Chok!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Chok!
Hej Ywon.
Ja, har godt lagt mærke til, at nogle tykke mennesker klæder sig kedeligt og går uden make-up, men havde aldrig tænkt på, at de gør det for ikke at virke latterlige! Det er en helt ny tanke. Tak for den, den vil jeg have med mig, når jeg møder den slags mennesker. Selvom jeg virkelig synes at det ER latterligt ikke at ville gøre sig atraktiv og pæn med tøj og make-up, når nu man gerne vil. Selvom jeg har en høj vægt på ca. 100 kg og er 180 cm høj, så har jeg altid haft let ved at finde kærligheden og følt mig smuk. Ja, selv nu føler jeg mig smuk. Jeg får ofte komplimenter af både mænd og kvinder og har nemt ved at møde venner og bekendte. Min pointe er: Når man er overvægtig er man lige så meget værd som tynde slanke what ever! Man skal selv tro på det! Det er bare ikke sjovt ikke at kunne passe det tøj man vil og ikke at kunne går på stranden! Hvis man klæder sig mindre pænt og er sjusket osv så passer man desværre ikke ind i det pulserende spontane humoristiske byliv! Tykke mennesker ser IKKE dumme ud, når de gør noget ud af sig selv, tværtimod.
Det skal hertil siges, at din vægt på 77 kg er en flot vægt, når man er 1,69 cm høj. Man er sguda for guds skyld kvinde, og skal IKKE ligne en mand. Kvinder SKAL have former! Selv vejer jeg de ca. 100 kg, men jeg vil veje 84 kg (hvilket ikke er en lav vægt) så kan jeg have former og være kæk og kvindet samtidig med at jeg kan passe mine ting.
14 år26. juli 2010 kl. 22:07
Hej Lisee.

Skal vi følges ad ;o) Jeg er startet i går og vejede 103,8 kg...uffff. Har i 15 år været overvægtig pga. 2xhormonbehandling i forbindelse med at jeg fik mine skønne unger ved reagensglasmetoden. Og den er steget stødt siden. Har 3x deltaget i DDV og haft succes, men falder i igen. Jeg mangler en at følges med og man må jo sige at vi to "står lige" ;o)
Jeg læste også Ywons indslag om at "pynte sig ned" i stedet for op, når man bliver fed. Jeg har oplevet præcis det, med at man føler folk kigger på dellerne og så på det fine tøj og sminken og tænker...hold da op! Så jeg som før var meget patentlig med hvad jeg viste mig i , føler jeg er gennemsigtig og behøver ikke dresse mig op. Dumt, men sandt.

Jeg glæder mig til at få gang i vægttabet.
-Knus
14 år27. juli 2010 kl. 08:06
Hej Iba
Vil meget gerne følges ad. Min vægt sagde her til morgen 103,5 kg. (i sidste uge 104,1). Det vil sige, at det går for langsomt, hvis jeg skal nå ned på 84 kg inden jeg er pensionist! Så det vil kun være godt at have én at se hvem der kan nå under de 100 kg med først!? Hvad siger du til det? Skal vi hygge os sammen om at tabe de tarvelige kilo med en frisk start på livet på under 0,1 tons?
Knus
14 år27. juli 2010 kl. 10:08
Hej Lisee.
Det er simpelthen en aftale. Det kan kun være motiverende at have en at "konkurrere" med. Jeg kan se du er noget højere end jeg, og mit mål er 75 kg, altså næsten 30 kg. Men jeg følger dig bare til dørs og fortsætter forhåbentlig bagefter selv.

Kh Lone
14 år27. juli 2010 kl. 16:10
Skal vi sige vi giver hinanden status hver fredag? Mandag er sådan en dum dag, da det hele er ødelagt i weekenden ;o)
14 år27. juli 2010 kl. 17:03
Hej i to "kamphaner" ;-)
Kan jeg ikke være med også, jeg er startet i går med en vægt på 101kg. og skulle meget gerne smide lidt over 30 kg. og tror helt sikkert at det vil hjælpe hvis man har nogen at kæmpe/stå til ansvar overfor.
Hilsen Heidi
14 år27. juli 2010 kl. 18:43
Selvfølgelig må du det. Så kan vi fortsætte kampen under de 80 kg. sammen.
14 år27. juli 2010 kl. 21:22
Øv min vægt er gået i stykker. Den har drillet noget tid, men nu går den helt agurk. Det er sådan en indstillelig vægt, hvor alt kan udregnes. Billigt lort...!!!!! På den anden side kan det lærer mig ikke at være så nysgerrig hver morgen ;o)
14 år28. juli 2010 kl. 08:25
det lyder godt, skal jeg bare skrive min vægt ind her fredag morgen eller hvordan har i tænkt jer at det skulle foregå
knus Heidi
14 år28. juli 2010 kl. 12:57
Ja, lad os aftale vi sammenligner vægt fredage. Jeg har lige købt mig en ny dyr digitalvægt og håber den giver mig kredit...;o)
14 år28. juli 2010 kl. 20:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...