Chok!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Chok!
Hej alle herinde på siden.
Jeg hedder Lise og skal tabe mig min. 20 kg. Mit vægt er røget op på over 100 kg, helt nøjagtig 104 kg, og jeg er som så mange andre i chok. 104 kg! Klart at man er nedtrykt med sådan en vægt. Heldigvis er jeg meget høj, så det hjælper, dog ikke så meget at jeg kan være i almindelig tøjstørrelser, gå på stranden, i stropløse toppe (vejret er jo vildt varmt denne sommer!).
Klæder mig pænt, men savner virkelig at kunne gå i cowboybukser og være afslappet klædt. Er altid ekstra smart og pænt klædt på, for at folk lægger mærke til at jeg er velsoigneret og velklædt og ikke at jeg er fed. Men selvfølgelig kan man jo se, at jeg er fed. Tynde mennesker kan nøjes med en enkelt t-shirt og et par smarte cowboybukser og så se rigtig smarte ud. Jeg vil så gerne kunne gå i mere afslappet tøj.
Men jeg er nu motiveret, kommer endda på crossmaskinen i fitnesscenteret.
Hilsen Lise.
14 år19. juli 2010 kl. 21:25
re: Chok!
Ønsker dig alt muligt held og lykke med projektet ;o)

Har selv været et stykke over 100 kg, men er nu nede i 80'erne og det ser MEGET bedre ud på vægten ;O)

Pøj pøj
14 år19. juli 2010 kl. 21:30
Tak!
Super flot, at du nu er i 80'erne! Glæder mig til, at jeg vejer der omkring!
14 år19. juli 2010 kl. 21:32
Held og lykke med siden.
Jeg er sikker på du nok skal ELSKE madital, det gør jeg i hvert fald.
Kender alt for godt det med at kigge på tynde mennesker, men jeg vender det til motivation i stedet for den skrækkelige jalousi, som altid bobler i mig.
Jeg vil også se sådan ud, og det ved jeg at jeg nok skal komme til.
- Og det skal du nok også komme til! (:
14 år19. juli 2010 kl. 21:34
Ja, vi skal nok blive flotte slanke! Har set på din side, at du vil belønne dig selv med en parfume, det synes jeg er en rigtig god idé! Skal lige finde ud af hvad mine delmålsbeløninger skal være, men mit varige flotte vægttabsresultat, skal være en Mulberry taske! Så skal også til at spare penge op kan jeg regne ud. Men det er der jo også langt tid til, for jeg skal jo tabe min. 20 kg.
14 år19. juli 2010 kl. 21:49
Velkommen til. Du skal nok klare den. Uha en belønning til sig selv. Min belønning bliver vist nyt tøj i mindre størrelse - har ikke økonomi til noget extra. Men vil da helt bestemt nyde at kunne komme i mindre størrelser.
14 år19. juli 2010 kl. 22:13
Ja, en Mulberry taske er en seriøs beløningsgave, men den største beløning ved det kommende STORE vægttab bliver at være smukkere, slankere, gladere og så at kunne passe de omkring 5 sække med lækkert, småt og stortset ubrugt tøj!
14 år19. juli 2010 kl. 22:28
Åh hvor kan jeg huske det; man ved det godt, alligevel er det et chok at se tallet på vægten!!!

Jeg vejede selv 115 kg for 3 år siden og med en højde på 161 cm var det lettere at hoppe over mig end at gå uden om!!
Jeg er nu nede på ca. 70 kg og mangler 5 kg endnu for at have en normal BMI.

Det er super godt at du er motiveret, så skal det nok lykkedes :) Som du andre skriver er belønninger ofte gode :) Jg gjorde det at jeg købet et par bukser i 1-2 numere mindre, nogle virkelig flotte nogle som jeg vidste jeg bare ville se så skøn ud i. Når det hele blev lidt svært, er det gør det jo til tider i en vægttabsproces, så lagde jeg dem frem, prøvede dem og forestillede mig HVOR skøn jeg ville være i dem... Langsomt passede de og langsomt blev de for store, og så måtte jeg ud o købe nye, for små bukser igen :)

Jeg ønsker dig alt held og lykke med dit vægttab :)
14 år19. juli 2010 kl. 22:43
Stort tillykke med din vægtstatus, du har tabt 45 kg! Det er lige til at smile og græde over, så flot det er! Er sikker på, at alle herinde på siden ved hvor flot det er, og hvor mange grin og gråd det har kostet.
14 år19. juli 2010 kl. 23:47
Hej Lise

Jeg er Henrik jeg har været oppe på 100,3 og er nu 'nede' på 97,3 efter 8-9 dage og jeg skal ned på mindst 85 som er mit rigtige BMI, målt med en fedtmåler tang, af en kostvejleder.

Det med tøjet er en fin ide, alt hvad der kan give motivation til at holde vægten skal man holde fast i, jeg har et billede af mig selv i slank udgave på køleskabet, det er meget motiverne.

Og jo mere vægten går ned, jo mere går humøret op.

Hvis det ikke rigtigt går med kosten eller du ikke føler du kan holde dig fra det søde, så gør lige som jeg, jeg fik en kostvejleder til at hjælpe og det virkede for mig.
14 år19. juli 2010 kl. 23:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...