ærgeligt at vægten er steget, men heldigvis er det et halvt kilo, det er ikke jordens undergang (:
du må lige holde dig selv i ørerne og få tastet ind, så du kan komme tilbage på rette køl, held og lykke.
jeg har haft en rigtig god uge. dvs. tirsdag og onsdag var ikke så gode, da jeg fald i med chokolade. men her siden da har jeg været rigtig god både med kost og motion, hvor jeg virkelig føler, at jeg har givet mig selv 110 %
og det har også vist sig. i morges sagde vægten 73,4 kg. så jeg mangler nu 8,4 kg.
mine fokuspunkter denne uge:
- holde mig fra slik/chips/chokolade!
- få trænet 3 gange i denne uge - mandag, onsdag, fredag.
- holde mig til kuren selvom jeg skal være hos min mor fra på fredag af og en uge frem!
-få drukket mere vand.
- få lavet maveøvelser hver aften.
#2 af anzhomg (slettet)
Mine fokuspunkter denne uge:
Motion:
- Karate mandag og onsdag.
- Mindst 1 løbetur.
- En gårtur med en veninde i samme båd.
- Mindst en gang Wii fit plus evt sammen med ungerne.
Kost:
- Jeg skal have indført store mængder grøntsager til min aftensmad igen.
- Jeg skal have lavet min madplan igen.
- Jeg skal minimere antallet af kopper kakao (vi har lige fået kakaoautomat på arbejde :-O)
- Jeg skal minimere mængden af chokolade og kage.
- Jeg skal taste alt i madital.
Motivation:
- Jeg vil gerne under 80 kilo inden sønnens konfirmation, så jeg kan se godt ud på de billeder der bliver taget.
- Jeg vil gerne kunne passe alt mit tøj igen - pt har jeg faktisk ikke nogle bukser som ikke strammer. Og mange af dem kan jeg slet ikke få på :-(
- Jeg vil gerne have noget energi igen.
Det lyder skide godt når jeg læser det her, men samtidig sidder jeg bare og er virkelig træt og har drukket den første kop kakao. Nå men Rom blev ikke bygget på en dag. Jeg skal lige igang. Men nu vil jeg taste min morgenmad OG den varme kakao ind, så jeg kan holde mig selv i ørerne.