#2 af TrawtorRocker (slettet)
Åhh nej
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+TrawtorRocker (slettet)
re: Åhh nej
Det kan være svært at stå for fristelserne! Ingen tvivl! Jeg ved, at man i de fleste biografer kan få helt almindelig postevand med isterninger i et colabæger. Så har man da "den rigtige følelse" af at sidde med en kold cola ved hånden. Og når det så skal være, så er en lille portion popcorn vel heller ikke verdens undergang. Der er lidt kostfibre i og de er en smule sundere en kartoffelchips. Så hvis man har viljestyrken er det muligt at slippe nogenlunde "let" igennem en biograftur.
Men siger så ikke det er nemt!!!
Men siger så ikke det er nemt!!!
14 år1. juni 2010 kl. 11:32
bruger slettet
Tillykke med månedsdagen!
Selvfølgelig skal man også have lov til lidt engang imellem. Men en god ide til biografen er at købe vindruer med eller lave en god sund frugtsalat hjemmefra. Så er der rigeligt at gumle på under hele filmen. Hvis der er noget du virkelig bare må have, så vælg et par stykker af det. Evt lad vær med at gå ind i kiosken og få kæresten til at købe det for dig. Vi kender vist alle fælderne i bland selv... Pludselig er der alt for meget. Og fortæl din kæreste, at det du har valgt er dit og kun dit. Omvendt må din kæreste ikke lade dig dykke ned i sin slikpose. Det kunne jo også være din kæreste også var med på frugtsalaten.
Selvfølgelig skal man også have lov til lidt engang imellem. Men en god ide til biografen er at købe vindruer med eller lave en god sund frugtsalat hjemmefra. Så er der rigeligt at gumle på under hele filmen. Hvis der er noget du virkelig bare må have, så vælg et par stykker af det. Evt lad vær med at gå ind i kiosken og få kæresten til at købe det for dig. Vi kender vist alle fælderne i bland selv... Pludselig er der alt for meget. Og fortæl din kæreste, at det du har valgt er dit og kun dit. Omvendt må din kæreste ikke lade dig dykke ned i sin slikpose. Det kunne jo også være din kæreste også var med på frugtsalaten.
14 år1. juni 2010 kl. 11:34
SiriS (slettet)
Jeg sørger for at være mæt. Tager en flaske vand med og noget frugt, evt lidt nødder og mørk chokolade. Så behøver jeg ikke gå i kiosken.
God tur!
God tur!
14 år1. juni 2010 kl. 11:34
Stronger (slettet)
Jeg ville springe på en stor cola light og købe en pose toms nellis dellis (er det ikke ca. 200 kcal i en pose?).....
Ellers ville jeg finde på et eller andet hjemme fra, eler bare give mig selv lov denne aften til at hygge lidt!
God tur!
Ellers ville jeg finde på et eller andet hjemme fra, eler bare give mig selv lov denne aften til at hygge lidt!
God tur!
14 år1. juni 2010 kl. 11:36
bruger slettet
Men pas på! Nellie Dellies er super gode,men spis ikke for mange, som med andet sukkerfrit slik kan det give luft i maven. Hihi!
14 år1. juni 2010 kl. 11:39
lynx (slettet)
Jeg plejer at købe en cola uden sukker og så en pose med 80g Hariboslik. Så er der selvfølgelig ikke nok til konstant at proppe i munden i 1,5-2,5 timer, men det er nok for mig at tage et enkelt stykke en gang imellem. :) Bare lad være med at lade kæresten lokke. ;)
14 år1. juni 2010 kl. 11:48
bruger slettet
Man kan vel nuppe en lille cola zero, og så synde lidt med en lille popcorn?? Og så få kæresten til at hente det til dig.
For mit eget vedkomne ville det være nok, når jeg er i biffen, er det altid til reklamerne jeg putter i fjæset, og så rør jeg det stort set ikke under filmen. Det goe ved at nappe en lille sodavand, er jo også, at man undgår tisseturen midt i filmen :-D
Stort tillykke med dagen.
For mit eget vedkomne ville det være nok, når jeg er i biffen, er det altid til reklamerne jeg putter i fjæset, og så rør jeg det stort set ikke under filmen. Det goe ved at nappe en lille sodavand, er jo også, at man undgår tisseturen midt i filmen :-D
Stort tillykke med dagen.
14 år1. juni 2010 kl. 11:57
scwicky
Tak for jeres gode råd! :)
Jeg er ikke så stor fan af lightsodavand, men ideen med at fylde et krus med vand lyder ikke dårlig..
Jeg kommer nok ikke udenom at få popcorn, men så kan jeg forhåbentlig nøjes med en lille portion.
Jeg vil også prøve på at være så mæt som muligt inden vi tager afsted, og så må jeg krydse fingre for at vægten er sød ved mig :)
Jeg er ikke så stor fan af lightsodavand, men ideen med at fylde et krus med vand lyder ikke dårlig..
Jeg kommer nok ikke udenom at få popcorn, men så kan jeg forhåbentlig nøjes med en lille portion.
Jeg vil også prøve på at være så mæt som muligt inden vi tager afsted, og så må jeg krydse fingre for at vægten er sød ved mig :)
14 år1. juni 2010 kl. 12:48
lilja (slettet)
De sidste gange manden og jeg har været i biffen har jeg købt cola light og selv medbragt enten vindruer eller ananas skåret i små mundrette stykker. Jeg savnede slet ikke slikket :)
14 år1. juni 2010 kl. 13:46
Jeg har tænkt mig at give den en ordentlig skalle med motionen og så spise sundt her resten af dagen men det er jo ikke nok..så hvad gør i andre i disse situationer hvor det er helt uimodståeligt at stå imod alle de søde varer?