#1 af puttetøz (slettet)
pulverkur
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+puttetøz (slettet)
er der ingen på pulverkur mere??? jeg bruger pulver, proteinbarer og alm aftensmad og det fungerer meget bedre for mig end nogen anden kur har gjort. har nu tabt 7,5 kg på 2 mdr hvor jeg har været faldet i mange gange så ku have tabt meget mere men skal heller ikke blive for surt.
14 år16. august 2010 kl. 08:17
bruger slettet
re: pulverkur
Jeg bruger naturdiet, barer og mad
14 år16. august 2010 kl. 08:23
sabbi (slettet)
Jeg bruger nupo.
I weekender supp jeg med lidt mælk og kiks og i hverdagene spiser jeg alm frokost på arbejdet.
I weekender supp jeg med lidt mælk og kiks og i hverdagene spiser jeg alm frokost på arbejdet.
14 år16. august 2010 kl. 09:55
bruger slettet
Jeg lever af en blandet kost lige nu.
Idag står den på Nupo 4 stk klokken 0700, 10, 12 og 14.. Derefter almindelig aftensmad da jeg skal til håndbold træning i aften.
De dage hvor jeg ved jeg skal træne meget skal jeg have andet kost end flydende.
Idag står den på Nupo 4 stk klokken 0700, 10, 12 og 14.. Derefter almindelig aftensmad da jeg skal til håndbold træning i aften.
De dage hvor jeg ved jeg skal træne meget skal jeg have andet kost end flydende.
14 år17. august 2010 kl. 08:22
GLB (slettet)
Jeg overvejer virkelig at hoppe på en grøn nupo-kur. Er træt af at vægten er stagneret og har ikke den store lyst til alt mulig mad, så ender ofte med slik eller chokolade for tiden. Var ellers inde i en vildt god periode - lige nu går det bare ikk.
Er der Nupo eller naturdiet på tilbud nogen steder??
Er der Nupo eller naturdiet på tilbud nogen steder??
14 år17. august 2010 kl. 21:00
bruger slettet
Jo, jeg er også på Nupo 3 stk. klokken 0700 Nupo, kl 9 gulerødder, 12 Nupo, 15 Nupo, og så aftensmad.. Slut.
@Ghita81 Jeg mener at Føtex har tilbud i denne uge, på Nupo
@Ghita81 Jeg mener at Føtex har tilbud i denne uge, på Nupo
14 år17. august 2010 kl. 22:13
bruger slettet
Føtex har 2 kasser for 189,?? kr i den her uge... Og 3 barer for 40 kr... Billig billig... ;o)
Jeg lever fornuftigt i løbet af dagen, og får nupo til aftensmad, for jeg kan slet ikke styre det måltid, bliver ved med at køre ind, indtil gryderne er tomme... Selvom jeg får mavepine, æder jeg videre... ULÆKKERT!!!
Jeg lever fornuftigt i løbet af dagen, og får nupo til aftensmad, for jeg kan slet ikke styre det måltid, bliver ved med at køre ind, indtil gryderne er tomme... Selvom jeg får mavepine, æder jeg videre... ULÆKKERT!!!
14 år17. august 2010 kl. 23:58
bruger slettet
Hvor meget taber i jer når i spiser NUPO - for jeg ligger bare stille og roligt på den vægt jeg har - på trods af at jeg nu har spist det i en uges tid.
Hvad gør jeg galt? Spiser et normalt - men sundt - måltid om dagen ?
Hvad gør jeg galt? Spiser et normalt - men sundt - måltid om dagen ?
14 år18. august 2010 kl. 07:03
bruger slettet
Jeg blander det med rigtig mad
14 år18. august 2010 kl. 07:46
bruger slettet
@Stampe12... Jeg har tabt 1,2 siden mandag, så det virker perfekt for mig, at spise nupo istedet for det måltid, som jeg ved jeg overspiser til...
Held og lykke...
Held og lykke...
14 år18. august 2010 kl. 08:39