Min NUPO kur

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Min NUPO kur
Det er bare så stærkt gået..
Jeg ville gerne at jeg havde overskuddet her i ferien til at gøre det.
Super super flot.. Hæng endelig i. Vil gerne høre om vægten stadig falder i samme takt..
14 år16. juli 2010 kl. 13:04
Sikken et projekt du der har gang i. Vildt imponerende, at du kan holde det og fedt at du er så motiveret.

Spændende at følge dig i dit projekt :-)
14 år16. juli 2010 kl. 18:20
Så er jeg tilbage på sporet igen. Jeg gav mig selv lobv til at holde fri en weekend og virkelig give den gas til koncert! uden alkohol selvfølgeli. Men fik en is, et pølsebrød og sådanne ting. Ikke overdrevet!

Jeg har fået min mens, og af ren princip står jeg ikke på vægten under den, for der kan jeg nemt tage 1-2 kg på! Så det gider jeg ikke bekymre mig om! Lige nu er det faktisk min egen indstilling jeg arbejder med. Har haft et hurtigt vægttab, så mit sind har ikke helt fulgt med kroppen, så kan ikke helt forstå at jeg er så tæt på den normale vægt!

Jeg kørte den barske stil i 2 uger og nu hedder det "min egen nupo stil" Jeg kører den barske så vidt det er muligt, har jeg lyst til andet, gør jeg det! Ofte bliver det til et stykke rugbrød om dagen! Men det giver mig en anden form for frihed. Jeg vil kører NUPO til jeg når 70 kg har jeg belsuttet, hvilket jeg håber på i løbet af et par uger! Nu når jeg spiser ved siden af, går det ikke så stærkt mere!
14 år20. juli 2010 kl. 18:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...