#11 af SiriS (slettet)
60 kg - juleaften
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: 60 kg - juleaften
Ja, og hvis du læser din post senere, er jeg sikekr på, du bliver topmotiveret igen.
14 år5. august 2010 kl. 15:02
puttetøz (slettet)
hvis du kunne tænke dig at prøve zumba har jeg nogle dvder jeg kan lave hvis det er. lavede et par til min veninde hun siger det er monster hårdt. hvis så skriv til min mail varbjerg6@yahoo.dk
14 år6. august 2010 kl. 09:35
Lovely
Hurra - min "julekalender" virker også i weekenden. Har tabt 300g. Har været igang en uge - og vægten siger 71,9. Det vil sige, at jeghar tabt 3,1 kg.
Mine løfter for denne uge:
- ingen sukker (nul tolerance politik!!)
- 2 l vand dagligt
- Ned i det lokale motionscenter og høre mere om Zumba (priser, tider mv.)
- overholde familiens sunde madplan
Mine løfter for denne uge:
- ingen sukker (nul tolerance politik!!)
- 2 l vand dagligt
- Ned i det lokale motionscenter og høre mere om Zumba (priser, tider mv.)
- overholde familiens sunde madplan
14 år9. august 2010 kl. 10:45
mopsie
Rigtig flot. 3,1 kg er er sgu alligevel en del i et 15 kg mål. Jeg krydser fingre for at du når det, så du kan være rigtig lækker i julen.
14 år9. august 2010 kl. 11:10
Lovely
Yeps - det kører bare. Har snart nået 1/4 af det jeg skal tabe mig (22.7% har jeg nået for at være nøjagtig).
Motivationen er i top. Igår kom jeg ned i fittnesscenteret og hentede materiale samt talte lidt med dem om forventninger mv.
Tog en vild beslutning og købte et par hunde-dyre danse/fitness sko på nettet, så jeg kan give den gas til Zumba!
Må lige igang med DVDerne igen, inden jeg starter til holdtræning - bare for at få styr på grundtrin mv.
Holder mig omkring 1200 - 1400 kcal pr. dag - og det virker, det der med at taste mad ind.
Motivationen er i top. Igår kom jeg ned i fittnesscenteret og hentede materiale samt talte lidt med dem om forventninger mv.
Tog en vild beslutning og købte et par hunde-dyre danse/fitness sko på nettet, så jeg kan give den gas til Zumba!
Må lige igang med DVDerne igen, inden jeg starter til holdtræning - bare for at få styr på grundtrin mv.
Holder mig omkring 1200 - 1400 kcal pr. dag - og det virker, det der med at taste mad ind.
14 år10. august 2010 kl. 07:46
louise89 (slettet)
hej,
jeg tror også lige jeg melder mig ind i dette lille forum, har nemlig selv gået og tænkt på at jeg ville sætte juleaften som et mål, fordi nu har jeg jo taget en del af det jeg tabte før ferien på igen, og nu skal det altså være slut med alt for meget yoyo vægt, det sker hele tiden for mig, jeg er lidt for go' til at være for sød ved mig selv når det er jeg har tabt mig med søde sager for at belønne mig.
men mit mål er at gå fra 70 kg til 55-60 kg inden jul. :D
håber det er okay jeg er med der. :D
jeg tror også lige jeg melder mig ind i dette lille forum, har nemlig selv gået og tænkt på at jeg ville sætte juleaften som et mål, fordi nu har jeg jo taget en del af det jeg tabte før ferien på igen, og nu skal det altså være slut med alt for meget yoyo vægt, det sker hele tiden for mig, jeg er lidt for go' til at være for sød ved mig selv når det er jeg har tabt mig med søde sager for at belønne mig.
men mit mål er at gå fra 70 kg til 55-60 kg inden jul. :D
håber det er okay jeg er med der. :D
14 år11. august 2010 kl. 19:20
Lovely
Hej Louise
Det er vist mest mig, der er herinde.... men du er meget velkommen.
Jeg synes nemlig det er en fantastisk julegave at give sig selv - et nyt slankt og lækkert jeg.
Det er lidt ligesom en julekalender - man tæller ned mod juleaften. Og jeg ELSKER julen.
Lovely
Jeg synes nemlig det er en fantastisk julegave at give sig selv - et nyt slankt og lækkert jeg.
Det er lidt ligesom en julekalender - man tæller ned mod juleaften. Og jeg ELSKER julen.
Lovely
14 år11. august 2010 kl. 19:30
louise89 (slettet)
re: Hej Louise
okay, super, jamen så vil jeg hænge på.
ja det er rigtig dejligt at man kan gøre noget for sig selv. og så må man jo bare til den tid finde andre løsninger på julens lækre knas. :D
ja det er rigtig dejligt at man kan gøre noget for sig selv. og så må man jo bare til den tid finde andre løsninger på julens lækre knas. :D
14 år11. august 2010 kl. 19:34
mamma_long (slettet)
En julenisse mere
Hej i 2,
vil bare lige sige, at jeg følger spændt med fra sidelinien. Jeg har nemlig som mål at tabe mig 10 kg inden midt i december, hvor jeg skal på juletur. Dvs jeg skal ned på 62 kg inden jul. I følge mine indtastninger holder jeg planen fint nok, - jeg går ikke hysterisk til værks, men lever fornuftigt med plads til faldgruber ind i mellem.
Men altså, jeg er også med her på sidelinien :)
vil bare lige sige, at jeg følger spændt med fra sidelinien. Jeg har nemlig som mål at tabe mig 10 kg inden midt i december, hvor jeg skal på juletur. Dvs jeg skal ned på 62 kg inden jul. I følge mine indtastninger holder jeg planen fint nok, - jeg går ikke hysterisk til værks, men lever fornuftigt med plads til faldgruber ind i mellem.
Men altså, jeg er også med her på sidelinien :)
14 år11. august 2010 kl. 22:22
Stronger (slettet)
re: En julenisse mere
Hvor er du god...... Ærgeligt man ikke kan trykke synes godt om herinde, for så ville jeg gøre det til din motivation.
Jeg skal nå mit mål til midt i dec, og gerne før. Det er nemlig den dag jeg fødte sidste år, og vil gerne nå mit mål til den tid (30 kg i alt). Jeg mangler ca. 7,5 kg endnu, gud hvor lyder det af lidt!
Held og lykke, din motivation smitter af!
Jeg skal nå mit mål til midt i dec, og gerne før. Det er nemlig den dag jeg fødte sidste år, og vil gerne nå mit mål til den tid (30 kg i alt). Jeg mangler ca. 7,5 kg endnu, gud hvor lyder det af lidt!
Held og lykke, din motivation smitter af!
14 år11. august 2010 kl. 22:53