13 dages kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 13 dages kuren
så er det ny start imorgen.
jeg skriver denne gang vægttab ind dag for dag. Ville have gjort det sidst også men umuligt da jeg var på kursus i jylland.
det samlede vægttab sidst var på 10,5 kg.
Håber på det samme denne gang men nu får vi at se :)
14 år28. april 2010 kl. 22:43
fra igår til idag er der smidt 1,7 kg.
hvordan går det med dig, white?
14 år30. april 2010 kl. 14:35
så er der smidt yderligere 0,5 kg.
14 år1. maj 2010 kl. 09:19
det er vildt at det går så hurtigt :O Hvor meget skal du tabe dig i alt??
14 år1. maj 2010 kl. 14:21
Akilah - jeg er blevet MEGET inspireret af dig og 13-dages kuren. Lige nu er jeg igang med eksamener, så jeg vil ikke tage kuren før jeg får sommerferie. Men så skal jeg også ha prøvet den 13-dages kur.
Vil du fortælle lidt om mængderne? Altså hvor meget spinat, hvilken dåse frugt, hvilken yoghurt osv osv?
14 år1. maj 2010 kl. 19:48
Akilah jeg kunne godt tænke mig at du gjorde din profil og dagbog offentlig, det eneste vi andre kan se er hvad du taster ind af mad og motion i dagbogen. Og så selvfølgelig din højde og vægt i din profil :-)
14 år1. maj 2010 kl. 20:04
hvis det er kan jeg godt sende oplysningerne til dig rdrd, men vil nu ikke gøre det offentligt da jeg gerne vil have lidt privat også -håber du forstår :)

der hvor der ikke står mængder eller størrelser er det ubegrænset mængde -men alt med måde selvfølgelig :) personligt springer jeg over spinaten da det er for vammelt.

jeg går derudover til spinning næsten dagligt så måske har det også noget med det hurtige vægttab at gøre.

***man behøver ikke gå til overdreven motion for at opnå et vægttab -har tidligere prøvet uden!
14 år1. maj 2010 kl. 22:30
af yoghurt plejer jeg bare at vælge en uden så meget fedt i, og af frugtsalat plejer jeg at lave min egen lille frugtsalat :) i moderate mængder selvf.
14 år1. maj 2010 kl. 22:32
Det er jo op til en selv :-)
14 år2. maj 2010 kl. 09:16
erhm nu har jeg lavet en afhandling omkring kure hvor jeg selv gennemgik en masse kure, som blandt andet denne.
Denne kur er ikke ufarlig. Forstår intet af at der er en der skriver at der er en ernæringsekspert der har sagt god for den.
Jeg havde i forløbet blandt andet en masse blodsukker målinger, hvor mit blodsukker lå nede omkring de 2 stykker.
Dette er helt vanvittigt, da vores nervesystem eneste brændstof er netop blodsukkeret. Det betyder at jeg under kuren var i den zone hvor men risikere at falde besvimet om, samt at man kan lave kroniske skade på sig selv hvis nervesystemet sætter ud.
Jeg siger ikke man ikke skal gøre, men jeg advare mod at man tror det her er helt ufarligt. Det er den bestemt heller ikke.
ud over dette var det en hård kur og jeg var tit svimmel og fik til sidst kvalme af at spise de ting jeg skulle.
Denne kur gik i gamle dage under navnet "rigshispotalskuren" men riget tager på det kræftiste afstand fra denne kur.

Jeg kan afslutningsvis sige at det resultat jeg kom frem til var, at visse proteinkure (nævner ikke navne her da det ikke er en reklame, men jeg tror i alle ved hvad jeg snakker om) er den der giver dig det mest optimale vægttab og samtidig holder dig ved fulde fem. samme firma siger at man kan dyrke motion samtidig og tabe sig endnu mere, men det ville jeg holde mig fra, da man i forvejen ikke har så stort et overskud på¨denne kur. kører man den hårdeste udgave af denne kur, så vil man kunne tabe sig 300g om dagen (uden motion). Det er meget og selvom der er andre kure der give større vægttab, så er de meget hårdere og som sagt ikke sunde, for ikke at sige direkte farlige.

Håber i kan bruge denne information.

VH:
ADC
14 år7. juli 2010 kl. 23:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...