selvtillidsknuser

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: selvtillidsknuser
Du kender ham jo bedst selv Chrace, hvis han er typen der aldrig siger noget positivt til dig men altid negativt, og han ikke reagerer på hvis du evnt. hentyder at det ikke var ok hvad han sagde til dig, så ville jeg personligt ikke spilde tiden på ham. Hvis han er typen som nogle af de andre har beskrevet så tal med ham, det behøver jo ikke være pige touchy feely, men du skal altså sige fra på en eller anden måde så du kan opretholde din selvrespekt. Det er bare min mening. Det vigtigste er jo at du har det godt med dig selv her!
14 år12. februar 2010 kl. 13:23
re: selvtillidsknuser
Kære Chrace...

Jeg kan godt forstå at du følte at han gav dig en mavepuster.... super røvet gjort...

Når det så er sagt vil jeg gerne minde dig om hvem du gør dette for...

Det er en ganske særlig person, der alt for længe har været gemt under et lag af dårligt selvværd og ikke har kunnet se sit eget fantastiske jeg..

En dejlig smuk person der ikke har turdet lade verden se hvor smuk hun er og derfor har gemt sig bag den facade de andre ser...

En person der har ladet andre tro at hun kunne klare det hele uden at føle sig trådt på og bare tog veren med et smil...

Kig dig nu i spejlet og husk at takke den fantstiske person der står foran dig, for hun har klaret det supergodt og hun fortjener at lade paraderne falde og vise den person hun er på godt og ondt...

Hun er det hele værd og lidt til ;-)
14 år5. marts 2010 kl. 21:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...