60 kg - juleaften
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: 60 kg - juleaften
Hej Lovely!
Kan bare så meget følge dig, jeg har også lige været igennem noget der bare slog mig helt ud af kurs. Nogen gange har man bare svært ved at overskue flere problemstillinger på en gang!
Under alle omstændigheder så synes jeg du er ærkesej!
Kan bare så meget følge dig, jeg har også lige været igennem noget der bare slog mig helt ud af kurs. Nogen gange har man bare svært ved at overskue flere problemstillinger på en gang!
Under alle omstændigheder så synes jeg du er ærkesej!
14 år1. oktober 2010 kl. 20:24
Lovely
Crash bang..faldt i - IGEN. Var ked af det og træt af det. Tog faktisk en rimelig velovervejet beslutning og spiste slik til mavepinegrænsen (som så heldigvis er noget lavere nu end tidligere) troede jeg ville kunne styre det og have det ok - men nu er jeg dybt ulykkelig over hvor åndssvag jeg er. SUK:
Heldigvis venter der 70 minutters zumba imorgen - så der kan jeg måske redde noget af det tabte.
Spiste en halv mcDonaldsburger til aftensmad, så det er helt galt.
Heldigvis har jeg stoppet mig selv nu. Intet andet tilbage en fantalight, ondt i maven og Olsen Banden.
Eneste oplivende moment er, at jeg gang på gang har bevist at jeg kan samle mig selv op efter de her lede weekends.
God lørdag nat fra en træt, træt og trist Lovely
Heldigvis venter der 70 minutters zumba imorgen - så der kan jeg måske redde noget af det tabte.
Spiste en halv mcDonaldsburger til aftensmad, så det er helt galt.
Heldigvis har jeg stoppet mig selv nu. Intet andet tilbage en fantalight, ondt i maven og Olsen Banden.
Eneste oplivende moment er, at jeg gang på gang har bevist at jeg kan samle mig selv op efter de her lede weekends.
God lørdag nat fra en træt, træt og trist Lovely
14 år2. oktober 2010 kl. 21:04
dygtig
øv da for dig.... men sådan er det jo! ,man kan da heller ikke forvente at man har levet forkert i mange år, og så bare lige pludselig kan lægge det helt fra sig på éen gang! bare man ikke tænker : "der kan du bare se, det kan du ikke, du har rygrad som en kakaomælk" - tænk: og hvad godt gjorde det mig? blev jeg glad af det? hvad GØR mig GLAD? og hvordan opnår jeg det?
Op på hesten igen Lovely ;O)
Op på hesten igen Lovely ;O)
14 år3. oktober 2010 kl. 11:38
Lovely
Op på hesten igen... og med 70 minutters zumba-toning her søndag formiddag, ja så er jeg klar igen. Er taget 1,1 kg på siden i fredags. Men ok - nu tabte jeg mig også helt vildt meget i sidste uge - så i det mindste noget af vægtstigningen var vel ventet. Jeg taber mig som oftest i to-skridt-frem-og-et-tilbage-stil.
Der er dog ingen tvivl om at mit helt svage punkt er weekends. Jeg har tænkt meget på det - og er kommet frem til, at weekenden er stort set det eneste tidspunkt hvor jeg ikke har 100 jern i ilden, og skal nå en masse på meget kort tid. I weekenden er der tid til at slappe af, hygge og være sammen. I min verden knyttes disse ting bare sammen med guf, mad osv.
Det er nemmere at styre når jeg drøner rundt og ikke har tid til at overveje, at jeg savner de søde sager.
Resten af dagen kommer til at gå med at gøre klar til ugen der venter. Igen har jeg booket 6 zumbatimer - med dobbeltforestilling onsdag - og fri fredag/lørdag. Som denne uge. Det er hårdt, men sjovt.
God Søndag
Der er dog ingen tvivl om at mit helt svage punkt er weekends. Jeg har tænkt meget på det - og er kommet frem til, at weekenden er stort set det eneste tidspunkt hvor jeg ikke har 100 jern i ilden, og skal nå en masse på meget kort tid. I weekenden er der tid til at slappe af, hygge og være sammen. I min verden knyttes disse ting bare sammen med guf, mad osv.
Det er nemmere at styre når jeg drøner rundt og ikke har tid til at overveje, at jeg savner de søde sager.
Resten af dagen kommer til at gå med at gøre klar til ugen der venter. Igen har jeg booket 6 zumbatimer - med dobbeltforestilling onsdag - og fri fredag/lørdag. Som denne uge. Det er hårdt, men sjovt.
God Søndag
14 år3. oktober 2010 kl. 13:39
Lovely
Som altid er jeg lidt smådeprimeret om søndagen. Kuren gik igen i vasken - og så var jeg dum nok til at hoppe på vægten før jeg gik i bad - efter Zumba. Den sagde .. 67,9 kg. Helt EKSTREMT. Hvad sker der for min krop.
Har forstoppelse - drikker som en gal - har spist en meget grov bolle til aftensmad - intet hjælper. Det har ellers ikke været et problem i denne kur - overhovedet.
Lige nu rotter verden sig sammen mod mig. Har også ret ondt i ryggen. Hovedpine sikkert som resultat af den megen sukker jeg fik stoppet indenbors igår aftes.
Øv en dum og sur dag. Har bare lyst til at sove nu. Men gider på den anden side ikke stå op til en kæmpe vægtstigning, der igen bringer mig over den normale BMI (ligger mig lige på gulvet og sparker og slår knytnævnerne ned som et hysterisk barn "DET ER IKKE RETFÆRDIGT")
Har forstoppelse - drikker som en gal - har spist en meget grov bolle til aftensmad - intet hjælper. Det har ellers ikke været et problem i denne kur - overhovedet.
Lige nu rotter verden sig sammen mod mig. Har også ret ondt i ryggen. Hovedpine sikkert som resultat af den megen sukker jeg fik stoppet indenbors igår aftes.
Øv en dum og sur dag. Har bare lyst til at sove nu. Men gider på den anden side ikke stå op til en kæmpe vægtstigning, der igen bringer mig over den normale BMI (ligger mig lige på gulvet og sparker og slår knytnævnerne ned som et hysterisk barn "DET ER IKKE RETFÆRDIGT")
14 år3. oktober 2010 kl. 18:52
louise89 (slettet)
lige nu sidder min vægt også fast og det har den gjort i 3 dage nu, jeg var lige nede og runde 68,9 og så steg den til 69,1 og den har så stået på 69 lige siden, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor den ikke bevæger sig, så nu prøver jeg at indfører noget frugt igen så jeg kan spise nogle mellemmåltider hen over eftermiddagen. så må jeg se om nogle dage om vægtenbare stiger af det eller om jeg kan "tåle" et par stykker om dagen.
14 år4. oktober 2010 kl. 07:23
Lovely
2,1 kg på en weekend. Det TAGER MAN SGU DA IKKE PÅ - eller - jeg gør så.
Er blevet enig med mig selv om, at det ihvertfald ikke kan være fedt - det hele. Noget må være væske. Men det er da bare lidt deprimerende. Nu var jeg lige normalvægtig.
Men jeg er ligeglad. Jeg er målrettet - kurven skal ikke knække mig (humoristisk er jeg også). Jeg sætter ind med fornuft. Og Zumba. Nu består tricket mest i at bevare det gode humør.
Da jeg gik ind i projektet, vidste jeg jo godt, at der ville komme meget svære dage, der ville æde uhæmmet af min motivation. De er kommet. Og så må jeg jo gå til modangreb. Fornemmer klart, at det bedste våben er at nurse min motivation. Jeg VED jo godt, hvad jeg skal gøre med kost og motion. No problems. Nu er udfordringen bare at få det ført ud i praksis.
God mandag fra den meget kampklare Lovely
Er blevet enig med mig selv om, at det ihvertfald ikke kan være fedt - det hele. Noget må være væske. Men det er da bare lidt deprimerende. Nu var jeg lige normalvægtig.
Men jeg er ligeglad. Jeg er målrettet - kurven skal ikke knække mig (humoristisk er jeg også). Jeg sætter ind med fornuft. Og Zumba. Nu består tricket mest i at bevare det gode humør.
Da jeg gik ind i projektet, vidste jeg jo godt, at der ville komme meget svære dage, der ville æde uhæmmet af min motivation. De er kommet. Og så må jeg jo gå til modangreb. Fornemmer klart, at det bedste våben er at nurse min motivation. Jeg VED jo godt, hvad jeg skal gøre med kost og motion. No problems. Nu er udfordringen bare at få det ført ud i praksis.
God mandag fra den meget kampklare Lovely
14 år4. oktober 2010 kl. 07:49
dygtig
hold ud!!!! det kommer igen - og du er kommet så langt ;O)
14 år4. oktober 2010 kl. 08:44
bruger slettet
Det kan sagtens være forstoppelsen der spøger... Jeg har præsteret at tage 7 kg på, på 3 dage af forstoppelse... Det forsvinder, så snart der kommer gang i maven igen, det er jo gammel afføring der ligger i tarmene og vejer... Krydser fingre for dig...
14 år4. oktober 2010 kl. 10:29
Fik per post et ubehageligt brev - om en operation jeg skal igennem i løbet af vinteren. Jeg vidste jo godt, det ville komme - og det kommer bag på mig, præcis hvor skidt jeg fik det. Kunne ikke spise aftensmad.. og satte mig til at tude over... at jeg ikke kunne trøste mig med slik, chokolade...
Skulle lave fredagsslikskåle til børnene - besluttede mig for at give mig selv lov til at smage lidt. Smagte, DET HJALP IKKE. Men nu har jeg alligevel spist (lidt) almindeligt slik.. så nu har samvittigheden det også forfærdeligt. LORT. Havde jo ellers lige fået skrevet de regler ned, som jeg har kæmpet med hele ugen.
Ved ikke hvorfor den meddelelse slog mig helt ud af kurs - men har nu sat mig her - skriver i min tråd, for lige at vende tilbage til mit vigtige mål.. 60 KG JULEAFTEN.
Jeg skal holde fast - ved at hvis jeg overspiser helt vildt iaften bliver det dobbelt så svært at komme tilbage igen.
ÆV en dårlig start på weekenden.