Os der bruger Nupo/Naturdiet

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Os der bruger Nupo/Naturdiet
Dag 4: 57,7 kg (minus 300 gram siden i går)
14 år1. august 2010 kl. 12:21
Dag 1.
Har blandet min første her til morgen. Har været syg de sidste uger så der har sneget sig nogle kilo på. Men nu kører jeg derudaf.
Håndbold sæsonnen starter i næste uge så der skulle helst ikke være så meget at løbe med.
Vægt her til morgen: 78,8 PUHA
Satser på minimum 2 kilo i uge 1.
14 år2. august 2010 kl. 10:39
Dag 5: vægten er gået op.

Jeg tog en fridag i går hvilket ikke er en god ide da jeg straks faldt ind i den gamle rytme hvor jeg ikke kan styre mit indtag - især af kulhydrater.
14 år2. august 2010 kl. 13:08
Hvor er du/i gode. Jeg har selv holdt pause fra nupo et par uger, hvilket har været dejligt og lærigt! Jeg er blevet så god til at begrænse min mad efter jeg har været på NUPO, det skulle jeg have gjort for lang tid siden. Men jeg er også blevet god til at nyde den mad jeg spiser, når jeg fx. er i byen.

Jeg er startet på Nupo igen i dag, næsten den barske. I dag røg der et stykke rugbrød indenbords.

Jeg ved ikke hvad startvægten inden NUPO her er, men jeg går bare efter at tabe mig, er lige glad med hvor meget eller lidt, bare jeg kommer ned af mod mine lækre jeans der venter i spændingen med få cm der mangler!

Held og lykke til jer alle sammen!
14 år2. august 2010 kl. 18:03
Dag 2.
78,1 kilo.. Hermed 700 gram siden igår.. hvilket sikkert er masser af væske..
:)
14 år3. august 2010 kl. 10:37
Dag 6: samme vægt som i går 48,4 kg

Jeg har været på biblioteket og låne bøger til inspiration
14 år3. august 2010 kl. 11:33
Dag 7 / en uge: 57,8 kg

Jeg fik endelig min bog: spis maven flad. Jeg synes den er god. Jeg købte mandler i går og spiste en masse i går. Var noget spændt på vægten i dag. Men vægten er gået ned. Så efter den første uge er vægten gået ned 1,2 kg.
14 år4. august 2010 kl. 11:30
1 uge, 1 dag: samme vægt som i går 57,8 kg
14 år5. august 2010 kl. 11:16
1 uge 2 dag: vægten er gået op

Jeg afprøvede det der mad fra bogen spis maven flad. Holder fri her i weekenden da børnene er hjemme så regner ikke med noget vægttab.
14 år6. august 2010 kl. 13:32
Jeg er nu på 75,8.. Jeg har tabt 3 kilo på 5 dage. Dette er ikke pga af Nupo. Jeg har haft ekstrem kvalme i flere dage og har derved nærmest ikke spist. Håber dog jeg kan holde mig nede i kilo og så starter jeg igen stille på nupo og grøntsager når kroppen er klar. Vil dog ikke op kun NED NED NED i vægt nu..
Super flot som alle klare sig..
14 år7. august 2010 kl. 18:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...