HJÆLP!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: HJÆLP!
Skide godt gået !!
14 år3. maj 2010 kl. 20:08
Jeg synes ikke din vægt skal holde dig fra svømmehallen. Der er ikke kun sylfider og sportssvømmere sådan et sted, men også adskillige med lidt for godt huld, der gerne vil dyrke en skånsom motionsform.
Måske du kunne finde et hold der matcher dig og dine behov. Jeg tænker i hvertfald hverken føj eller hvordan kan en af den kaliber finde på at vise sig i badetøj. Tværtimod, så tænker jeg hvor er det bare flot at de ikke putter sig og istedet bare gør hvad de har ligeså meget ret til som alle andre mennesker. Nemlig benytte offentlige svømmehaller og badestrande.
Hvis folk ikke kan lide det de ser, så kan de jo bare lade være med at glo!
14 år3. maj 2010 kl. 20:10
STÆRKT GÅET!

Med hensyn til svømmehal, så synes jeg så absolut sagtens du kan tage afsted. Men jeg kan så absolut også godt forstå du ikke føler for det. Jeg havde også holdt mig væk! :-)
14 år3. maj 2010 kl. 20:16
Tror lige jeg vil vente 50 kg med svømmehallen :))
Kan sagtens forstå hvad i mener, men jeg har ikke nok selvtillid til den slags endnu :))
Er lige kommet hjem fra en hyggelig aften gåtur..
Jeg vil helst ikke undvære mine gåture, elsker dem!
14 år3. maj 2010 kl. 20:34
Du skal s** gøre det som gør DIG glad :)) Og er det gåture, så gør det... Vent med svømmehallen til du har mod på det. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men mange steder har de efterhånden hold for BRUMBASSER som os ;) Det har jeg været glad for, da der var et hold her hvor vi bor! :)
Jeg er også SUPER glad for mine gåture ELSKER dem... Men jeg har fået en slem nedfladen forfod (mener jeg det hedder) og det gør oooondt :( Så nyd dine gåture så længe du kan! :)

SEJT med de 3 kg. det er jo en kanon start! :)
14 år3. maj 2010 kl. 21:00
Godt gået!!! Super flot at du allerede har smidt 3 kilo....det må fremme motivationen :-)

Og jeg kan sagtens forstå at du ikke vil i svømmehallen, jeg vejer kun beskedne 10 kilo for meget, og jeg vil altså heller ikke vise mig i en badedragt, så vent til du har mod på det.

Jeg hepper videre på dig :-)

Kh Karin
14 år3. maj 2010 kl. 21:22
Hej Niels42
Det er skide godt gået, og et stort TILLYKKE med dit vægttab indtil nu. Jeg synes det er SEJT du gået igang, jeg hepper også på dig. Fordi jeg synes det svært at tabe siig.Jeg skal tabe mig 25 kg, men er røget i igen, men skal igang igen. Du skal bare klø på. Held og Lykke med det. Hilsen Betty
14 år4. maj 2010 kl. 08:58
Tak for jeres søde svar :)
Det går rigtig godt, faktisk!

Jeg overvejer at søge arbejde, når der lige er røget omrking 20-30 kg mere.. Det vil sige at jeg i ca. august måned overvejer at finde mig et arbejde igen.
På den måde har jeg noget at stå op til.. I stedet for bare at rende rundt herhjemme og glo..
Ikke fordi jeg glor hele tiden, men det er ofte kedeligt..

Har været ude og gå igen, det er begyndt at blive nemmere. I dag begyndte jeg for første gang at sætte lidt tempo på min gang. Godt der ikke var noget i nærheden, de havde da væltet omkuld af det jordskælv jeg skabte :))
Fik pulsen op, i ca. en halv times tid.. Så det er jo godt..

- 700 gram ekstra!
14 år4. maj 2010 kl. 18:13
Hej Niels, forstår så udmærket dit problem med svømmehallen, men nogen steder er der hold specielt for overvægtige. Jeg startede selv med at svømme, da jeg vejede 108 kg, og det var da også pænt grænseoverskridende at vise sig offentligt i badedragt. Men du skal aldrig være flov over at dyrke motion selvom du er overvægtig - det er mere flovt ikke at gøre det;o)
Held og lykke med projektet!!
14 år4. maj 2010 kl. 21:36
Jeg kan godt forstå mht svømmehallen. JEg svømmer, men kun fordi jeg har en enormt lækker kæreste at følges med, så føler jeg ligesom godt jeg må være der (åndssvagt det ved jeg godt). Men "tør" ikke tage derop alene... Jeg vejer ca 20 kg for meget.
14 år5. maj 2010 kl. 00:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...