pulverkur

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: pulverkur
Så er der købt NUPO i Føtex. De var rigtig nok på tilbud :-)

Min plan er noget lignende :

Morgenmad: Nupo
Formiddag: Nupo
Frokost: 1 stk rugbrød m. magert pålæg, fisk eller æg, 1 æble eller lidt grønt
Eftermiddag: Nupo
Aften: Nupo eller en lille portion alm aftensmad
Aftenkaffe: 1 æble eller lidt grønt

Masser af vand!!

Har spist Nupo til eftermiddag i dag og tager en til till aftensmaden :-)

Er spændt på hvordan det kommer til at forløbe med vægttabet de næste par uger..
14 år18. august 2010 kl. 16:38
Er ny herinde så jeg ville bare lige spørge om noget - Jeg er også på Nupo.. Er det ok at holde sig til 3 breve om dagen og så aftensmad om aften, + grøntsager hvis sulten lige dukker op...? Eller forbrænder man så ikke noget ? og skal man drikke det langsomt eller kyler man det bare ned i løgnhalsen. ? Hvor meget frugt må jeg få om dagen,, ved jo at der er meget frugt sukker i.. Og sidste spørgsmål for denne omgang... men et meget vigtigt spørgsmål,, hvad gør i når sukkertrangen kommer over jer.. bolscher ??
14 år18. august 2010 kl. 16:40
Syntes det er meget blandet hvordan jeg kan svare på dette-.

Jeg holder mig til Nupo når jeg kan. I aften var mine forældre på besøg så derfor holdte jeg med nupo og indtog almindelig sund aftensmad. Men jeg tager MAKS 1 gang. Og ikke er så stor portion.
Gulerødder har jeg altid og må spise 1 portion om formiddagen og om eftermiddagen. Men så må jeg ikke indtage nupo.

Idag har jeg fx spist normal morgenmad - youghurt og banan - salat til frokost - og almindelig aftensmad og ellers kun vand.

Imorgen står den på nupo til morgen, salat til frokost og lidt almindelig aftensmad. Fredag bliver en ren dag på nupo. '

Jeg skifter meget da dette sætter stofskiftet op.

Regn på antallet af kcal og se hvordan det passer ind med hvad du skal lave i løbet af dagen..
14 år18. august 2010 kl. 21:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...