Hvor mange kcal intager i?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Af ren nysgerrighed vil jeg spørge om hvor megeti spiser på en dag??
Jeg erpå en 1200kcal diæt, så det er stort set hvad jeg får.
i dag harjeg spist næsten 1500 fordi jeg liiiiige skulle have en flute i bilka. øv øv...
Jeg skal have tabt 10 kg inden 1 marts. og erbestemt på vej i rigtig retning.

Synes MadiTal.dk ermeget motivernde ogen fin side.

mvh sandra
14 år12. januar 2010 kl. 20:11
re: Hvor mange kcal intager i?
Jeg indtager gerne et sted mellem 1200 og 1500. Engang imellem indtager jeg dog helt op til 2000 kalorier. Det er min erfaring at det bedst kan betale sig at indtage lidt forskellige mængder kalorier for ikke at vende kroppen til noget bestemt. Der er også dage hvor jeg simpelthen bare er mere sulten, og jeg gider ikke gå at sulte hvis jeg kan mærke en virkelig sult.

1200 kalorier til dig i 2 ½ måned burde nok kunne give et ordentligt vægttab, men en anden mullighed er jo også at spise lidt mere og så dyrke lidt ekstra motion. På den måde kan det blive lidt mindre surt.
14 år12. januar 2010 kl. 20:33
Jeg er allerede begyndt at gå meget mere, og på torsdag begynder jeg til spinning.
håber der er plads til mig på yoga timen også...

men synes faktisk ikke jeg sådan går og er sulten... sådet erjo kun positivt. og bliverjeg sulten, ja, så er der ikke noget i vejen for atjeg tagermig enskive rugbrød. det er jo liksom ikke det der sprænger kalorie budgettet ;)

har også læst detdermed at man en gang i mellem skal intage lidtmere, for at kroppen ikke holderop med at arbejde på de 1200 kcal. så detvil jeg jo nok gøre. (der kommer jo altids en weekend :))
14 år12. januar 2010 kl. 21:25
Da jeg var på kur indtog jeg omkring 1500 kcal. Synes 1200 kcal er for lidt, for mig i hvert fald hvis jeg skal have en sammenhængende dag, og det skal jeg jo! lige nu ammer jeg og har ikke den fjerneste anelse om hvor mange jeg indtager. Jeg lader min sult bestemme det og så vælger jeg bare de rigtig madvarer. Jeg taber mig så det fungere fint for mig. Men jeg bruger jo også en del energi på amningen.
14 år13. januar 2010 kl. 00:56
Programmet her siger at jeg med mit mål og mit aktivitetsniveau må spise ca 1900 kcal.
14 år13. januar 2010 kl. 08:24
JEG SPISER MELLEM 1200-1300 KCAL

;-) ANOM
14 år13. januar 2010 kl. 09:09
JEG SKAL LIGE TILFØJE - AT SÅ ER DER PLADS TIL LIDT MERE I WEEKENDEN IKKE ? :D
14 år13. januar 2010 kl. 09:10
Hej
Jeg følger Slanke doktorens diæt som jeg fik da jeg tilmeldt dem og den ligger mellem 1200-1500kalc. om dagen.
hos mig giver det et vægttab på mellem 800-1 kg pr uge i gennemsnit
KH
Birgitte
14 år13. januar 2010 kl. 09:52
Hej

Med mit mål herinde som startede som12 kg på 6 mdr. fortalte siden her mig at jeg skal være i underskud med lige knap 500 kcal om dagen = 1900 kcal ialt... men fordi jeg er så motiveret og egentlig ikke er særlig aktiv for tiden (sidder og skriver opgave) så indtager jeg kun ca. 1500 kcal om dagen....

har prøvet med 1200 kcal og det er alt for anstrengende.. det betyder nemlig at jeg kommer til at fokusere alt for meget på maden, noget som jeg længe har prøvet at blive fri for... så 1500 kcal er bare når jeg spiser, men samtidig får det jeg har lyst til...

Hilsen
Gine
14 år13. januar 2010 kl. 10:15
Jeg regner i kJ.
Prøver at holde den på omkring 7000 kJ om dagen.
I går var en god dag, der indtog jeg ca. 6200, men dagen før var lidt træls, for da nåede jeg op på ca. 8300.
Men i snit får jeg ca. 7000 om dagen.
14 år13. januar 2010 kl. 11:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...