Dovenkrop på Nupotogt
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Lilbe
re: Dovenkrop på Nupotogt
Som en anden herinde nok så fornuftigt formulerede det, ser jeg mig i spejlet når jeg kommer ned omkring de 60 kg, og så er jeg tilfreds når spejlbilledet ser ordentligt ud :)
14 år10. maj 2010 kl. 22:49
lilja (slettet)
Hej, det lyder som en hård omgang. Hvor længe vil du holde Nupo kuren ?
Du kan sagtens supplere med noget frugt og grønt i løbet af dagen, så du fortsat får lidt forskellig smagsoplevelser og fornemmelsen af at tygge, så tror jeg bedre du kan komme igennem :)
Du kan sagtens supplere med noget frugt og grønt i løbet af dagen, så du fortsat får lidt forskellig smagsoplevelser og fornemmelsen af at tygge, så tror jeg bedre du kan komme igennem :)
14 år11. maj 2010 kl. 07:02
xony (slettet)
vi er nogenlunde samme sted vægtmæssigt. Jeg vejer 73.8 kg og vil gerne ned på omkring 65. Er "velsignet" med tykke knogler og brede skuldre, så 65 vil nok være meget godt til mig.
Jeg ville overhovedet ikke kunne holde ud at leve på nupo :o/ Man kan få masser af lækker, sund og billig mad, som man kan tabe sig med.
Jeg sigter efter et kcalindtag på ca 1200 dagligt, og indimellem må jeg gerne synde en smule. F.eks til fødselsdage osv.
Prøv engang at gå ind på levebrødskuren.dk -her har jeg fundet rigtig mange lækre opskrifter, som er sat sammen til en 1200 kcal-diæt.
Det skal være lækkert at tabe sig, ikke sur pligt :o)
Jeg ville overhovedet ikke kunne holde ud at leve på nupo :o/ Man kan få masser af lækker, sund og billig mad, som man kan tabe sig med.
Jeg sigter efter et kcalindtag på ca 1200 dagligt, og indimellem må jeg gerne synde en smule. F.eks til fødselsdage osv.
Prøv engang at gå ind på levebrødskuren.dk -her har jeg fundet rigtig mange lækre opskrifter, som er sat sammen til en 1200 kcal-diæt.
Det skal være lækkert at tabe sig, ikke sur pligt :o)
14 år11. maj 2010 kl. 07:23
mia_duberg (slettet)
Jeg kæmper også med nupokuren, den grønne af dem. Har tidligere været på den hvor ejg tabte mig godt, men det er nu et halvt år siden og allerede efter den ørste dag (igår) kunne jeg mærke det ville blive sejt.
Held og lykke med din kur :)
Held og lykke med din kur :)
14 år11. maj 2010 kl. 07:35
Chris_pigen (slettet)
Hej med dig. Da jeg vejede mest (helt nøjagtigt d. 17.4.2010) vejede jeg 72,2 kg, og det var bare max for mig, så jeg besluttede mig for at nu skulle jeg ned på 60 kg. Så jeg træner en del (ca. 3-5 gange ugentlig) og spiser max. 1400 kcal dagligt, nogle gange lidt mere (når jeg tillader mig lidt af det usunde) og andre gange ligger jeg omkring 1100 kcal og jeg føler ikke sult overhovedet. Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation, og tror desværre ikke jeg ville kunne holde motivationen op, kun på nupo, godt nok skriver du at du spiser sund aftensmad, men hvis jeg må komme med et godt råd, burde du næsten heller spise groft og sundt i løbet af dagen og så erstatte aftenmåltiden med nupo, da aftensmåltiden gerne er der hvor man har en tendens til at spise mere. Men i hvert fald velkommen her, der er mange med samme ønske om varigt vægttab. Held og lykke med vægttabet ;)
14 år11. maj 2010 kl. 09:27
bruger slettet
Jeg må hellere hoppe på her også. Jeg er på den barske af Nupo kurerne. JEg indtager kun 6 portioner af den shake man selv blander op.
Ja den er hård. Men ihhhh hvor den virker. Kæresten derhjemme er med på ideen da jeg selv gerne vil.. Og så derefter gå over på en vedligeholdelses kost.
Jeg vejede 76 i mandags og med en højde 170cm vil jeg gerne ned på 65 kilo ca.
Jeg kan mærke det allerede nu. Kroppen reagere og tøjet sidder anderledes efter et døgn. Sidst smed jeg også en dynge kilo og nu skal den have en tur igen..
Lilbe: Skriv endeligt hvis du mangler motivation. :)
Ja den er hård. Men ihhhh hvor den virker. Kæresten derhjemme er med på ideen da jeg selv gerne vil.. Og så derefter gå over på en vedligeholdelses kost.
Jeg vejede 76 i mandags og med en højde 170cm vil jeg gerne ned på 65 kilo ca.
Jeg kan mærke det allerede nu. Kroppen reagere og tøjet sidder anderledes efter et døgn. Sidst smed jeg også en dynge kilo og nu skal den have en tur igen..
Lilbe: Skriv endeligt hvis du mangler motivation. :)
14 år11. maj 2010 kl. 13:54
Lilbe
Jeg er typen der SIMPELTHEN er for doven til al den motion - og så tror jeg jeg har godt af at sætte den skarpe grænse det er, næsten kun at være på Nupo. Hvis først jeg må spise lækkert rugbrød og gode ting og sager, så må jeg lige pludselig godt tage LIDT mere... Og LIDT mere... Og LIDT mere ;) Og så går det jo galt.
Jeg har efterhånden prøvet på at tabe mig længe, og dét år efter år efter år med de dersens "jeg-har-den-gode-vilje"-kure. Altså med sund mad osv. Problemet er lidt at jeg rent faktisk spiser rigtigt fornuftigt, men bare kun på den måde at jeg holder vægten. Og det kommer jeg jo ingen vegne med.
Så det her er egentlig lidt en drøm jeg er ved at føre ud i livet - skulle bare lige finde motivationen til at sparke en Nupokur i gang. For når først mavesækken er blevet lidt mindre krævende og smagsløgene lader sig nøjes, tror jeg godt jeg kan klare mig på min almindelige mad igen :)
Lilja: Jeg tager max af Nupo-tiden og holder jeg den obligatoriske pause og så ser jeg hvordan det går i pauseperioden. Hvis den er helt gal tager jeg en omgang mere :)
Xony: Jeg er "uheldigvis" velsignet med små, dumme, tynde knogler, så der skal ikke særligt meget til før jeg ligner lidt af en strandet hval. Det gode ved Nupo for mig - har jeg fundet ud af - er at jeg faktisk synes Café latte shaken smager monstergodt :D Og så er det jo lidt nemmere... Desuden tror jeg nu også jeg skal have lov til at slække lidt på kuren når der er familiesammenkomster o.lign. Ellers bliver jeg da skør.
Chris_pigen: Jeg holder mig dit råd i baghovedet :)
Marie1985: Min sjælsfrænde! Jeg kan nemlig også allerede mærke tøjet sidder anderledes og det er bare så dejligt. Og når det virker så hurtigt med så synlige resultater er jeg altså også bare bedre til at opretholde viljen. Der skal ske noget hvis man skal tabe sig, for jeg har simpelthen ikke tålmodighed til at vente på at kroppen tager sig sammen, selvom det jo nu nok engang ER det sundeste :) Men man er vel fortravlet og utålmodig. Og kvinde.
Jeg har efterhånden prøvet på at tabe mig længe, og dét år efter år efter år med de dersens "jeg-har-den-gode-vilje"-kure. Altså med sund mad osv. Problemet er lidt at jeg rent faktisk spiser rigtigt fornuftigt, men bare kun på den måde at jeg holder vægten. Og det kommer jeg jo ingen vegne med.
Så det her er egentlig lidt en drøm jeg er ved at føre ud i livet - skulle bare lige finde motivationen til at sparke en Nupokur i gang. For når først mavesækken er blevet lidt mindre krævende og smagsløgene lader sig nøjes, tror jeg godt jeg kan klare mig på min almindelige mad igen :)
Lilja: Jeg tager max af Nupo-tiden og holder jeg den obligatoriske pause og så ser jeg hvordan det går i pauseperioden. Hvis den er helt gal tager jeg en omgang mere :)
Xony: Jeg er "uheldigvis" velsignet med små, dumme, tynde knogler, så der skal ikke særligt meget til før jeg ligner lidt af en strandet hval. Det gode ved Nupo for mig - har jeg fundet ud af - er at jeg faktisk synes Café latte shaken smager monstergodt :D Og så er det jo lidt nemmere... Desuden tror jeg nu også jeg skal have lov til at slække lidt på kuren når der er familiesammenkomster o.lign. Ellers bliver jeg da skør.
Chris_pigen: Jeg holder mig dit råd i baghovedet :)
Marie1985: Min sjælsfrænde! Jeg kan nemlig også allerede mærke tøjet sidder anderledes og det er bare så dejligt. Og når det virker så hurtigt med så synlige resultater er jeg altså også bare bedre til at opretholde viljen. Der skal ske noget hvis man skal tabe sig, for jeg har simpelthen ikke tålmodighed til at vente på at kroppen tager sig sammen, selvom det jo nu nok engang ER det sundeste :) Men man er vel fortravlet og utålmodig. Og kvinde.
14 år11. maj 2010 kl. 16:10
Lilbe
Fik sendt lidt for hurtigt :)
Mia-duberg: Tak for held og lige over :) Jeg har også fået anbefalet Nupo af en veninde som tabte sig ret meget, så nu har jeg fornyet tro på mirakler!
Mia-duberg: Tak for held og lige over :) Jeg har også fået anbefalet Nupo af en veninde som tabte sig ret meget, så nu har jeg fornyet tro på mirakler!
14 år11. maj 2010 kl. 16:14
Lilbe
Forresten Xony, Levebrødskuren var det en god mulighed, til når jeg er færdig med Nupo. Alle de kg jeg skal tabe, skal ikke tabes på Nupo, det er kun min plan at sparke vægttabet godt og grundigt i gang med Nupo og så ellers tabe resten ved sundere metoder. Tak for tippet :)
14 år11. maj 2010 kl. 16:25
Jeg lever fortrinsvist af Caffé latte shaken og ind i mellem Chicken spicy soup. Til aftensmad spiser jeg gerne noget dampet asparges, agurk, tomat, champignon, bønner, ærter, sukkerærter eller hvad der nu ellers lige er. I weekenden kunne jeg slet ikke holde det og drak øl og spiste pizza :(
Efter 4 dage på Nupo (uden synd, kun den sunde aftensmad) havde jeg tabt 2½ kg. Efter weekenden stod vægten på et kg mere. Øv øv. Nu må jeg prøve videre. Min eneste treat er Coca Cola Zero. Drikker normalt slet ikke sodavand, men tillader mig selv denne "synd" så jeg ikke bliver helt åndssvag af mangel på smag :)
Jeg vejer på nuværende tidspunkt 72,7 og mit endelige mål er at veje højst 60 kg.
Så hej til alle jer derude! Nu går jeg Nupoamok :)