En jubeltråd!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: En jubeltråd!
Yaaay!! You rock, Maal65!!...

*Klapsalve* fra Ywon!!

... :-D
14 år5. juli 2010 kl. 10:39
Jeg vil gerne juble over at jeg har fundet ind til Madital.dk
og er gået igang med et større vægttab. I Første omgang skal jeg tabe 11 kilo inden den 28.08.10 Jeg startede den 4.juli og har allerede tabt 1,8 kilo...juble ;-) Jeg føler det bare kører og jeg har det super med det.
14 år7. juli 2010 kl. 18:41
ja så blev det min tur til at juble lidt, fandt lige ud af i dag at der kun er 8,4 kg til jeg er i normalvægtig området på bmi området. og jeg sys bare da jeg startede at der var så laaaangt i mål, men nu kan jeg se en ende på det, mit mål er mellem 55-60 kg så der er ikk så langt igen. :D
14 år8. juli 2010 kl. 08:42
Jeg vil også Juble.... :D
Jeg har tabt 7 kg. på 1 måned! Og har slet ikke opdaget at jeg er på kur, - har ikke spist slik i 1 måned, og var MEGA sukkerafhængig før... + jeg løber, drikker vand og frugt og jeg NYDER det.... troede jeg ellers aldrig jeg ku' ;D.......... og er kun ca. 1,5 kg. fra mit mål... og elsker min "nye" krop , og alt det tøj jeg kan vise den frem i :D...... Tillykke til alle jer andre jublere... i er for SEJE :D
14 år8. juli 2010 kl. 22:47
Ej, hvor er det godt, sukkerchok! Til lykke!

Jeg jubler også, men godtnok mest fordi jeg nåede at indberette min selvangivelse i sidste øjeblik. :-)
14 år8. juli 2010 kl. 23:28
Hi hi det kan jeg godt forstp Siri.....

Hvor er det dejligt der er så mange at juble sammen med. Elsker positive mennesker, for hvis ikke man er positiv, bliver det hårdt at skulle tabe sig!
14 år9. juli 2010 kl. 05:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...