Jeg har haft rygrad som en regnorm den sidste tid, men regner med at skulle stive den lidt af den kommende tid. Jeg har spist virkelig meget junk og chokolade. Jeg har været ret stresset over planlægning af konfirmation og meget andet, så der har bare ikke været overskud til at tænke sund kost samtidig. Tåbeligt for enhver ved jo at kosten har en enorm betydning for vores psyke. Og jeg er sgu nok ikke blevet mindre stresset over at spise lortemad. Men sådan er hjernen jo så underlig.
Jeg kender ikke status på vægten, da der ikke er batterier i badevægten her lige pt. Håber at få købt batteri i dag, så jeg kan få lavet en vejning i morgen.
#2 af KarinaHadsten (slettet)
skal vi ikke lige have en fælles tråd, hvor vi skriver lidt om, hvordan det går for os i forhold til vores vægttab? Her tænker jeg ikke kun på antal kg vi har tabt, men også om hvordan vi klarer os i hverdagen. Får vi sagt nej til de sukkerholdige og fede madvarer, får vi motion nok, hvordan har vi det psykisk med at være overvægtige osv osv?
Jeg kan selv lægge ud:
Vægten i dag siger 73,8 kg på trods af 3 kugler Cartedor is én dag og ½ vegetarpizza uden ost i går - og jeg havde egentlig ikke regnet med vægttab efter dét.
Men ugens samlede tab er på 900 gram :o)
Rent psykisk er jeg sådan lidt op og ned. Var ude og købe tøj i går, da vi skal til konfirmation i dag. Suk. Jeg HADER at købe str large, når nu jeg HAR været str small engang. Men det kommer igen, og det kommer snart, hvis mit vægttab fortsætter med sådan en fart.
Så er der konfirmationen i dag.. Sidder lige nu og spiser lidt blendet blåbær, banan, ananas og papaya med et skvæt juice og A38, og så med 30 gram levebrødsmüsli. Smager skidegodt, mætter, og så får jeg ikke så mange kcal fra morgenstunden. Skal jo spare op til konfirmationen i dag, og jeg gruer virkelig for, om det kun er fed mad vi skal have. Håber sådan, at jeg kan vælge at være sund derude.
Håber at høre fra mange andre af Jer :o)