Hemmelige superprodukter??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Den der angelfood kage
Du må altså også gerne sende den til mig :) Man bliver jo helt nysgerrig. Men jeg må ikke lave noget af den - jeg spiste for meget på min sommerferie-staycation.
14 år6. august 2010 kl. 10:40
du må meget gerne sende den til mig også =)
på forhånd tak
14 år6. august 2010 kl. 11:25
Så er den sendt afsted til jer også. Et stykke på 30 g, virker som et stort stykke, der giver god tilfredsstilelse, men indeholder kun 75 kcal.
14 år6. august 2010 kl. 13:29
Du må meget gerne også sende den til mig ;o)
14 år6. august 2010 kl. 19:38
Hvis det ikke er til for meget besvær vil jeg også gerne modtage den opskrift:-)

Ellers bruger jeg også: Lakrids the, nellie dellie, cola zero/max jeg er tilhænger af light produkter. Ikke hver eneste dag, men med måde. Hvorfor ikke når det nu er der;-)
14 år6. august 2010 kl. 19:48
jeg vil også gerne have opskriften på den kage :-)
14 år7. august 2010 kl. 11:40
Altså nu bliver jeg simpelthen også nødt til at få opskriften på den angelfood kage, hvis du vil sende den til mig :)
Man sidder jo og bliver helt lækker sulten!
14 år7. august 2010 kl. 13:24
Mål 65 kg: Det var ikke et rigtigt spørgsmål, vel? Ellers læs artiklen, jeg henviser til under Kost om lightprodukter og overvægt. :-)
14 år7. august 2010 kl. 13:50
re: Hemmelige superprodukter??
Det er altså ikke for at gøre mig hellig, eller slå mig op som ekspert i kost og vægttab, at jeg er nidkær med at dele ud af diverse gode råd. Jeg er tilhænger af at man finder sin egen vej, og har man det godt med lightprodukter, og synes de virker, så fred med det.

Jeg er ikke selv nogen superslanker eller konsekvent helsefanatiker. Men jeg prøver hele tiden selv på at blive klogere på virkningen af det jeg putter i munden, og det tager jeg som en selvfølge at andre også gør.
14 år7. august 2010 kl. 13:58
re: Hemmelige superprodukter??
Jeg er fortiden helt pjattet med jordbær sorbet is uden sukker fra Paradis-is... Det kræver jo selvfølgelig at man bor i nærheden af en.... Men den er virkelig fantastisk! Og så er der kun 12kcal pr. 100 (jeg er i tvivl om det er pr. 100 g eller ml)... Men ligegyldig hvad så er det dælme ikke ret meget :)
14 år7. august 2010 kl. 19:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...