Verdens heldigste kvinde.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Verdens heldigste kvinde.
Hej Karina.

Ja det må være virkelig hårdt, når man kæmper med en omgangskreds, der har dårlige vaner. Man bliver jo påvirket af ens miljø.

Jeg oplever det selv når jeg rejser rundt og besøger venner rundt omkring i verden. Deres madvaner bliver til mine for en kort stund - og det er langt fra altid godt.

Jeg er godt nok glad for - og heldig med - at det er mig, der bestemmer menuen hos os. Og herhjemme er slik, kage og chips altså KUN til festlige lejligheder. Hvis man vil snacke, så er det i frugt og nødder - og ikke noget, der tages med ind foran tv'et.

Og der er ingen, der beklager sig.

Berit > har du vist dit indlæg til din mand? Jeg ville blive helt øm og varm inden i, hvis jeg var ham og så det.
14 år13. juli 2010 kl. 12:45
re: Verdens heldigste kvinde.
Karina, hvor er du bare sej! Det er super flot at du kan klare det selv, tror jeg ikke at jeg ville kunne.

You go girl!

Jeg har vist indlægget til min mand og hans reaktion var at det havde du da ikke behøvet, du gør jo også så meget godt for mig. Men tak for de søde ord, jeg er så stolt af dig.

Jeg nåde i går, mit første lille mål, jeg tager 5 kg. Af gangen for at det ikke skal blive for uoverskueligt for mig. Det var rigtig fedt at se og jeg kan godt mærke at jeg har tabt 7 kg. Nu. Næste mål er tastet ind(5 kg.) jeg giver mig selv god tid 6 ½ uge så jeg ikke skal stresse for meget over det hvis vægten svinger lidt op og ned.

At tage disse små del mål er vigtigt for mig, jeg mangler 30 kg. Fra at have et normalt BMI og det ville blive for meget hvis jeg sætter dem ind som mit mål.

Så jeg tager det langsomt med 5 kg. Af gangen, ja det er min måde at gøre det på og det skulle gerne gøre at jeg kan blive normalvægtig på et tidspunkt.

Rigtig god vind til jer andre og hav en super weekend Berit.
14 år16. juli 2010 kl. 19:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...