HJÆLP!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: HJÆLP!
Hej Niels.

Tillykke:)

Jeg vil håbe er kunne sige, at jeg også havde tabt mig i ferien........................men ak. Jeg har ikke været her på siden i to uger, det var dumt. + 4 kg...........det er pisse træls.
Så må jeg jo bare arbejde ekstra hårdt for at nå mit mål.

Hilsen Annefie.
14 år2. august 2010 kl. 06:17
Velkommen hjem, og stort tillykke med vægttabet. Det er SÅ flot gået :-)
14 år2. august 2010 kl. 09:09
Hej Niels.

Velkommen hjem og tilbage her på sitet.

SUPER FLOT!

Hvor må du være stolt af dig selv og hvor må ikke mindst dine børn være stolte af deres far.

Gik det nemt på ferien med at finde den sunde mad? for den er derude.

Hvor meget har du tabt i alt. sys du er helt vild sej.

Tillykke.

Hilsner fra Berit.

14 år2. august 2010 kl. 17:30
Hej Berit :-)
Tusind tak! Jeg er ret stolt af mig selv!

Det var faktisk ikke så svært at finde sundt mad..
Vi havde morgenmad og aftensmad på hotellet..

Til morgen spiste jeg Joughurt, müsli og frugt..
Til aften kød og grøntsager..

Og i løbet af dagen blev det til salat og lidt fist osv.
Tillod mig selv et par desserter, is og noget alkohol.
Men det skal der jo også være plads til.

Startede den 30 april 2010 med at veje 213,9 kg
I dag den 2 august vejer jeg 138,8 kg.

Det giver et vægttab på: 75,1 kg!
Vil rigtig gerne under 100 kg, før året er omme :-)

Endnu en god ting der er sket for mig er at, jeg er begyndt at cykle.. Jeg cykler 15-20 km hver eneste dag.
Jeg stepper forsat, og går lange ture i godt tempo hver dag.. Skal snart igang med noget styrketræning, så jeg ikke kommer til at se alt for klam ud når jeg er færdig med mit vægttab.

Skal helt bestemt have fjernet noget hud, når jeg er helt færdig.

God aften.
Niels.
14 år2. august 2010 kl. 17:49
Wow! 75,1 kg. Det er jo en hel person.
RESPEKT! ( her skulle så være en smily med håndtegn)
Godt gået og jeg vidste at du nok skulle finde den sunde mad derude.
Jeg er også begyndt at cykle, på en kondi cykel og styrketræner ca. 3 gange om ugen.
Rigtig held og lykke med dit forsatte vægttab og med den fart du har på skal du nok nå dit mål om at komme under de 100 kg. Inden nytår.
Hilsen Berit.
14 år3. august 2010 kl. 16:15
Du er simpelthen for sej Niels:-)
Dit drive, motivation og gå på mod smitter og du giver os alle så meget ved at skrive herinde. Synes virkelig du er tough!
Og så et stort tillykke med de 75,1 kg:-)
Prøv lige at tænke på, hvor kort tid, det har taget dig at smide dem - det er jo vanvittigt:-)
Tak fordi du skriver herinde, synes sgu du er så cool;o)
14 år4. august 2010 kl. 10:21
Wow du er sej !! Godt gået. Gid vi kunne se før og efter billeder :)
14 år7. august 2010 kl. 08:55
tillykke med vægttabet, det er rigtig flot!
godt du har haft en god ferie og
rart at du er begyndt at cykle.
prøv at tage en dag om ugen, hvor du ikke træner. så din krop kan følge med.(desværre er det ikke kun huden der ikke kan følge med)
til du vejer 100kg er svømning og cykling ideelt som træning. (da du slapper af, lader vandet og cyklen tage hjerteoverbelastningen, og træner dig iform )
jeg tror at du snart kommer under 100kg, spørgsmålet er bare om det bliver uden skader.
14 år7. august 2010 kl. 17:47
Hold da kæft hvor er du sej. Andet kan jeg ikke sige. Du må være til stor inspiration til mange omkring dig.
14 år9. august 2010 kl. 09:18
Tak skal i have!

Før og efter billeder må vente til jeg har fået mit bodylift.
Synes ikke ligefrem min krop er den lækreste der findes.. Men jeg er da bestemt tilfreds med det jeg har opnået..

Jeg håber da bestemt det bliver uden skader.. Jeg er jo ikke ligefrem gået igang med at løbe maraton :-)
Jeg stepper, går ture, svømmer og cykler.. Så jeg kan ikke helt se hvordan jeg kan få skader.. Jeg tror på, at alle mennesker kan få en skade, ligemeget hvad deres vægt er.. Så for mig er det lidt noget vås :-))

Jeg er begyndt at søge Job, er uddannet Pædagog, så jeg har søgt i en masse ungdoms instutioner.. Nu venter jeg bare på svar..

Det bliver dejligt at få en normal hverdag igen, med arbejde.. Håber også snart på at starte op i Fitness World.. Det er faktisk min belønning når jeg kommer under 125 kg :-) Så der er stadig lidt der skal gnaves af inden dag..

God aften.
Niels.
14 år13. august 2010 kl. 23:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...