Torsdagsvejetråden (fortsat..)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kamsch
re: Torsdagsvejetråden uge 25
Hej alle torsdagsmedvejere.
Komme lige med en opsummering af mine tal :-)
Min startvægt 03-12-09 : 90,1kg
Mit delmål 21-06-10 : 78,0kg ( blev nået den 07-06-10) J
Vægt 10-06-10 (uge 23) : 76,2kg
Næste delmål 06-09-10: 74,0Kg
Vægt i dag (uge 25) : 77,2Kg = +1kg i denne uge ØV
Rigtig god taberlyst til jer alle :-)
Komme lige med en opsummering af mine tal :-)
Min startvægt 03-12-09 : 90,1kg
Mit delmål 21-06-10 : 78,0kg ( blev nået den 07-06-10) J
Vægt 10-06-10 (uge 23) : 76,2kg
Næste delmål 06-09-10: 74,0Kg
Vægt i dag (uge 25) : 77,2Kg = +1kg i denne uge ØV
Rigtig god taberlyst til jer alle :-)
14 år24. juni 2010 kl. 18:37
Ywon (slettet)
re: Torsdagsvejetråden (fortsat..)
Oops, jeg er en dag for sent paa den.
Idag Tors. Juni 24. = 79,8kg.
Tors. Maj 21. = 83,4kg
Tors. Maj 27. = 82,5kg
Tors. Juni 4. = 81,2kg
Jeg er 1.69m hoej.
Min ideal-vaegt er 58kg.
Jeg vil tabe mig 23kg.
Jeg har taget omkr. 2 kilo paa i loebet af ugen, selvom jeg har spist mindre end 1.000 kalorier dagl., hvor jeg indtil for en uge siden spiste under 800 kalorier dagl.
Jeg har ikke nogen logisk forklaring paa hvorfor jeg har taget ca. 200g paa hver eneste dag (efter foerst at have taget 1kg paa i loebet af weekenden, hvor jeg havde en dag med al det gamle soede og fede "mad" fra foerhen).
... Maa indroemme jeg er temmelig demoraliseret! >:-(
Idag Tors. Juni 24. = 79,8kg.
Tors. Maj 21. = 83,4kg
Tors. Maj 27. = 82,5kg
Tors. Juni 4. = 81,2kg
Jeg er 1.69m hoej.
Min ideal-vaegt er 58kg.
Jeg vil tabe mig 23kg.
Jeg har taget omkr. 2 kilo paa i loebet af ugen, selvom jeg har spist mindre end 1.000 kalorier dagl., hvor jeg indtil for en uge siden spiste under 800 kalorier dagl.
Jeg har ikke nogen logisk forklaring paa hvorfor jeg har taget ca. 200g paa hver eneste dag (efter foerst at have taget 1kg paa i loebet af weekenden, hvor jeg havde en dag med al det gamle soede og fede "mad" fra foerhen).
... Maa indroemme jeg er temmelig demoraliseret! >:-(
14 år25. juni 2010 kl. 07:44
Katj (slettet)
nå har så taget mig gevaldigt i nakken for at turde skrive min vægt herinde - sys selv den er skræmmende!
startede i tirsdags med en vægt der sagde
130 kg..
og i dag fredag 127,7kg
så tre dage og 2,3 kilo!
det er vist ok. ;-)
Ywon - ved jo ikke lige hvordan din alder er - eller dit køn for den sags skyld men hvis det var min vægt kunne det være den tid på måneden? der svinger min vægt normalt et par kilo totalt umotiveret..
på med vanten - det skal nok komme!
startede i tirsdags med en vægt der sagde
130 kg..
og i dag fredag 127,7kg
så tre dage og 2,3 kilo!
det er vist ok. ;-)
Ywon - ved jo ikke lige hvordan din alder er - eller dit køn for den sags skyld men hvis det var min vægt kunne det være den tid på måneden? der svinger min vægt normalt et par kilo totalt umotiveret..
på med vanten - det skal nok komme!
14 år25. juni 2010 kl. 11:14
riebech (slettet)
Hej allesammen. Glemte at det var torsdag i gaar...
Vaegten siger 82,1 kg i dag og kan ikke lige huske hvad den sagde i torsdags, men nedad er det da gaaet og det er jeg glad for..... Om 1 uge skal vi paa ferie og det var mit maal at naa 80 inden da, men det naar jeg vist ikke. Det goer nu heller ikke saa meget for jeg har trods alt tabt mig 15 kilo siden februar.
Katj: Her er der plads til alle, uanset om de skal tabe 5 eller 50 kilo, for de fleste af os har det vaeret tabubelagt at tale om vaegt. Men du vil opleve at her paa siden er det nemmere. Jeg er selv typen, der er baade stolt og lidt forlegen ved at have tabt mig, for jeg synes det er lidt skamfuldt at kunne smide saa mange kilo uden at vaere radmager endnu. I alt skal jeg tabe 25 kilo for at vaere bare i naerheden af min idealvaegt.
Men Katj, du kan godt saette ord paa din vaegt og dine madvaner, det er saa vigtigt. Brug siden til at goere dit daglige kalorieindtag op, hvis du ikke allerede goer det :-). Det virker meget motiverende.
Rigtig god weekend til dig og alle jer andre medtabere.
Vaegten siger 82,1 kg i dag og kan ikke lige huske hvad den sagde i torsdags, men nedad er det da gaaet og det er jeg glad for..... Om 1 uge skal vi paa ferie og det var mit maal at naa 80 inden da, men det naar jeg vist ikke. Det goer nu heller ikke saa meget for jeg har trods alt tabt mig 15 kilo siden februar.
Katj: Her er der plads til alle, uanset om de skal tabe 5 eller 50 kilo, for de fleste af os har det vaeret tabubelagt at tale om vaegt. Men du vil opleve at her paa siden er det nemmere. Jeg er selv typen, der er baade stolt og lidt forlegen ved at have tabt mig, for jeg synes det er lidt skamfuldt at kunne smide saa mange kilo uden at vaere radmager endnu. I alt skal jeg tabe 25 kilo for at vaere bare i naerheden af min idealvaegt.
Men Katj, du kan godt saette ord paa din vaegt og dine madvaner, det er saa vigtigt. Brug siden til at goere dit daglige kalorieindtag op, hvis du ikke allerede goer det :-). Det virker meget motiverende.
Rigtig god weekend til dig og alle jer andre medtabere.
14 år25. juni 2010 kl. 13:19
Katj (slettet)
mange tak skal du have - er begyndt i tirsdags med noteringen af kalorier og i guder hvor det gør det hele meget nemmere... har tænkt på længe at regner i kalorier, men syntes samtidig det var enormt omstændigt at skulle regne og regne.. det her er meget nemmere!
og ja det er enormt tabu belagt - at tale om vægt .. god ferie og jeg håber du nyder den :-)
og ja det er enormt tabu belagt - at tale om vægt .. god ferie og jeg håber du nyder den :-)
14 år25. juni 2010 kl. 15:20
gtfh (slettet)
Huha, jeg har fået sovet for lidt i denne uge. Måske derfor jeg har haft svært med at styre mig madmæssigt.
Den vægt jeg har tabt, er røget på de første to dage, men OK - efter et hop nedad skal den vel ligge stabilt lidt.
Søn 20/6 : 89,5
Tors 24/6: 86,2
Den vægt jeg har tabt, er røget på de første to dage, men OK - efter et hop nedad skal den vel ligge stabilt lidt.
Søn 20/6 : 89,5
Tors 24/6: 86,2
14 år26. juni 2010 kl. 21:57
lilja (slettet)
Det er godt nok ikke torsdag, men jeg vil gerne skrive herinde, fordi jeg nu har genfundet motivationen efter en periode på 2 - 3 uger at have tabt den :)
Jeg kan glæde mig over at jeg i denne periode ikke har taget på :)
Min vægt er d.d. 72,9 så det er jeg rigtig glad for :) Ialt har jeg tabt 12,7 kilo :) jeg vil gerne ned på 67, men næste delmål er 72 kilo :)
Jeg kan glæde mig over at jeg i denne periode ikke har taget på :)
Min vægt er d.d. 72,9 så det er jeg rigtig glad for :) Ialt har jeg tabt 12,7 kilo :) jeg vil gerne ned på 67, men næste delmål er 72 kilo :)
14 år28. juni 2010 kl. 09:23
kamsch
Lilja :-) : Dejligt at se dig på banen igen, og tillykke med de allerede opnåede 12,7 kg.
Inden du ser dig om så er dit næste mål nået, så klø nu på! - du har jo allerede bevist at du kan.
Knus
Käthe
Inden du ser dig om så er dit næste mål nået, så klø nu på! - du har jo allerede bevist at du kan.
Knus
Käthe
14 år28. juni 2010 kl. 09:44
lilja (slettet)
Tak Kmsch
Ja jeg kan godt, og jeg er glad for at jeg også de sidste 2 - 3 uger har bevist at jeg kan klare mig uden at grovspise, selvom jeg holdt pause fra taberiet :)
Ja jeg kan godt, og jeg er glad for at jeg også de sidste 2 - 3 uger har bevist at jeg kan klare mig uden at grovspise, selvom jeg holdt pause fra taberiet :)
14 år28. juni 2010 kl. 14:33
17.6 sidste torsdag 82,2
24.6 i dag 81,4
Så selv om det er gået op og (heldigvis) ned er jeg endt på et vægttab på 800g i denne uge :)
Mit mål er i første omgang at komme på 75kg gerne til d.1/8 og på længere sig vil jeg gerne nå de 65kg