Min NUPO kur

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Min NUPO kur
Du klarer det da bare super flot - jeg sidder næsten at overvejer NUPO. Du taber dig jo helt vildt ved det!
g så er det jo bare så meget lettere at finde motivationen, når man har så gode vægttab (:

Held og lykke med resten af din NUPO tid!
14 år11. juli 2010 kl. 08:13
Tillykke med det flotte resultat :)

Hvad synes du om smagsvarianterne?
Jeg er selv på Nupo, og starter med den barske kur fra i morgen. Jeg bryder mig bestemt ikke om den nye vanilie-mango smag, føj!!!

Lyder bare som et godt initiativ dig og din veninde har gjort Jer :) Held og lykke med de andre kilo du kommer til at tabe :)
14 år11. juli 2010 kl. 12:34
jeg elsker vanilie/mango og kakao, jordbær kan lige gå.

men thai suppen, føj siger jeg, den er så melet!

tak alle sammen
14 år11. juli 2010 kl. 13:26
Lille update: Jeg har dog ikke min vægt hjemme endnu, den er på afvæningsferie! Men da jeg startede på NUPO prøvede jeg de nye jeans jeg havde købt i str 40 så jeg havde noget at se frem til. De passede okay, men da jeg har født har jeg virkelig en del fedt på maven. Der hang bare 10 cm mavedelle udover bukserne. Jeg kiggede mig selv i spejlet i dag og tænkte, hold da op hvor er maven begyndt at være lige nu! Mon man skulle prøve bukserne. Jo, det gjorde jeg! De passede, der hang måske stadig 2 cm mavedelle udover de labtaljede jeans, men det var en stor forskel! Hold op hvor har NUPO gjort meget for mig. Det er i hvert fald ikke væske der ryger af:-)

Glæder mig til at få min vægt hjem igen, den skulle gerne ankomme i dag!

God og sund dag til jer alle sammen!
14 år12. juli 2010 kl. 07:28
ej hvor lyder det bare super. du må lige skrive en update når du har været på vægten
14 år12. juli 2010 kl. 13:44
får du stadig kun 6 breve om dagen og intet andet?
14 år12. juli 2010 kl. 13:45
Jeg spiser 6 breve om dagen + max. 100 kcal fra andre ting, men det er overhovedet ikke hver dag! Det kan være en ris kiks eller noget! Jeg lige spiser! Og så måske lige et stykke lille bitte agurk! Så ja får næsten kun de 6 breve om dagen, og min krop har adrig haft det bedre! Så tror helt bestemt man får hvad man har brug for!

Synes virkelig jeg kan bruge NUPO til at lærer at styre mine spisevaner. For førhen ville jeg spise 2, 3 eller 4 riskiks, i dag tager jeg og så slut! For resten er jo ren hygge!

Er SÅ glad for NUPO. Jeg skal på vægten i morgen tidlig, den burde være omkring 75,0-75,5 kg i morgen! (håber jeg)
14 år12. juli 2010 kl. 14:38
WOUW så var jeg på vægten 74,7 kg BMI 25,8, den siger noget med 25, det er vildt!

1½ uge er gået, og har smidt 3,8 kg! Det her NUPO er sku dælme efektivt!
14 år13. juli 2010 kl. 04:59
hold da helt op hvor er det bare flot, måske man skulle prøve den barske, jeg har ferie så skal jo ikke bruge energi til at arbejde.
14 år13. juli 2010 kl. 09:36
74,1 kg! Det kører ret godt på den her nupokur!

På søndag har jeg givet mig selv lov til at holde fri, hvis jeg når 74,0 kg som er mit mål på den her uge, men det kunne godt se sådan ud!

Min BMI siger nu 25,6, synes det er vildt og slet ikke til at forstå!

I morgen går min sidste uge i gang i denne her omgang, og jeg håber at kunne tabe 2 kg igen, så jeg når 72,0 kg og en BMI på 24,9!

Når de 3 uger er gået holde rjeg en uges pause, og køber så ind til 3 uger igen. Og så tager jeg evt. de sidste kilo ved naturlig hjælp!
14 år16. juli 2010 kl. 10:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...