HJÆLP!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Katj (slettet)
re: HJÆLP!
Niels - du er herresej!!!!!!!
tillykke med de mange kilo du har smidt væk og med din nye livsstil!!!!!!!!!
kram
tillykke med de mange kilo du har smidt væk og med din nye livsstil!!!!!!!!!
kram
14 år17. august 2010 kl. 09:44
charmefyren (slettet)
hejsa...
først og fremmest STOr respekt for dit vægt tab Niels.. jeg var ved lægen den 19 august. og start vægten siger 181.4 kg.. jeg er 189 cm høj...
jeg har så valgt at blive skrevet op til operation,, går kun og venter på brevet kommer.. jeg har et mål som hedder når jeg fylder 40 år.. den 1 august 2012. er jeg på max 90 kg...
først og fremmest STOr respekt for dit vægt tab Niels.. jeg var ved lægen den 19 august. og start vægten siger 181.4 kg.. jeg er 189 cm høj...
jeg har så valgt at blive skrevet op til operation,, går kun og venter på brevet kommer.. jeg har et mål som hedder når jeg fylder 40 år.. den 1 august 2012. er jeg på max 90 kg...
14 år20. august 2010 kl. 21:52
Niels42 (slettet)
Gode nyheder!! :-)
Jeg har tabt: 87,4 kg!
Mit bmi er landet på 36,4.
Udover det har jeg fået job.
Er blevet ansat som Pædagog i en fritidsklub i København! Det er jeg super glad for, og jeg fungerer rigtig godt med alle de unge.. Det er rigtig skønt at være tilbage på arbejdsmarkedet! Så det glæder mig rigtig meget :-)
Jeg er begyndt i fitnessworld, og er medlem af en gruppe der hedder Slankforaltid. Vi er mange overvægtige der træner på nogle bestemte hold sammen. Udover det får vi kostvejledning og en masse gode madlavningstips! :-)
Jeg er inviteret med på skiferie til februar, så jeg håber på at jeg når et godt stykke under 100 kg, til den tid!
Har nemlig hørt det skulle være nemmere at stå på ski, når man ikke er overvægtig :-)
Er også begyndt at 'små løbe'.. Dvs. jeg går en tur i træningstøj, og så forsøger jeg at løbe så småt. Det har altid været et kæmpe ønske for mig at løbe, så nu prøver jeg sgu.. Jeg kombinerer det selvfølgelig med hurtig powerwalk, da jeg ikke helt er i stand til at løbe endu. Men jeg får da i det mindste pulsen op!
Det var en masse gode nyheder herfra.
God torsdag!
Niels :-)
Jeg har tabt: 87,4 kg!
Mit bmi er landet på 36,4.
Udover det har jeg fået job.
Er blevet ansat som Pædagog i en fritidsklub i København! Det er jeg super glad for, og jeg fungerer rigtig godt med alle de unge.. Det er rigtig skønt at være tilbage på arbejdsmarkedet! Så det glæder mig rigtig meget :-)
Jeg er begyndt i fitnessworld, og er medlem af en gruppe der hedder Slankforaltid. Vi er mange overvægtige der træner på nogle bestemte hold sammen. Udover det får vi kostvejledning og en masse gode madlavningstips! :-)
Jeg er inviteret med på skiferie til februar, så jeg håber på at jeg når et godt stykke under 100 kg, til den tid!
Har nemlig hørt det skulle være nemmere at stå på ski, når man ikke er overvægtig :-)
Er også begyndt at 'små løbe'.. Dvs. jeg går en tur i træningstøj, og så forsøger jeg at løbe så småt. Det har altid været et kæmpe ønske for mig at løbe, så nu prøver jeg sgu.. Jeg kombinerer det selvfølgelig med hurtig powerwalk, da jeg ikke helt er i stand til at løbe endu. Men jeg får da i det mindste pulsen op!
Det var en masse gode nyheder herfra.
God torsdag!
Niels :-)
14 år2. september 2010 kl. 15:42
liseje (slettet)
Jeg har først læst om dig idag.. :-) Hold kæft du er sej.. ja undskyld sproget men... WOW
DU er mit forbillede :-)
Knus
DU er mit forbillede :-)
Knus
14 år2. september 2010 kl. 15:57
Annefie
Hej Niels.
Du bliver bare ved med at imponere. STOR RESTEKT!!
Tillykke med din nye job:)
Hilsen Annefie.
Du bliver bare ved med at imponere. STOR RESTEKT!!
Tillykke med din nye job:)
Hilsen Annefie.
14 år6. september 2010 kl. 17:36
lilja (slettet)
Ej hvor er det bare utrolig flot som du klarer dig Niels :) Jeg er dybt imponeret og bøjer mig i støvet for din viljestyrke !!!
14 år6. september 2010 kl. 20:18
Foss (slettet)
hej Niels
Det er længe siden vi har hørt noget fra dig.
Hvordan går det ?
Det er længe siden vi har hørt noget fra dig.
Hvordan går det ?
14 år1. oktober 2010 kl. 07:47
Ywon (slettet)
Det var lige hvad jeg taenkte, Foss!
Hvordan gaar det, Niels?...
...Jeg har skrevet et par linjer i din dagbog, men jeg er tydeligvis ikke den eneste som har taenkt paa dig (og det er sgu da egentlig ganske rart, er det ikk'..!?
Hvorom alt er: Jeg haaber alt staar vel til!... '^L^,
Hvordan gaar det, Niels?...
...Jeg har skrevet et par linjer i din dagbog, men jeg er tydeligvis ikke den eneste som har taenkt paa dig (og det er sgu da egentlig ganske rart, er det ikk'..!?
Hvorom alt er: Jeg haaber alt staar vel til!... '^L^,
14 år1. oktober 2010 kl. 13:45
biologi c
super med dit nye job
det skal nok førre til lidt vægttab at følge med de unge.
tillykke med dit store vægttab. og rart med kommende skiferie. langreng er flot og sjovt.
det skal nok førre til lidt vægttab at følge med de unge.
tillykke med dit store vægttab. og rart med kommende skiferie. langreng er flot og sjovt.
14 år1. oktober 2010 kl. 14:03
Har fulgt din tråd siden starten - og vil egentlig bare sige, at du er en fantastisk inspiration.
Jeg elsker din rolige, no-nonsense tilgang tilgang til dit vægttab.
Jeg smider lige alle mine gode ønsker efter dig - og håber du fortsætter herinde som inspiration og motivation for alle os andre.
Lovely