#1 af mettekh (slettet)
januar slut...hvordan er det gået jer??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mettekh (slettet)
januar slut...hvordan er det gået jer??
Ja så er januar ved at rinde ud og det kunne være sjovt at høre en status på hvor langt folk er nået. Jeg lagde min kost om den 4 januar og begyndte i sidste uge at træne og alt i alt er det blevet til et vægttab på 5 kg. Hvordan er det gået jer andre
15 år31. januar 2010 kl. 16:18
bruger slettet
re: januar slut...hvordan er det gået jer??
Jeg har tabt 2 kg
15 år31. januar 2010 kl. 16:42
anzhomg (slettet)
tillykke med tabet (:
jeg startede d. 5 januar og rejste så 8 dage til norge på ferie, hvor jeg holdte vægten på trods af, at jeg åd og åd, men heldigvis dyrkede jeg så¨meget motion, så jeg kun tog 200 gram på.
så da jeg kom hjem, har jeg sat det igang med træning i fitness world og ny kost. jeg har tabt mig fra 76,8 kg. til 74,2 kg. = 2,6 kg.
mit mål er 65 kg. (:
jeg startede d. 5 januar og rejste så 8 dage til norge på ferie, hvor jeg holdte vægten på trods af, at jeg åd og åd, men heldigvis dyrkede jeg så¨meget motion, så jeg kun tog 200 gram på.
så da jeg kom hjem, har jeg sat det igang med træning i fitness world og ny kost. jeg har tabt mig fra 76,8 kg. til 74,2 kg. = 2,6 kg.
mit mål er 65 kg. (:
15 år31. januar 2010 kl. 17:51
Frandsen1987 (slettet)
Har tabt mig fra 84 - 80,4 kg. Startede 2. januar :) Så januar har alt i alt været en god måned. Håber på at fortsætte ind i februar :)
15 år31. januar 2010 kl. 19:11
sanne38 (slettet)
Startede d. 12 og har tabt 6,9 kg siden!
Mit mål var 7 kg inden d. 1 februar :)
Tillykke til jer andre!
Mit mål var 7 kg inden d. 1 februar :)
Tillykke til jer andre!
15 år31. januar 2010 kl. 21:19
kamilla85 (slettet)
Okay kan se jeg halter lidt efter det er kun blevet til 1,5 kilo mindre... men bliver nødt til at høre om det kan have noget at gøre at jeg er rendt ind i en ordentlig omgang forkølelse???
15 år1. februar 2010 kl. 10:06
conse (slettet)
Jeg startede den 10 og har tabt 3,7, det har stået stille i 1 uge, så jeg er lidt negativ. Har kun skulket med ½ flaske rødvin og 2 håndfulde chips i lørdags.
Ellers motion hver anden dag og 1200-1400 kal. om dagen. :-( :-(
Kan dog både mærke og se i spejlet at det går den rigtige vej. Må nok bare erkende at jeg er blevet ældre og så går det lidt langsommere.
Ellers motion hver anden dag og 1200-1400 kal. om dagen. :-( :-(
Kan dog både mærke og se i spejlet at det går den rigtige vej. Må nok bare erkende at jeg er blevet ældre og så går det lidt langsommere.
15 år1. februar 2010 kl. 18:06
ileby (slettet)
Jeg startet den 4 jan. og har tabt mig fra 83 til 77.1.
tør dog ikke gå på vægten nu, da vi var i byen i weekenden, og det både blev for meget øl og mad.
og i går søndag stod dagen på pizza til aftensmad.
og siden manden skulle arbejde overtid i dag, er jeg ikke kommet til spinning.. så øv... men er ved godt mod, og skal nok nå de 72 inden 1marts.
tør dog ikke gå på vægten nu, da vi var i byen i weekenden, og det både blev for meget øl og mad.
og i går søndag stod dagen på pizza til aftensmad.
og siden manden skulle arbejde overtid i dag, er jeg ikke kommet til spinning.. så øv... men er ved godt mod, og skal nok nå de 72 inden 1marts.
15 år1. februar 2010 kl. 20:00
Stronger (slettet)
Det var faktisk en meget sjov ide! Så kan man ligesom se en større helhed med det her. Min vægt stod på 88 i starten af januar, sidst jeg vejede mig stod den på 84,6 kg, så lidt over 3 kg er der røget!! Håber på feburar bliver lige så god!
Tillykke til jer alle sammen!
Tillykke til jer alle sammen!
15 år1. februar 2010 kl. 21:54
gtfh (slettet)
Jeg mangler stadig at smide 1 kg julesul, Men 2 er væk.
15 år1. februar 2010 kl. 22:08