HJÆLP!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: HJÆLP!
Hej i søde mennesker!
Hvor er det dejligt at i stadig tænker på mig, og ikke mindst kan huske mig :-)

Beklager jeg ikke har været så aktiv her på siden..
Men har haft en del travlt med mit nye job osv.. Ja undskyldninger er der jo mange af :-)

Men jeg har da tabt mig! 96,1 kg er det blevet til i alt..
Om 17,9 kg er jeg under 100+ klubben! Det glæder jeg mig virkelig meget til !!

Jeg har meldt mig ind i et fitness center, og min fede mås kan langt om længe være på spinningscyklens sæde! Jeg spinner ca. 4 gange om ugen, og svømmer 2 gange. Er begyndt så småt på noget styrketræning, men det er ikke noget vildt :-)

Når vægten lander på 95 kg skal jeg have et komplet bodylift.. Det kommer forhåbentlig til at gøre mig til et helt andet menneske. Der er nemlig mange kilo hud der skal fjernes..

Jeg vil begynde at taste ind igen her på siden :-)
Er startet på Nupo igen, så det er ikke så svært at taste ind.

Niels :-)
14 år1. oktober 2010 kl. 16:40
Hej Niels..

Du er bare helt utroligt sej!!

Du har jo dælme tabt en fuldvoksen mand - af de store. Du fortjener alt mulig respekt, og en masse held og lykke med resten af projektet!

Lovely
14 år1. oktober 2010 kl. 19:46
Med den fart du har på, kan du jo gå hen og være to-cifret til jul. Når det sker, er man ikke til at skyde igennem. Jeg har selv prøvet, men det er 'kun' 22 kg siden. Det er jo ingenting i forhold til dig.
Det lyder spændende med det bodylift. Fortæl, fortæl, når du når så langt.
Jeg syntes, det er helt utroligt, så meget du har smidt på så kort tid. Kan du følge med rent mentalt ?
14 år1. oktober 2010 kl. 20:00
Hold kæft du er sej !!! Og sikke mange flotte milepæle du går i mod. Snart har du tabt 100 kilo. Så kommer du til den dag du har halvveret din vægt. Så kommer du under 100 kilo.

Det er jo helt vildt hvad du har præsteret på under et halvt år !!! Jeg bøjer mig i støvet ;-)
14 år11. oktober 2010 kl. 08:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...