Chok!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Chok!
Hvor jeg kender det... Fik et chok da jeg efter lang tid stod op på vægten og den sagde 110, 7kg.. Jeg er kun 164 høj, så det er meget for meget jeg vejer.. Men er motiveret og ved det nok skal lykkedes.. :) Jeg har dig valgt at lade vægten stå i første omgang da jeg bliver enormt ked af når den ikke har rykket sig som jeg gerne ville have..
Held og lykke med vægttabet :)

Hilsen Christina
14 år20. juli 2010 kl. 11:04
Helt enig, billeder af én selv som slank er en god motivationsfaktor til at tabe sig! Tænk når vi bliver så flotte slanke igen! Der er virkelig noget at glæde sig til og over!
Fortsæt den gode vægttabsstil!
14 år20. juli 2010 kl. 11:33
Hej Christina
Vi skal nok blive slanke! Som du selv siger, så lod man vægten være, fordi det gjorde for ondt at se sandhedens vægt i øjnene, så da man endelig gik på, ja så vejede man pludselig OVER 100 kg! Ikke til at fatte, men nu har vi jo taget os sammen og ser fremad med et positivt syn på, at det hele nok skal blive godt igen, og at de mange ekstra kilo vil forsvinde.
14 år20. juli 2010 kl. 11:37
Lisee - synes idéen om en mulberry taske er genial (:
Det er jo vigtigt at forkæle sig selv på den rigtig gode måde + man ser smart ud!
14 år20. juli 2010 kl. 14:13
Hejsa, Velkommen til!

Jeg starede selv på 95 kg! Og vejer i dag under 75 kg! Nu er jeg endelig en af dem der kan tage et par fede jeans på en alm. hvid stram t shirt og se skide smart ud *GG* og fuck hvor jeg elsker det out fit hihi!

Ej det var bare lidt gas. Tillykke med du har taget beslutningen om at komme herind. Det er en god side!

Jeg kæmper selv med de sidste 10 kg nu, men roser mig hver eneste dag for at jeg har tabt over 20 kg!

HUSK: Alle kan tabe sig, det tager bare forskellig tid og forskellige metoder for folk! Men brug al den inspiration du kan få herinde. Selv er jeg lige hoppet på en NUPO kur, der gav mig et ryk vidre!

Du lyder som en der ser godt ud med noget ekstra på sidebenene, når du går så meget op i dit tøj, man kan jo godt være lækker selv om man vejer for meget! ;-) HUSK det!

14 år20. juli 2010 kl. 18:26
Altid dejligt med nogle solskinshistorier! Glæder mig til, at jeg også kan skrive at NU kan jeg passe mine slimjeans...de ligger jo og venter spændt på mig!
14 år21. juli 2010 kl. 10:44
Hej Lise,

Jeg hedder Anne og skal tabe mig omkring 35 kg. Jeg vejede for meget før jeg blev gravid (89 kg), så blev jeg gravid og landede så på 111 kg. Jeg vejer 100 kg. idag og SKAL smide minimum 35 kg. og gerne 40, jeg er 178 cm. høj, og går i gang på mandag. Jeg har fået konstateret PCO, så derfor SKAL jeg tabe mig! Ellers kan jeg risikerer ikke at kunne få flere børn etc. Så jeg glæder mig til at gå igang, da jeg SKAMMER mig så meget over at være så tyk. Syntes SLET ikke det er sjovt mere, og selvtilliden fik da også et stort fedt knæk da jeg fandt ud af hvor meget jeg vejer. Jeg ejer nemlig ikke selv en vægt, så havde ingen idé om hvad jeg vejer... Men jeg ser positivt på det, og glæder mig til at blive slank igen.

Hilsen Anne.
14 år23. juli 2010 kl. 22:53
Hello Lisee,

Velkommen til!

Madital.dk er det bedste sted paa dansk inter-net, saa det var godt du fandt "os". :-D

Jeg skal ogsaa tabe mig omkr. 20 kg (23, faktisk), men jeg startede med at skulle tabe omkr. 35 kg.

Det startede lidt paa samme maade som mange andre har beskrevet: Jeg havde ganske vist en vaegt (en gammel en, som ikke er helt praecis), men jeg havde aldrig brugt den.

Saa en dag tog jeg beslutningne, nu ville jeg vide hvormeget jeg vejede, og Shock!!, jeg vejede over 96 kg (jeg er 1.69 hoej).

Derefter gik jeg igang med at tabe mig. Jeg har vaeret nede paa lidt over 77 kg - men 4 dages binging har faaet mig op paa 81 kg igen >:-(

(... - ved ikke om det har noget at goere med at jeg har PCOS ... indtil for nylig anede jeg ikke det havde nogen indflyedelse paa ens vaegt).

.......

Min beloening er noejagtigt som det du selv har skrevet:

At blive sund, se godt ud igen, og - ikke mindst - at kunne gaa i alt det toej jeg holder af, og som har ligget gemt vaek i flere aar nu ... noget af det har jeg ikke engang haft paa!

Som ugerne gaar bliver det mere og mere tydeligt hvor meget til faelles rigtig mange af os har! ... Man gaar og foeler man er helt elene, og at ingen vil kunne forstaa hvordan man har det; at ingen, el. meget faa, kan relatere til de problemer man har og har haft i forb. m. at tage paa og at vaere overvaegtig.

Det er en god fornemmelse at vide man ikke er helt saa alene alligevel, lol.
14 år24. juli 2010 kl. 21:45
Hej Anne
Hvis du skal tabe dig ca. 40 kg og nu vejer 100 kg, så bliver du meget flot slank! Jeg er lykkelig bare jeg kommer ned på 84 kg (er 180 cm høj). Kan huske at da jeg vejede dét, så var jeg normalt pæn og kun meget lidt buttet. Men 72 kg er min inderste ønske vægt, det er dér mine slimjeans (som ligger groet fast i skabet) sidder super pænt!
Har lige fået at vide, at jeg helt sikkert også har PCO, får det nøjagtige resultat i august måned. Der er alligevel en hel del kvinder med den "sygdom". Men der forskes jo heldigvis en hel del på området.
Jeg har lige været på miniferie, spiste ikke så meget fedende, men må indrømme, at jeg røg i slikskålen en gang i mellem. Øv, men jeg har ikke taget på. Heldigvis.
Vi skal nok blive slanke igen, det kræver bare en langsigtet fokusering og ingen trøstespisning (det er det sværeste synes jeg).
14 år26. juli 2010 kl. 11:24
Helt enig med det du siger om troestespisning. Det ER virkeligt det vaerste.

.......

Der var en anden ting... Du skriver: " Er altid ekstra smart og pænt klædt på, for at folk lægger mærke til at jeg er velsoigneret og velklædt og ikke at jeg er fed."

Det har jeg lagt maerke til at nogle goer og jeg har altid beundret det.
Af en el.a. grund er jeg naermest stik modsat. Da jeg begyndte at blive fed, og ikke laengere kunne passe mit toej, holdt jeg ogsaa op med at goere mig paen - saadan udover lige det mest noedvendige (at vaere vel-soigneret saa vidt muligt, og saa ellers kun mascara - og evt. laebestift hvis jeg skulle noget mere saerligt).

Jeg kan godt se at det maa virke paa omgivelserne som om jeg var ligeglad, men det modsatte er faktisk tilfaeldet. For jeg havde en foelelse af at jeg ville virke latterlig, ligesom ...
"Proev lige at se hende der den fede, hun tror hun bliver attraktiv af at tage paent toej paa og bruge make-up, men i virkeligheden goer hun bare sig selv til grin!"

Det var saadan jeg foelte at folk ville se mig, og derfor gjorde jeg hvad rigtigt mange fede mennesker goer: Jeg forsoegte at traekke opmaerksomheden vaek fra mig ved at vaere saa kedelig og farveloes som muligt. - Det var egentlig ikke bevidst, men i tilbageblik kan jeg se, at det var det, jeg gjorde.

Nu skriver jeg meget i "fortid", men sandhgeden er at det stadigtvaek til dels er saadan. Ikke helt, for jeg er begyndt at proeve paa at se paen ud - jeg er halvvejs igennem til min normal vaegt (jeg er 1.69 hoej, og vejede 96 kg da jeg startede; nu er jeg nede paa ca. 77 kg, og mit maal er 58 kg, som er den vaegt hvor jeg ser bedst ud og ogsaa har det bedst).

Men jeg har hele tiden naegtet at koebe nyt toej andet end lige saa jeg kan klare mig. Jeg har bare ikke villet investere i en garderobe naar jeg nu vidste, at jeg ikke ville blive ved med at vaere tyk. Dertil kommer at min indtaegt er den laveste man kan have i Danmark ... jeg er uden job, i og med at jeg er handicappet (og ogsaa lider af en form for autisme), saa det oekonomiske har selvfoelgelig nok vaeret det afgoerende her.

Naamen nu har jeg vidst skrevet nok i denne omgang. - Endnu engang Held og Lykke! ... Og Ja!, vi skal nok blive slanke igen!! Selvfoelgelig!! :-)
14 år26. juli 2010 kl. 15:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...