Hemmelige superprodukter??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hemmelige superprodukter??
Har I nogle "superprodukter" der gør livet lettere når I skal tabe jer? Ville elske at få lidt inspiration - jeg kan jo selv starte; Mine favoritter er:

Klidkiks (gode til maven og få kalorier)
Sukkerfri rustne søm (kan redde mangen en sukkercraving og har kun 25 kcal)
Fiberstrø
Chokoladete
Lakridste
Sukrin

.. det er de ting jeg altid sørger for at have i huset, når slankeregimet holder sit indtog!!
14 år4. august 2010 kl. 13:22
re: Hemmelige superprodukter??
Chokoladete?
Har aldrig hørt om det men det lyder tiltalende. Hvem laver sådan noget og hvor kan det købes?
14 år4. august 2010 kl. 13:31
Jeg har haft købt en chokolade te i kvicklys økologi afdeling engang, men jeg er ikke videre vild med den. Lakrids teen derimod kan jeg kun stemme for.

Her er nogle af mine ynglingsting

Nelli Dellis sød lakrids
Sukkerfri tyggegummi med smag af mint chokolade eller karamel fra stimorol
Angelfood chokolade kage (sender gerne opskriften)
og jordbær i alle afskygninger
14 år4. august 2010 kl. 13:39
græsk yoghurt 2 % - det kan erstatte stort set alle andre syrlige mælkeprodukter, som fx. creme fraiche og alm. yoghurt neutral (smager himmelsk med müsli og lidt sirup)

Gulerødder

Generelt undgår jeg at putte noget der bare lugter af "sødt" i munden - det gælder også light udgaver af lakrids, tyggegummi med frugt og fx. chokoladesmag osv.
Jeg vil hellere holde mig helt væk fra søde sager i det daglige, da det er betydeligt nemmere helt at undgå det.

Men den 28. august skal jeg have et stort stykke af min egen hjemmebagte jordbærtærte (ved min lillebrors fødselsdag, grin!)

- nå jo,så drikker jeg gerne lidt Coca Cola Zero af og til (og nej, det nægter jeg at sløjfe, hihi)
14 år4. august 2010 kl. 13:49
Jeg må altså også stå ved min last; Cola Zero.
Jeg har bare brug for det, ellers var jeg ALDRIG kommet så langt, som jeg er nu. Det må altså bare høre med (:
14 år4. august 2010 kl. 14:49
Jeg undgår også helst alt der er i nærheden af slik. Min læge vil sågar have at jeg skulle droppe Pepsi Max men der sagde jeg også nej.
Jeg har droppet slik og kage (dette håber jeg kan ses næste gang jeg skal til kontrol vejning hos lægen) og jeg har formindsket Pepsi Max til weekenden. Min læge mener at kroppen ikke har godt af det søde heller ikke selvom det ikke feder
14 år4. august 2010 kl. 14:53
Den der angelfood kage
Hvad er det - jeg vil blive meget taknemmelig for opskriften.

Mht. til "snydeslik" (sukkerfri) så har jeg meget behov for en erstatning i de første uger efter jeg dropper sukker. Ellers KAN jeg bare ikke. Rygrad som kogt spaghetti (sukker højt og inderligt)

14 år4. august 2010 kl. 15:50
re: Den der angelfood kage
Jeg har stor glæde af ægte lakrids (købes i helsekosten) 80 gram for 20 kroner, med ingen tilsat sukker, og så få kallorier at det er ligemeget, og med så meget smag af man har sådan en bøtte en månede eller mere.

The med lakridsrod mums...
14 år4. august 2010 kl. 17:32
Angelfood chokolade kage er ikke sukkerfri, men den er pisket så luftig at man faktisk synes man får et stort stykke, selvom man kun tager 30 g. Du får den her Lovely, du skal bare aktivere den ved at gå ind i mad > dine varer/opskrifter og så klikke på den, den er øverst over listen :-)
14 år4. august 2010 kl. 17:39
Hej Rdrd
Jeg kunne også godt tænke mig din opskrift på chokoladekage,da den garanteret er bedre end den jeg plejer at bruge ;)
14 år4. august 2010 kl. 20:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...