#2 af puttetøz (slettet)
Min NUPO kur
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+puttetøz (slettet)
re: Min NUPO kur
glæder mig til at følge din nupo rejse. jeg spiser både nupo og alm mad og får på den måde 1200-1500 kcal dagligt, da jeg har svært ved at forstå det kan være sundt med kun 600 kcal om dagen så prøver en kombination.
14 år5. juli 2010 kl. 16:05
Majzen2 (slettet)
Fedt med en Nupo-tråd mere. Jeg eksperimenterer selv med Nupo, men har svært ved at blive enig med mig selv om, om det er en god idé eller ej. Selvfølgelig kan man tabe sig meget på sådan en kur, men kan mærke, at når jeg ikke får ret meget normalt mad, bliver jeg nemt irritabel og svimmel, og får lyst til at FRÅDE ! Men jeg trænger altså virkelig til at få skub i mit vægt. Vejer ca. 89, og mit mål er mellem 80 og 75. Min erfaring med Nupo er desværre, at det altid ender med jojo-vægt, men nu får det lige en chance mere. Supplerer med frugt og grønt, når jeg bliver for sulten eller er på arbejde.
Held og lykke med dit vægttab :)
Fortæl endelig, hvis du har specielle er faringer med brugen af Nupo eller lign.
Held og lykke med dit vægttab :)
Fortæl endelig, hvis du har specielle er faringer med brugen af Nupo eller lign.
14 år5. juli 2010 kl. 21:04
Stronger (slettet)
Majzen2: Jeg var selv meget i tvivl, da jeg ved at ved for få kcal kan man sænke forbrændingen! Men da det jo er en kost der er bygget op så man ikke mangler noget, er jeg ikke så skræmt ved det! Jeg har prøvet suppekuren en enkelt gang, jeg vil klart anbefale nupo hvis jeg skulle anbefale noget!
Hvis jeg ikke spiser nok i løbet af en dag, fpr jeg det også skidt. Men sjovt nok får jeg mega meget væske på den her kur, og der mangler jo ikke noget i kosten, så jeg har det bare rigtig godt!
Jeg bliver meget bevidst om hvor ofte jeg egentlig er rigtig sulten og så hygge/småsulten. I mine nu 3 dage har jeg oplevet rigtig sult en eneste gang. De andre gange har bare været lidt småsult!
Jeg kan ikke se nogen hindring i at kører NUPO stilen...... Det virker og er bedre end mine egne opfunde "skær meget ned på kalorier" kurer hvor jeg ikke får halvdelen af hvad jeg har brug for:-)
Hvis jeg ikke spiser nok i løbet af en dag, fpr jeg det også skidt. Men sjovt nok får jeg mega meget væske på den her kur, og der mangler jo ikke noget i kosten, så jeg har det bare rigtig godt!
Jeg bliver meget bevidst om hvor ofte jeg egentlig er rigtig sulten og så hygge/småsulten. I mine nu 3 dage har jeg oplevet rigtig sult en eneste gang. De andre gange har bare været lidt småsult!
Jeg kan ikke se nogen hindring i at kører NUPO stilen...... Det virker og er bedre end mine egne opfunde "skær meget ned på kalorier" kurer hvor jeg ikke får halvdelen af hvad jeg har brug for:-)
14 år5. juli 2010 kl. 22:17
Majzen2 (slettet)
Ja, jeg drikker også helt vildt meget på den kur. Alligevel kan jeg godt få hovedpine og blive svimmel. Og så ALLE de toiletbesøg.. !!!
Men hvis man ellers kan afstå fra alle fristelserne, og lave en ordentlig kostomlægning efter Nupo, så vil jeg helt klart også anbefale den metode. Det er jo fantastisk, at man kan få alt det kroppen har brug for, men med så få kalorier.
Havde tabt 1,9 kg. her til morgen. Det er godt nok motiverenden, selvom man godt ved at det ik er fedt ;)
Men hvis man ellers kan afstå fra alle fristelserne, og lave en ordentlig kostomlægning efter Nupo, så vil jeg helt klart også anbefale den metode. Det er jo fantastisk, at man kan få alt det kroppen har brug for, men med så få kalorier.
Havde tabt 1,9 kg. her til morgen. Det er godt nok motiverenden, selvom man godt ved at det ik er fedt ;)
14 år6. juli 2010 kl. 05:52
Stronger (slettet)
Update på min dag nr. 6. Wouw den første uge er snart gået. Jeg har endda haft besøg af min søster og hjulpet med at lave lækker mad til hende og manden. Og alligevel har jeg ikke haft problemer med at holde mig fra det. Det er da første gang jeg er på en kur/diæt jeg synes der er nem at holde. Det eneste jeg har fået er et mini mini stykke agurk, men det var af ren vane da jeg stod og snittede salaten til dem, at man lige skal smage på agurken. Men det var sku så småt at det ikke talte med i kcal rengskabet!
Jeg har det rigtig godt i min krop, føler mig ikke overdrevet sulten, men kun småsulten ind imellem. Men det er jo det man kan lærer ved det her, for det ER jo lige præcis der man ikke skal spise alligevel. Så kuren her giver mig både vægttab og noget lærdom om hvornår jeg egentlig er sulten. Suppekuren gav mig en lærdom om at sætte pris på sunde madvarere:-) Men har det rigtig godt, og føler et helt andet overskud, til trods for den bette my er ved at få tænder og sover dårligt:-)
Jeg har haft problemer med stoppet mave. Det har jeg haft før når jeg er gået på en stram kotsplan! Det gjorde mit vægttab gik i stå, eller vægten steg nogle dage. Men det e rjo derfor man ikke skal veje sig hver dag!
Status: 2 kg tabt! 4,5 kg til normalt BMI som er mit mål med de her 3 nupo uger.
Jeg har det rigtig godt i min krop, føler mig ikke overdrevet sulten, men kun småsulten ind imellem. Men det er jo det man kan lærer ved det her, for det ER jo lige præcis der man ikke skal spise alligevel. Så kuren her giver mig både vægttab og noget lærdom om hvornår jeg egentlig er sulten. Suppekuren gav mig en lærdom om at sætte pris på sunde madvarere:-) Men har det rigtig godt, og føler et helt andet overskud, til trods for den bette my er ved at få tænder og sover dårligt:-)
Jeg har haft problemer med stoppet mave. Det har jeg haft før når jeg er gået på en stram kotsplan! Det gjorde mit vægttab gik i stå, eller vægten steg nogle dage. Men det e rjo derfor man ikke skal veje sig hver dag!
Status: 2 kg tabt! 4,5 kg til normalt BMI som er mit mål med de her 3 nupo uger.
14 år8. juli 2010 kl. 05:57
Stronger (slettet)
Så er den første uge slut, en dag før tid (da jeg SKAL aflevere min vægt til min veninde), så jeg kan komme af med min grumme afhængighed. Jeg kan jo hverken gøre til eller fra på NUPO, jeg ved jo hvad jeg skal have!
Men det er nogle flotte resultater på den første uge synes jeg! Så derfor fortsætter vi den barske metode, men dog med et lille hjemmelavet twist. Vi har aftalt hvis man vil spise andet (selvfølgelig sundt), skal man dyrke motion, for man må¨indtage det antal kcal man motionere for i andet mad, vil man vil. Man behøver jo ikke! Det synes jeg er en god måde at gøre det på! Så vi kan holde de sidste 2 uger.
Nå mine resultater:
Vægt - 2,5 kg
Fedt % - 1,8 %
Overarm: Ingen ændring, dog synes jeg de er mere faste
Lår: - 1,5 cm
Hofte: - 2,5 cm
Så man må sige der er sket en hel del. Har tjekket med min vandprocent på vægten også! Den siger mere nu end da jeg startede, men drikke rogså rigtig meget mere. Så tror ikke der er røget så meget væskeandel! SÅ FEDT AT SE RESULTATERNE SKREVET NED, og det er bar en sølle uge.
Talje: - 4 cm :-)
Men det er nogle flotte resultater på den første uge synes jeg! Så derfor fortsætter vi den barske metode, men dog med et lille hjemmelavet twist. Vi har aftalt hvis man vil spise andet (selvfølgelig sundt), skal man dyrke motion, for man må¨indtage det antal kcal man motionere for i andet mad, vil man vil. Man behøver jo ikke! Det synes jeg er en god måde at gøre det på! Så vi kan holde de sidste 2 uger.
Nå mine resultater:
Vægt - 2,5 kg
Fedt % - 1,8 %
Overarm: Ingen ændring, dog synes jeg de er mere faste
Lår: - 1,5 cm
Hofte: - 2,5 cm
Så man må sige der er sket en hel del. Har tjekket med min vandprocent på vægten også! Den siger mere nu end da jeg startede, men drikke rogså rigtig meget mere. Så tror ikke der er røget så meget væskeandel! SÅ FEDT AT SE RESULTATERNE SKREVET NED, og det er bar en sølle uge.
Talje: - 4 cm :-)
14 år9. juli 2010 kl. 05:44
puttetøz (slettet)
super flot. får du så vægten tilbage om en uge??? holder du dig til 6 breve om dagen?? tror jeg ville have svært ved at arb med så lidt energi
14 år9. juli 2010 kl. 12:44
Stronger (slettet)
Ja får den tilbage om en uge igen....
Ja jeg lever for 6 breve om dagen, har aldrig haft det bedre i min krop end jeg har nu! Tror min kost er bedre sat sammen af vitaminer og mineraler på NUPO end min alm. kost!
Ja jeg lever for 6 breve om dagen, har aldrig haft det bedre i min krop end jeg har nu! Tror min kost er bedre sat sammen af vitaminer og mineraler på NUPO end min alm. kost!
14 år9. juli 2010 kl. 13:17
Stronger (slettet)
Så er den weekend ovre..... klarede det i topklasse hvis jeg selv skal sige det!
fredag havde vi et hold venner på besøg, da kl. blev et om natten tog jeg et tørt stykke knækbrød med en ½ banan..... mens manden sad og guffede peanuts og drak diverse ting.... heldigvis var det dem hvor min veninde var med på nupo, så vi bakkede hinanden op.
Igår fik vi sviger til grill, manden inviterede uden at tænke på jeg havde planlagt de her 3 uger fri i weekenden. men jeg spiste en lille portion salat og en lille kylling filet..... men nøj de grillpølser så gode ud! nu er det "nupohverdag" igen....
håber på at nå 2 kg i denne uge ned til 74,0 kg!
fredag havde vi et hold venner på besøg, da kl. blev et om natten tog jeg et tørt stykke knækbrød med en ½ banan..... mens manden sad og guffede peanuts og drak diverse ting.... heldigvis var det dem hvor min veninde var med på nupo, så vi bakkede hinanden op.
Igår fik vi sviger til grill, manden inviterede uden at tænke på jeg havde planlagt de her 3 uger fri i weekenden. men jeg spiste en lille portion salat og en lille kylling filet..... men nøj de grillpølser så gode ud! nu er det "nupohverdag" igen....
håber på at nå 2 kg i denne uge ned til 74,0 kg!
14 år11. juli 2010 kl. 07:05
Startvægt: 78,5 kg, har målt en masse tal også, men dem smider jeg ind til sidst så er det nemmere at sammenligne!
De første to dage gik rigtig godt, jeg synes det var ret nemt, og efter min smag smager NUPO af milkshake. Hvis man blender dem med is for man det bedste resultat... MUMS..... Jeg har tabt 2 kg på de første to dage. Jeg tror en del er væske (selv om jeg drikker en del) men det må det næsten være.
Nu er jeg i dag nået til den 3 dag. Jeg har hele natten haft svært ved at sove, har for første gang mærket sult! Og her til morgen er det bare endnu værrer. Jeg tror det er noget man lige skal over. Hvis det bliver ved når jeg går i gang med 2. uge vil jeg nok overveje den grønne version. Jeg har planer om til at starte med 3 uger på NUPO, hvoraf jeg håber de 2 af dem kan køres som barske!
Det var egenligt lidt rart at fortælle om min sult, det kan være det hjælper at skrive lidt ned engang imellem. Kan i hvert fald mærke der skal ske et eller andet i dag, så jeg ikke bare sidder og glor....
Varme sommerhilsner fra Mål 65 kg