60 kg - juleaften

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 60 kg - juleaften
De første 800g røg hurtigt - og første delmål er i sigte. Det er selvfølgelig den laveste vægt - 62 kg, jeg skal nå allerførst. Og der mangler så 2,8 kg

Det er bare SÅ hårdt at være på sukkerafvænning (igen, igen) heldigvis er alle julerester af konfekt, kager osv. væk nu, så der er ikke så mange muligheder for at synde. Men min krop SKRIGER på sukker!!! Heldigvis har jeg været standhaftig - og jeg ved at det ikke er helt så slemt, når der ikke er gået længere tid. Fx har jeg ikke hovedpine i denne omgang.

Imorgen får jeg en hård dag. Laaang arbejdsdag. Efterfulgt af to lektioner i zumba. Pyhhh... Iøvrigt kan jeg også mærke, at der igen er større pres på fitness centeret her i starten af januar. Det gode er selvfølgelig også, at supermarkederne har tilbud på alle de gode slanketing.

Kunne ikke dy mig for at købe lidt tøj på udsalg idag. Kan godt mærke at den der small strammer noget om maven igen - men det er forhåbentlig bare et spørgsmål om tid, før juledellen igen er heelt væk.

Ellers holder jeg vejret lidt. Først skiferie - efterfulgt af den der operation. Det er lidt svært at langtidsplanlægge. Navnlig operationen gør mig lidt bange. Godt nok er det ikke en stor operation - men på grund af nogle ret grumme ting i min fortid, er min tilgang til bedøvelse, operationer osv. noget angstpræget.

Pointen er nok bare, at jeg spiser sundt - holder mig til det tilladte - men venter med at tænke langsigtede strategier til sidst i januar.

God tirsdag aften til alle!!

Lovely
14 år4. januar 2011 kl. 18:42
Hej Lovely, ville lige stikke hovedet ind og ønske dig velkommen i 2011..
14 år4. januar 2011 kl. 22:23
Hej Lovely, synes lige jeg ville stikke hovedet ind og ønske dig velkommen i 2011.. Glæder mig til at følge dig i det nye år :-)

Er selv på søen igen, så projektet køre fortsat..

Knus
Michael
14 år4. januar 2011 kl. 22:26
HUhej hvor det går - yderligere 900g - men ok, det er jo også hurtige kg jeg taber nu. Det er jo kun et par uger siden de slet ikke var der...

Dagens gode nyhed er helt klart, at der nu er mindre end 2 kg (1,9 tihi) til jeg igen rammer 62,0, så alt går efter planen. Ved jo godt, at det først er ved 62,0 det bliver sååå svært. Har bare ikke kunnet passere den grænse - men - DEN TID, DEN SORG.

Zumba iaften. Har droppet at tage afsted 2 gange idag - skal også have købt ind til skiferie, og så har jeg taget en beslutning om, at jeg bare ikke kan blive ved med at gå i de samme BHer - skålene er aaalt for store. Mærkværdigvis tror jeg dog ikke, at omkredsen er blevet mindre. Så det vil jeg gøre for mig selv.

Er faktisk lidt ked af den effekt mit vægttab har haft på min barm. Kan slet ikke vænne mig til min ungdoms BH størrelser! Overvejer om jeg skal have en kirurg til at give naturen en hjælpende hånd .. men det bliver selvfølgelig først når det endelige mål er nået.

Så er der kun 3 dage tilbage til skiferien. Har ikke været på skiferie siden midt-90erne, så det bliver godt nok interessant at se nøjagtig hvor megt "Bambi på glatis" det bliver for mit vedkommende. Er fortrøstningsfuld med hensyn til vægten i skiferien. Regner med at forbrænde en del på pisten, som så kan opveje den ikke specielt kaloriefattige østrigske mad.

en dejlig onsdag ønsker jeg jer alle

Lovely
14 år5. januar 2011 kl. 07:57
Kære Lovely, flot det går så hurtigt!! Det er jo super. Mine jule kg. de gider ikke rigtig humme sig, på trods af at jeg har kørt "den stramme linie" siden søndag... Men men de skal nok forsvinde :-)

Det med bh'er der bliver for store er jo nok det værste for os kvinder under vægttab.... Mine er (7-9-13) ikke svundet voldsomt!! Men har en veninde der gik fra D til lille A - CHOCK!!!
Nå, nu har hun D igen hehe - med hjælp fra hr. plastikkirug. Og det er bare rigtig flot og hold op hun er et stort smil konstant (hendes mands smil er lidt større hoho).
Synes hun tog den rette beslutning, for det gjorde hende "hel" igen. SOm hun sagde huden var der jo stadig, den skulle bare fyldes...

Knus Trif
14 år5. januar 2011 kl. 11:58
Stort tillykke med den hurtige nedgang. Og velkommen tilbage. :o) Jeg giver mig ganske vist yderst sjældent tilkende (men det ændrer sig snart!) men jeg læser med stor fornøjelse med i din tråd.

God ferie og held og lykke med den forestående operation. Håber ikke, det er noget alvorligt.

Knus Anita.
14 år5. januar 2011 kl. 13:26
Og så snupper vi lige 500g mere... det går da bare godt, og jeg mangler nu kun 1,4 kg, til jeg rammer mit første delmål.

Zumba i går var bare den største skuffelse.. ny instruktør, og til trods for min ellers ikke supergode form, fik jeg knap sved på panden. Øvbøv. Oveni det havde hun fjernet alle de sjove elementer fra dansene - men ok, lidt fik jeg mig da rørt og lidt er som bekendt bedre end ingenting.

På grund af mit pressede skema arbejdsmæssigt og privat op til min ferie, kommer jeg heller ikke afsted idag. Har det måske også sådan lidt... ok, når jeg kommer hjem går der minimum 2 uger, hvor jeg skal holde mig i ro - så hvad nytter det? Har dog meldt mig på hold i dagene før jeg skal opereres.

Idag står den så på arbejde, arbejde, arbejde og så lige de sidste indkøb inden skiferien.

Trif og Anita1982 - tak for jeres kommentarer. Trif.. tak for din historie om veninden der fik hjælp til at føle sig hel igen. Det kan sagtens være, det også bliver min løsning. Jeg kan slet ikke forlige mig med at min kavalergang bare svinder ind og ind. Desværre er jeg ikke fra naturens side særligt godt udstyret, men har jo været overvægtig en del år, hvor noget af fedtet har været heldigt placeret på barmen ;o)

God torsdag til jer alle!!

Lovely
14 år6. januar 2011 kl. 07:37
Åh en lang tråd du har :-) Jeg har kun læst det sidste af den. Du er jo i mål lige om lidt!!!!!!!! En dag når jeg har bedre tid, vil jeg læse din tråd fra start til slut, for jeg har en fornemmelse af, at den er meget motiverende for mig.

Synes et par nye babbelabber kunne være en fin gave til dig selv, hvis du har lyst til at lægge dig under kniven :-) Mine ligner noget der er løgn, men jeg tør ikke noget kirurgi.

Tillykke med dit flotte resultat indtil videre :-)
14 år6. januar 2011 kl. 10:40
Hej Lovely - dejligt at det kører for dig med vægten igen - tillykke.

min er nede på 76,6 så der er nu røget 20 kg på rundt regnet 4 mdr er skisme så stolt.. smiler...

Jeg overvejer også om mine bryster skal have en hjælpende hånd når jeg er færdig med vægttabet, maveskindet er heller ikke noget at råbe hurra for.. ;-( men det er vel prisen for at have været overvægtig.

Hvis du har mod på det, synes jeg da at du skal give den hele armen og få korrigeret det du synes..

Stort knus Tanja
14 år6. januar 2011 kl. 11:36
Hey Lovely.
Hvad er der blevet af dig?
Savner dine spændende indlæg, som altid er det første jeg tjekker når jeg kommer her på siden!
Har du oprettet en ny tråd jeg har overset?
Håber alt er vel :o)
13 år17. januar 2011 kl. 12:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...