13 dages kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

13 dages kuren
Nu gider jeg ikke mere. Jeg skal ud at rejse til sommer hvor vi skal møde familie jeg ikke har set i 4 år nu. Jeg gider ikke komme og være flov over mig selv. Nu skal de efter-fødsel kg. væk!

Jeg starter med en intensiv kur fra imorgen, som hedder 13-dages kuren. Den er perfekt -har prøvet den før og den virker virkelig uden man tager på igen. dengang tabte jeg mig 7 kg. på 10 dage -og hoppede derefter fra.

Men nu skal jeg af med de 15 kg, og ned og veje noget jeg ikke har vejet siden jeg var 12.
Jeg er nødt til at skrive forløbet herinde så jeg ikke hopper fra igen. jeg SKAL og jeg VIL tabe mig nu.

Håber på jeres støtte :)
14 år7. april 2010 kl. 13:50
re: 13 dages kuren
Fuld opbakning herfra :D
Hvor der er vilje, er der vej!
14 år7. april 2010 kl. 14:00
Det lyder som en spændende kur. Hvad går det ud på? Hvis jeg kunne tabe mig 7 kg på 10 dage uden at tage dem på igen ville jeg være over lykkelig.

Du har i hvert fald min støtte. Der er ikke noget bedre end at have det godt med sig selv når man skal møde mennesker der ikke er set i lang tid.
14 år7. april 2010 kl. 14:09
du er blevet kvinde siden du var 12.
prøv 12årsvægten + 3kg.
held og lykke
14 år7. april 2010 kl. 14:41
Jeg vil nu også sige at voksne kvinder ikke kan bruge deres 12års vægt til ret meget.
Det er selvfølgeligt svært at sige, når man ikke kender de andre oplysninger om dig - alder, højde og den vægt du rent faktisk havde, da du var 12.

Men held og lykke - husk at have sundheden med inde i billedet også for de der lyn-kure er ikke altid ret sunde.
14 år7. april 2010 kl. 18:31
vn jeg var overvægtig som 12-årig ;) den 'vægt jeg havde dengang svare til min idealvægt idag.

tusinde tak allesammen!

mopsie: jeg kan lige prøve at finde den og sætte den ind senere idag :) den er hård men den virker og så er det kun 13 dage af gangen.
14 år8. april 2010 kl. 08:38
Jeg vil også meget gerne se den kur, måske vi er nogle stykker der kan prøve den sammen, lige som den gruppe med suppekuren??

Held og lykke!
14 år8. april 2010 kl. 15:55
god idé!
Her er den i hvert fald:

13-dages kuren.

1+8. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker
Middag: 2 hårdkogte æg, 1 tomat, dampet spinat
Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) m/ citron el. olie

2+9. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker
Middag: 1 skive pålægs skinke, 1 bæger yoghurt

3+10. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød.
Middag: 1 tomat, kogt selleri/blomkål, 1 stk. frugt
Aften: 1 skive pålægs skinke, 2 hårdkogte æg, salat (kinakål) m/citron el. olie

4+11. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød
Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod, 1 lille bæger hytteost
Aften: 1 dåse frugtsalat, 1 bæger yoghurt

5+12. dag
Morgen: 1 stor revet gulerod m/citron
Middag: 1 filet kogt mager fisk m/citron

6+13. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød
Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod
Aften: 1 stk. kylling, salat (kinakål) m/ citron el. olie

7. dag
Morgen: 1 kop kaffe/te
Middag: 1 stk. grillet kød(lam/kalvekotelet)
Aften: 1 stk. frugt

Jeg spiste dog lidt frugt ved siden af måltiderne da den som sagt er hård.

Det er en rigtig god ide hvis vi er mange eller bare et par stykker til at gøre det sammen.
Dem som vil være med skal lige sige til senest søndag så, og være klar til at starte mandag.
Så starter jeg forfra der :) (så kan jeg også tage med manden i biffen lørdag :P )
14 år8. april 2010 kl. 22:53
PS. min veninde som er ernæringsekspert har set på den, og hun kunne sige god for den. dem som er langt fra deres idealvægt vil tabe sig mest på kuren og få mest gavn af den sagde hun dog.
14 år8. april 2010 kl. 22:58
Ja den er godt nok hardcore. Men jeg må være ærlig og sige at det nok ikke lige bliver den jeg kommer til at følge. Jeg vælger den lange og seje vej. Det er en livsstilsændring jeg gerne skulle opnå i sidste ende.

Desuden træner jeg en del, og er ikke sikker på at jeg vil kunne klare mig på den mængde mad, især morgenmaden som skulle være det vigtigste måltid vil jeg komme til at mangle.

Men jeg glæder mig til at se hvordan det går for dig, håber du når dit mål på de 13 dage.
14 år8. april 2010 kl. 23:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...