Jeg er i krig med at komme under 70.. Jeg ligger og svinger midt i 70érne lige nu. Og besluttede igår aftes at det igen igen igen kan være nok. Manden derhjemme hentydede stille til om jeg gik og tog på (han mener min krop har forandret sig de seneste uger)...
Det tog jeg som en positiv opfordring til at gøre noget ved det.
Jeg er startet her til morgen med en Nupo kur (Den barske) og fortsætter på denne i 3 uger. Dertil skal jeg igennem en tørre kostomlægning når jeg er færdig med Nupo. Jeg har sat manden ind i at jeg gerne vil dette her og at chips og andre søde sager ikke skal nydes omkring mig..
Så jeg er med på tråden igen.. :)
#2 af bruger slettet
Jeg er tilbage og savner denne her tråd, så nu opretter jeg den og håber at der er nogle som vil være med.
Jeg har ikke fået vejet mig i lang tid, men forventer at ligge omkring de 88, hvilket er 12 kilo mere end for halvandet år siden. Temmelig deprimerende.
Jeg har allerede indtaget en liter vand, så det går rigtig godt med det.
Jeg har fortalt min kollega, som jeg deler kontor med at jeg skal tabe mig igen, så han er opmærksom på ikke at lokke mig med på kage og den slags. Har også sagt til ham at jeg KUN skal have 2 kopper kakao - så hjælper det sgu nok til at overholde det.
Andre der er på vej mod 70 - jaja jeg skal altså også selv lige ned på 80 først, men på sigt vil jeg gerne på 70 eller i hvert tilfælde under 75. Så uanset om du kun mangler et par kilo eller næsten 20 som mig, så skriv her og vi står sammen i kampen mod kiloerne.