#2 af Stronger (slettet)
Verdens heldigste kvinde.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Verdens heldigste kvinde.
Hvor er du bare heldig! Det er så dejligt når man har støtte og opbakning fra sine elskede...... :-) Han lyder som en rigtig god mand!
Har selv jordens bedste mand, som jeg også elsker overalt på jorden. Man føler sig så heldig når man føler man har alt hvad man behøver i sit liv!
Har selv jordens bedste mand, som jeg også elsker overalt på jorden. Man føler sig så heldig når man føler man har alt hvad man behøver i sit liv!
14 år5. juli 2010 kl. 07:37
Berit Lyng
Hvor er det skønt at høre at jeg ikke er den eneste der er så heldig.
De er bare guld værd de mænd.
De er bare guld værd de mænd.
14 år6. juli 2010 kl. 17:54
lilja (slettet)
Det er godt at de kan blive værdsat indimellem de kære mænd :)
14 år6. juli 2010 kl. 19:38
SiriS (slettet)
Dejligt indlæg, held og lykke med din videre forvandling. Jeg ser for mig at det kommer til at gå let for dig.
14 år7. juli 2010 kl. 22:36
Berit Lyng
Hej.
Tak for det, ja det er dejligt at være så heltig.
Tror nu ikke det kommer til at gå let, men det hjælper da at min mand støtter mig som han gør.
også pøj pøj til jer andre.
Berit
Tak for det, ja det er dejligt at være så heltig.
Tror nu ikke det kommer til at gå let, men det hjælper da at min mand støtter mig som han gør.
også pøj pøj til jer andre.
Berit
14 år8. juli 2010 kl. 17:29
KarinaHadsten (slettet)
Hvor må det bare være skønt at have den opbakning fra sin mand.
Jeg får ganske vist ingen kritik af min mand over min overvægt og det faktum at jeg har taget 13 kilo på af de 20 jeg tabte op til vores bryllup. Men til gengæld er der heller ingen hjælp at hente. Når han en sjælden gang imellem laver mad er han lige glad og bruger margarine og andet unødvendigt fedt. Han spiser ofte chips om aftenen og han spiser ALDRIG grøntsager. Han er ikke overvægtig, men har som han selv siger en dunk på maven. Han kan lynhurtigt tabe 5 kilo bare ved at skære ned på mængden af mad, men han kunne nu stadig have glæde af at spise sundt. Men det kan han ikke se. Han har det jo fint som han siger. Hmmmm men hvorfor vente til det går galt.
Jeg får ganske vist ingen kritik af min mand over min overvægt og det faktum at jeg har taget 13 kilo på af de 20 jeg tabte op til vores bryllup. Men til gengæld er der heller ingen hjælp at hente. Når han en sjælden gang imellem laver mad er han lige glad og bruger margarine og andet unødvendigt fedt. Han spiser ofte chips om aftenen og han spiser ALDRIG grøntsager. Han er ikke overvægtig, men har som han selv siger en dunk på maven. Han kan lynhurtigt tabe 5 kilo bare ved at skære ned på mængden af mad, men han kunne nu stadig have glæde af at spise sundt. Men det kan han ikke se. Han har det jo fint som han siger. Hmmmm men hvorfor vente til det går galt.
14 år9. juli 2010 kl. 10:10
KarinaHadsten (slettet)
Nå ja i øvrigt tillykke med dit foreløbige vægttab og fortsat god kamp - det lyder rigtig meget som om du er kommet ind i den gode spiral :-)
14 år9. juli 2010 kl. 10:11
Berit Lyng
Hej Karina.
Tak skal du have, min vægt står dog stille lige nu, men det er meget normalt.
Det er lige nøjagtig sådanne en mand som du er gift med jeg tit høre om, derfor føler jeg bare at jeg er så heldig, jeg har verdens dejligste mand, han er oveni købet også super til at lave mad også den sunde slags, hvis der er noget han er i tvivl om spørge han om det er ok.
Nøj hvor er jeg bare heldig.
Pøj pøj til dig også, det er bare meget svære at holde de sunde ting, når man ikke for støtte, min mor bøvlede også med vægten og min stedfar, skulle altid have sovs, kartofler og ingen grøntsager. Håber at du klare dig alligevel, dette site er jo en super god støtte.
Hilsen og ønsket om en super weekend Berit.
Tak skal du have, min vægt står dog stille lige nu, men det er meget normalt.
Det er lige nøjagtig sådanne en mand som du er gift med jeg tit høre om, derfor føler jeg bare at jeg er så heldig, jeg har verdens dejligste mand, han er oveni købet også super til at lave mad også den sunde slags, hvis der er noget han er i tvivl om spørge han om det er ok.
Nøj hvor er jeg bare heldig.
Pøj pøj til dig også, det er bare meget svære at holde de sunde ting, når man ikke for støtte, min mor bøvlede også med vægten og min stedfar, skulle altid have sovs, kartofler og ingen grøntsager. Håber at du klare dig alligevel, dette site er jo en super god støtte.
Hilsen og ønsket om en super weekend Berit.
14 år9. juli 2010 kl. 17:30
KarinaHadsten (slettet)
Jeg er faktisk blevet god til ikke at lade ham trække mig ned. Han spiser chips om aftenen. Jeg plejer at spise chokolade. Men et har aftener har jeg holdt fast i at det ikke er nødvendigt. Så selvom han spiste chips i går spiste jeg ikke noget. Det er en sejr.
Jeg har også nogle gange fået snakket en løbetur til døde fordi vi skulle finde ud af hvem der nu skulle løbe hvornår. Men han er pt ikke ret motiveret, så jeg løber de aftener der passer mig. Hvis han vil afsted må han sige det. Han løb halvmaraton i maj og har kun løbet EN gang siden. Jeg har i juli måned alene løbet 7 gange.
Så altså jeg gør hvad jeg kan for ikke at lade mig påvirke negativt af hans dårlige vaner. Grønt til maden har jeg altid været god til :-)
Det der så kan være svært lige nu er at lade være med at være den hellige, som lige er inde i en god rytme. Jeg kunne meget nemt stikke til ham med hans manglende løbeture og hans dårlige madvaner, men det vil ikke hjælpe en snus. Sjovt nok går han ikke ind for at forebygge når det handler om hans helbred. Det er han ellers god til når det kommer til bilen ;-)
Jeg har også nogle gange fået snakket en løbetur til døde fordi vi skulle finde ud af hvem der nu skulle løbe hvornår. Men han er pt ikke ret motiveret, så jeg løber de aftener der passer mig. Hvis han vil afsted må han sige det. Han løb halvmaraton i maj og har kun løbet EN gang siden. Jeg har i juli måned alene løbet 7 gange.
Så altså jeg gør hvad jeg kan for ikke at lade mig påvirke negativt af hans dårlige vaner. Grønt til maden har jeg altid været god til :-)
Det der så kan være svært lige nu er at lade være med at være den hellige, som lige er inde i en god rytme. Jeg kunne meget nemt stikke til ham med hans manglende løbeture og hans dårlige madvaner, men det vil ikke hjælpe en snus. Sjovt nok går han ikke ind for at forebygge når det handler om hans helbred. Det er han ellers god til når det kommer til bilen ;-)
14 år13. juli 2010 kl. 11:42
Denne tråd er oprettet for at fortælle jer om hvor dejligt et liv jeg har. Ja det er jo ikke for at prale, men jeg føler mig usandsynlig heldig.
Jeg har hele mit voksen liv døjet med for meget på sidebenene. Jeg har af flere omgange tabt mig rigtig meget 34 kg. Har været det største antal kg. Jeg har tabt på meget kort tid, ved hjælp af letigen, og senere taget det hele og mere til på.
Jeg har været gået ned med en svær depression. Dette gjorde at jeg havde meget angst og var meget stille siddende. Jeg tog selvfølelig meget på i denne periode af mit liv. Disse kg. Har siddet godt fast og det har været svært at finde energien til rigtig at få gjort noget ved det.
Jeg startede på madital i slutningen af januar og som alle andre forsøg på at tabe mig blev det opgivet igen, det var en pine kur og ikke en livsstils omlægning som jeg i virkeligheden har brug for.
Den 9. juni startede jeg op igen, jeg har tabt 4 kg. Til nu i denne ombæring og 6 kg. Siden januar. Ja det er der jo ikke noget specielt i, heller ingen rekord i forhold til de flotte resultater jeg læser om her på siden.
Hvorfor er det så jeg føler mig usandsynlig heldig?
Det er pga. min dejlige mand.
Han har hjulpet mig gennem mine svære tider(vi har været kærester i 8,5 år og gift i godt 1) og altid været der for mig, jeg er nu helt rask og har udviklet mig mere en mange mennesker gør på en hel livstid.
Det sidste jeg mangler for at blive helt som jeg gerne selv vil være, er at komme af med min overvægt. Jeg skal tabe 37 kg. I alt og jeg er sikker på at det nok skal lykkedes.
Hvorfor? Når nu jeg har prøvet før?
Denne gang er det ikke en kur, men en livsstils ændring vi er i gang med, jeg siger vi, da min mand der også vil af med lidt kg. Også støtter og bakker mig op i dette projekt.
Aldrig nogle sure miner over det vi spiser, tvært i mod, det smager super. Vi får smoothies til morgenmad, vi har mulighed for at købe en masse dejlig frisk frugt, da vi bor i Mexico, det er ikke fordi det er super billigt, men det smager skønt. Grøntsager får vi også rigeligt af.
Ja sågar ingen sure miner når en flæskesteg(grillet på spyd). serveres med salat til.
Det er mest mig der går op i hvad der er godt at spise og hvor mange kalc. Der er i det. Men det er nu skønt ikke at skulle døje med en mand der ikke ”kan” spise det mad der skal til.
Aldrig har jeg hørt, hvis du nu lige kunne taber dig ville du være perfekt, nej det eneste jeg har hørt, er at min mand er glad for at jeg taber nogle kg. Da han gerne vil have mig i mange år frem i tiden.
Jeg vil gerne sige en stor tak til dem bag madital, det er et fantastisk redskab for os til at se hvor meget vi kan tillade os at spise i løbet af dagen, og ikke mindst at der ikke er nogle former for det må man ikke spise. Ja så nyder vi lidt chips eller hvad det nu lige er vi har lyst til. Det har vi fint plads til i vores ”budget”.
Sidst vil jeg gerne sige 1000 tak til min mand, jeg elsker dig af hele mit hjerte.
Håber alle i andre er lige så heldige som jeg føler mig, Berit.