3,5 kg på 22 dage ;)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 3,5 kg på 22 dage ;)
Måske du ikke vil svare og så er det helt okay, men hvorfor vælge en risikabel operation når du har vist overfor dig selv at du kan tabe dig uden at få en operation? Jeg forstår det ikke :) Jeg respekterer selvfølgelig folks valg, men synes dte kunne være spændende at høre hvorfor du vælger sådan :)
14 år11. maj 2010 kl. 18:18
Hej NilleD :)
Skide sejt at du har formået at tabe dig ved egen hjælp!

Jeg var selv meget tæt på at vælge operation, men så tænkte jeg mig gooooodt og grundigt om, i meget lang tid. Snakkede med min læge, søster, ven osv.
De forslog alle at jeg skulle forsøge ved egen hjælp.

Jeg vejer betydelig mere end dig, min max vægt var oppe og runde de 216 kg!
Jeg var godt klar over at hvis der ikke skete noget ville jeg dø. og der ville ikke gå særlig lang tid!

Jeg har indtil videre tabt mig 9,7 kg. er gået fra 213,9 til 204,2 kg. Har bevist over for mig selv at jeg godt kan!

Der jeg prøver at komme hen, er at jeg synes du skal tænke dig rigtig godt og grundigt om før du vælger den operation.
Håber ikke du ser på mit svar som provokerende, eller på nogen måde stødende.

Men jeg synes lidt at vi kan relatere til hinanden, da jeg også har overvejet operation, og vi er begge i fedme kategorien.

Du har bevist at du kan tabe dig ved egen hjælp..
Derfor synes jeg ihvertfald at du skal tænke dig rigtig godt om. Det er jo aldrig forsent at melde afbud på operationen.

Ønsker dig alt det bedste, lige meget vilken vej du vælger! Gør det du føler er bedst for dig!

Du har ihvertfald vores støtte herinde.

Niels :)
14 år12. maj 2010 kl. 22:38
You rock, Niels! Bare kloe paa, min ven! :)

Nille,

Det er utroligt flot, det du goer!
Selv har jeg ikke engang noget problem med stofskiftet, andet end det saedvanlige: at det er blevet lavt fordi jeg er blevet forhindret i at udfolde mig fysisk. Men jeg - og mange andre - har ikke kunnet goere hvad du har gjort, og det synes jeg viser, du har hvad der skal til.
- Har du overvejet at fortsaette selv, og spare pengene til operationen? Det kommer selvfoelgelig til at tage lang tid, men vi er jo mange herinde, og vi kan maaske blive venner undervejs (det kan vi selvfoelgelig alligevel ^^).
Uanset hvordan du vaelger at fortsaette, er jeg sikker paa jeg ikke er den eneste, som gerne vil stoette dig undervejs og hoere hvordan det gaar.
14 år14. maj 2010 kl. 10:26
Hej både Niels og Ywon

Jeg har valgt operationen :) Får den gratis. Så skal ikke selv betale for den.
Jeg gider simplethen bare ikke mit liv mere med overvægt. Har spist sundt og dyrket sport i mange år, men ikke tabt mig før efter jeg fik mine piller for mit stofskifte.

Jeg mangler på nuværende tidpunkt 1,5 kg til jeg kan få operationen. Det går stille og roligt nedad, men ikke for hurtigt :)

Niels: Jeg beundrer din viljestyrke og den måde du har valgt at gøre tingene på.
Jeg vil ihvertfald gerne støtte dig hvis du har brug for det.

14 år18. juni 2010 kl. 22:18
Grunden til at jeg vælger operationen, er fordi at jeg i mange har forsøgt at tabe mig. Og har kun kunne tabe omkring de 20 kg, også er det hele bare gået i stå. Men diætist opgav mig, og sagde at jeg skulle overveje operation :(
14 år18. juni 2010 kl. 22:19
Ej, sikke en falliterklæring fra en diætist. Du kan jo godt tabe dig! Hvis du kan tabe 20 kg, kan du også tabe resten! Få en ny!

Pøj-pøj med det DU vælger at gøre for din sundhed.
14 år19. juni 2010 kl. 10:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...