#22 af rdrd (slettet)
Hemmelige superprodukter??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+rdrd (slettet)
re: Den der angelfood kage
Man kan sende fra en profil til en anden ved at klikke mad > dine varer/opskrifter > symbol af gul/orange pil ud fra varen/ opskriften > så skriver man navnet på profilen man ønsker at sende til og så skal den bare accepteres i den anden ende.
Sender den lige til dig så du kan se hvordan. Fandt ret hurtigt ud af det da vi jo er to herhjemme der bruger programmet.
Sender den lige til dig så du kan se hvordan. Fandt ret hurtigt ud af det da vi jo er to herhjemme der bruger programmet.
14 år5. august 2010 kl. 15:43
SiriS (slettet)
OK, tak. Det kan godt blive aktuelt hvis mine børn begynder at bruge siden.
14 år5. august 2010 kl. 15:57
rdrd (slettet)
Det er nemlig rigtig smart, så man ikke skal indtaste samme opskrift flere gange. Det skulle vi da vi brugte mobile fitness. Total tidsspilde
14 år5. august 2010 kl. 16:28
rdrd (slettet)
Og det er mest min tid det er spild af, for i og med at jeg laver det meste mad, så er det også mig der indtaster opskrifterne og ikke min kære husbond ;-)
14 år5. august 2010 kl. 16:29
torre
min søn har fødselsdag i weekenden, så jeg vil blive meget taknemmelig for opskriften også!
14 år6. august 2010 kl. 08:03
rdrd (slettet)
Her er begge versioner til dig torre
14 år6. august 2010 kl. 08:36
torre
1000 tak - det var hurtigt! Hvor lang tid skal den have i ovnen? og hvor mange grader?
14 år6. august 2010 kl. 08:47
rdrd (slettet)
40 - 50 min ved 175 grader. Hvis man klikker på blyant iconet (ret) ud for opskriften, så har jeg skrevet fremgangsmåden under vægtbeskrivelse for opskriften. Jeg havde dog glemt tiden, så dem der har fået den må lige selv tilføje de 40 - 50 min til proceduren.
14 år6. august 2010 kl. 09:24
rdrd (slettet)
Man kan også se fremgangsmåden ved at klikke på mad > indtast mad > 3 > angelfood chokolade kage > så står det midt på siden.
14 år6. august 2010 kl. 09:27
Tak for din gode liste - der jo kan fungere som en virkelig sund og dejlig inspiration til en sundere hverdag!