#12 af lilja (slettet)
13 dages kuren
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lilja (slettet)
re: 13 dages kuren
Jeg har tidligere forsøgt mig med den 13 dages kur. Jeg blev svimmel og fik en voldsom hovedpine efterhånden som dagene gik og jeg kunne ikke gennemføre fordi jeg blev så fysisk dårlig.
14 år9. april 2010 kl. 08:45
Akilah (slettet)
så kan jeg jo allerede starte fra imorgen :)
Håber på jeres støtte. Skriver mit vægttab ind for hver dag i kurens forløb.
Håber på jeres støtte. Skriver mit vægttab ind for hver dag i kurens forløb.
14 år9. april 2010 kl. 10:22
Spacy
Jeg startede med den kur i sin tid og jeg må sige at jeg fatter ikke at en ernæringsekspert kan sige god for den.
Det er useriøst ikke at få en ordentlig morgenmad og jeg kan godt fortælle at efter nogen dage på denne kur er din mave/afføring fuldstændig slået i stykker da der absolut ikke er noget for maven at arbejde med hvilket giver totalt tyndskid.
Jeg fik kuren anbefalet som en kur udarbejdet at Hvidovre Sygehus, men jeg har senere fundet ud af at Hvidovre Sygehus aldeles ikke har noget at gøre med kuren.
Man kan altid sparke sit vægttab i gang med en lavkalorie kur, men find en sund en af slagsen i stedet for. Enhver ugebladskur er bedre en det der.
Bare min mening.
Det er useriøst ikke at få en ordentlig morgenmad og jeg kan godt fortælle at efter nogen dage på denne kur er din mave/afføring fuldstændig slået i stykker da der absolut ikke er noget for maven at arbejde med hvilket giver totalt tyndskid.
Jeg fik kuren anbefalet som en kur udarbejdet at Hvidovre Sygehus, men jeg har senere fundet ud af at Hvidovre Sygehus aldeles ikke har noget at gøre med kuren.
Man kan altid sparke sit vægttab i gang med en lavkalorie kur, men find en sund en af slagsen i stedet for. Enhver ugebladskur er bedre en det der.
Bare min mening.
14 år9. april 2010 kl. 11:01
Akilah (slettet)
Nu er det sådan at jeg har prøvet kuren før, og den havde ingen sundhedsmæssige effekter på mig. Faktisk gav den mig mere energi efter 3. dag og som skrevet tabte jeg mig uden at tage på igen.
Tror det er forskelligt fra person til person -krop til krop hvad man kan holde til.
Tror det er forskelligt fra person til person -krop til krop hvad man kan holde til.
14 år9. april 2010 kl. 21:30
Akilah (slettet)
Dag 1:
vægt: 77,5
har lyst til de kage vi har til at stå i køkkenet :-S
vægt: 77,5
har lyst til de kage vi har til at stå i køkkenet :-S
14 år12. april 2010 kl. 12:26
Akilah (slettet)
Jeg hænger stadig på :D har lige spist mine æg og tomat. spiser ikke spinat så den sprang jeg over.
14 år12. april 2010 kl. 14:10
Stronger (slettet)
Puha den ser godt nok hård ud! Jeg kan desværre ikke lide størstedelen af det der er i kuren, så kan derfor ikke være med på den. Vil ellers gerne igang med en eller anden kur!
14 år12. april 2010 kl. 17:36
bamsetingen (slettet)
Hvordan går det med kuren ??
14 år15. april 2010 kl. 14:17
Akilah (slettet)
:(
Jeg har lige brudt den for 10. gang. ØØØØØV altså. Det er så svært for mig at holde mig fra søde sager. Jeg prøver igen imorgen. jeg skal bare klare det -det kan ikke passe det her.
Jeg har lige brudt den for 10. gang. ØØØØØV altså. Det er så svært for mig at holde mig fra søde sager. Jeg prøver igen imorgen. jeg skal bare klare det -det kan ikke passe det her.
14 år15. april 2010 kl. 17:18
Men held og lykke til dem der prøver, lyder sejt, men det er jo fedt hvis man kan overholde det. (ville jeg nok næppe kunne, er selv på suppekur, og allerede her på 3. dagen, var jeg nødt til at få mine havregryn ;-))
Pøj pøj :-)
Vh Karin