Mod 70 uge 19

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 19
Hey er der flere tilbage eller nye kommet til, som er igang med kampen mod kiloerne med et mål omkring de 70 kilo ???

Jeg er tilbage og savner denne her tråd, så nu opretter jeg den og håber at der er nogle som vil være med.

Jeg har ikke fået vejet mig i lang tid, men forventer at ligge omkring de 88, hvilket er 12 kilo mere end for halvandet år siden. Temmelig deprimerende.

Jeg har allerede indtaget en liter vand, så det går rigtig godt med det.

Jeg har fortalt min kollega, som jeg deler kontor med at jeg skal tabe mig igen, så han er opmærksom på ikke at lokke mig med på kage og den slags. Har også sagt til ham at jeg KUN skal have 2 kopper kakao - så hjælper det sgu nok til at overholde det.

Andre der er på vej mod 70 - jaja jeg skal altså også selv lige ned på 80 først, men på sigt vil jeg gerne på 70 eller i hvert tilfælde under 75. Så uanset om du kun mangler et par kilo eller næsten 20 som mig, så skriv her og vi står sammen i kampen mod kiloerne.
14 år10. maj 2010 kl. 09:39
re: Mod 70 uge 19
Jeg er i krig med at komme under 70.. Jeg ligger og svinger midt i 70érne lige nu. Og besluttede igår aftes at det igen igen igen kan være nok. Manden derhjemme hentydede stille til om jeg gik og tog på (han mener min krop har forandret sig de seneste uger)...

Det tog jeg som en positiv opfordring til at gøre noget ved det.

Jeg er startet her til morgen med en Nupo kur (Den barske) og fortsætter på denne i 3 uger. Dertil skal jeg igennem en tørre kostomlægning når jeg er færdig med Nupo. Jeg har sat manden ind i at jeg gerne vil dette her og at chips og andre søde sager ikke skal nydes omkring mig..

Så jeg er med på tråden igen.. :)
14 år10. maj 2010 kl. 09:47
Jeg besluttede mig i august sidste år at nu ville jeg til at tabe mig, fordi jeg i mine gymnasie år tog en del på, og fordi jeg generelt altid har været en stor pige og har spist alt for meget.
I august vil jeg tro at jeg vejede omkring 97-98kg, men jeg vejede mig ikke fordi jeg var bange for at se tallet, og jeg ville simpelthen ikke komme op og veje 100kg nogensinde!
Jeg er nu på vej mod en vægt på ca. 65kg, men fokuserer på min delmål. Lige nu vejer jeg ca. 83kg og er på vej ned mod 79 kg.
I oktober begyndte jeg på den barske Nupo kur og jeg tabte mig 10kg på 3 måneder hvilket var virkelig virkelig fedt, men så stod det lidt stille eller gik lidt op og ned.
Det skal siges at jeg i forbindelse med mit vægttab selvfølgelig har lagt min kost om og spiser meget mindre nu.
Idag er jeg begyndt på den grønne nupokur for at nå delmålet 79kg på de næste 2 uger - et mål jeg satte herinde, men som jeg har haft lidt svært ved at leve op til, fordi der er gået lidt for meget kage i det, men nu giver jeg den gas og jeg glæder mig til at høre hvordan det går med jer andre :)
14 år10. maj 2010 kl. 11:51
Dejligt at høre at vi er flere som er på vej mod de 70 i et eller andet tempo. Min egen plan er at runde de 80 kilo inden jeg skal på sommerferie i uge 30-31. Dvs. jeg har 11 uger til at tabe forventet 8 kilo (vægten mangler batteri, så jeg ved ikke helt hvor meget det drejer sig om). Puuhhh det er da faktisk ikke mange uger. Nå men jeg må se om det går. Noget skal der i hvert tilfælde ske.
14 år10. maj 2010 kl. 12:42
Hej med jer :)

Jeg startede med en vægt på 89 i december. Nu ligger min vægt på 77,5. Dette er slvfølgelig rigtig dejligt. Dog vil jeg gerne ned på 69kg, da dette er min idealvægt. De sidste uger har tingene dog været lidt hårdere end jeg havde håbet på. Jeg synes nu alligevel stadig at jeg er motiveret, så det skal nok komme i gang igen. Jeg vil egentlig gerne høre.. Hvad gør I for at forblive motiverede?? Hvad er jeres motivation? Vi må jo hjælpe hinanden :)
14 år10. maj 2010 kl. 15:16
i december havde jeg en kampvægt på ca 83 kg - nu vejer jeg 74 kg, og er på vej nedad mod 65.
Min motivation er, at det bliver nemmere for mig at blive gravid, når jeg ikke har for mange kg at slæbe rundt på, og så selvfølgelig at jeg ser hammergodt ud, når jeg vejer 65 :oD
14 år10. maj 2010 kl. 16:43
Jeg har mange forskellige motivationsfaktorer. Et er en nemmere graviditet når jeg kommer dertil. En mulighed for nemmere at blive gravid. Dertil så ser manden lidt mere på mig når jeg vejer lidt mindre og føler det er vigtigt jeg holder mig lidt lækker både for ham og mig selv. Det er min egen selvtillid der får et boost hver gang jeg taber et kilo.

Dertil alt det nye tøj der kan købes og kommentarerne fra venner og bekendte når de kan se at det virker.
14 år10. maj 2010 kl. 17:00
JAAAAAAAAA jeg har længe været med på 80´er holdet. Men sørmer om jeg ikke er med på 70érne nu. Vægten står på 79,4 kg.

Jeg går i gang med suppekuren inden længe, og glæder mig bare til at runde de 75 kg!
14 år10. maj 2010 kl. 17:01
Dejligt at høre at vi er flere i samme båd :D
For mig, betyder det at tabe mig, at jeg har det langt bedre med mig selv og selvfølgelig kan man få alt det lækre tøj.

En sidegevinst, er jo alle de beundrende kommentarer. Men jeg gør det udelukkende for mig selv :D
14 år11. maj 2010 kl. 09:28
Min dag i går gik faktisk okay. Jeg fik jo fortalt min kollega at det skulle være slut med alt for meget kakao, søde sager og junk, så da de gik efter kage og jeg mente at jeg da godt kunne tage en lakridsstang stoppede han mig med en kærlig irettesættelse. Han er en af den slags mennesker man ikke bliver irriteret på, så det var vildt godt. Og jeg gik med og købte frugt i stedet.

Hjemme var det også god sund mad jeg fyldte mig med. Lige med undtagelse af en smule mørk chokolade. Det var slet ikke i de mængder jeg har indtaget den seneste tid, så det var stadig på OK stadiet.

Denne morgen er også gået okay. Så jeg føler at jeg er kommet på rette spor.

Mht. motionen går det dog ikke for godt. I går besøgte jeg min far i stedet for at tage til karate. Men altså min far er indlagt til genoptræning efter en blodprop, så da min mor sagde at hun ikke kunne besøge ham mandag, så tog vi altså derud. Sådan skal det være. I dag har jeg ikke haft planer om motion og jeg når det nok heller ikke da jeg får gæster til aften. I morgen skulle den også have stået på karate, men vi tager hele familien i sommerhus, men så SKAL jeg altså ud at løbe om aftenen i det skønne Blokhus - det må jeg kunne tage mig sammen til. Vi har også snakket om at skulle ud at svømme. Så der skulle gerne blive dyrket lidt motion i KR Himmelfartsferien.
14 år11. maj 2010 kl. 10:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...