#1 af AnneF (slettet)
100+
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+AnneF (slettet)
Så prøver vi igen. Efter en periode med alt for meget arbejde og intet overskud til at spise fornuftigt endsige motionere SKAL det være. Vægten sagde mandag morgen d. 4. januar 104,9, hvilket nok må siges at være i overkanten! Og sjovt nok - hvilket erfaringen fra adskillige tidligere forsøg naturligvis burde have fortalt mig - kommer energien ligeså snart man fokuserer på kosten og motionen! Startede i mandags og har spist fornuftigt ugens første tre dage samt løbet. (De rigtige løbere, som overhaler mig i fuldt firspring når jeg svedende og gispende lunter mine 1,8 km. vil nok smile over betegnelsen "løbe"!) I dag vil jeg i stedet for at løbe gå mig en dejlig lang tur i frostvejret. På lørdag har jeg besluttet at kaste al generthed over min alt for omfangsrige krop over bord og melde mig ind i et fitness center. Det kunne være rart at veksle løb med anden motion. Er der nogen, der har erfaring med fitness' "slank" program? Jeg glæder mig til at indsatsen giver resultater og forsøger at holde mig fra vægten i ugens løb og nøjes med at veje mig en gang om ugen.
15 år7. januar 2010 kl. 09:34
dygtig
re: 100+
jeg har prøvet Easy-Life, ren pulver bliver aldrig min kop te. Et par dage.. OK, men så bliver jeg desperat, og då går det ikke... og jeg synes også at deres pulver er ekstremt sødt i smag - jeg er mere til Nupo. Træningsdelen er naturligvis vigtig, meget vigtig, men den behøver man jo ikke melde sig til Easy-life konceptet. Konceptet er jo naturligvis MEGET afhængig af hvem der står for holdet - jeg var lidt uheldig.. held og lykke
15 år7. januar 2010 kl. 12:48
Sign (slettet)
Hej Anne..
Fedt at du har taget kampen op.. Du er ikke den eneste der føler dig tung på løbestierne.. Jeg startede med knap at kunne løbe 2 km i august med en kampvægt på over 110 kg... Nu 13 kg senere løb jeg en 10 km før nytår :-) tempoet var ikke imponerende....
Så bare klø på det kan sagtens lade sig gøre og fuck hvad andre tænker... faktisk tænker de fleste (har jeg ladet mig fortælle) at det ikke er pinligt at være tyk på løbestierne eller fitness center.. Det er dem der IKKE er der, der har noget at være pinligt berørt over :-)
Hvis du bor i Kbh området kan vi evt. træne sammen hvis du gerne vil have en at gå i fitness center med .-)
Fedt at du har taget kampen op.. Du er ikke den eneste der føler dig tung på løbestierne.. Jeg startede med knap at kunne løbe 2 km i august med en kampvægt på over 110 kg... Nu 13 kg senere løb jeg en 10 km før nytår :-) tempoet var ikke imponerende....
Så bare klø på det kan sagtens lade sig gøre og fuck hvad andre tænker... faktisk tænker de fleste (har jeg ladet mig fortælle) at det ikke er pinligt at være tyk på løbestierne eller fitness center.. Det er dem der IKKE er der, der har noget at være pinligt berørt over :-)
Hvis du bor i Kbh området kan vi evt. træne sammen hvis du gerne vil have en at gå i fitness center med .-)
15 år7. januar 2010 kl. 18:49
bruger slettet
Hej AnneF
Jeg synes det er sejt at du vil give kiloene et los i røven og jeg synes det er mega sejt at du 'tør' at tage ud på løbestierne. Jeg er selv løbetræner og jeg synes virkelig det er fedt at se overvægtige mennesker på fortovene. Jeg synes det er enormt fedt at de ikke bekymrer sig om hvad andre tænker, men i stedet har fokus på dem selv og deres sundhed. Sofakartofler giver jeg ikke meget for.
Jeg krydser mine fingre og vil følge lidt med i hvordan det går dig :-)
Jeg synes det er sejt at du vil give kiloene et los i røven og jeg synes det er mega sejt at du 'tør' at tage ud på løbestierne. Jeg er selv løbetræner og jeg synes virkelig det er fedt at se overvægtige mennesker på fortovene. Jeg synes det er enormt fedt at de ikke bekymrer sig om hvad andre tænker, men i stedet har fokus på dem selv og deres sundhed. Sofakartofler giver jeg ikke meget for.
Jeg krydser mine fingre og vil følge lidt med i hvordan det går dig :-)
15 år7. januar 2010 kl. 19:50
solstråle1974
Syntes og så at det er godt at du nu vil give en gas sammen med os andre - vi er vist mange der skal tabe mere end blot et par kg. så en god idé er at bruge +10 forrumet til sorg, glæder og det hele så vi kan støtte hinanden ; )
kn
Maria
kn
Maria
14 år7. januar 2010 kl. 21:20
AnneF (slettet)
Så er den første uge gået. Jeg fik løbet fire gange i sidste uge og er også startet mandagen med en lille løbetur. I lørdags da halvdelen af danmarks befolkning var i fitness for at melde sig ind fik jeg også bevæget mig derover og hørte om deres slankeprogram. Jeg blev meldt ind og har tænkt mig at følge deres slankeprogram. Og vægten sagde -1 kg i morges - dejligt!
14 år11. januar 2010 kl. 08:25
Sign (slettet)
Super flot!!
14 år11. januar 2010 kl. 11:06
Stronger (slettet)
Ja det er super flot!!
14 år11. januar 2010 kl. 11:51
bruger slettet
Hej igen AnneF
Flot at du er kommet igang. Du virker virkelig motiveret for det. Jeg håber at motivationen holder ved. Det er også ret cool at du bevæger dig ud i de her kuldegrader!! Respekt!
Flot at du er kommet igang. Du virker virkelig motiveret for det. Jeg håber at motivationen holder ved. Det er også ret cool at du bevæger dig ud i de her kuldegrader!! Respekt!
14 år12. januar 2010 kl. 10:13
AnneF (slettet)
Så er jeg tilmeldt fitness og deres slankehold. Og har været til spinning for første gang i går. Det er første gang jeg har prøvet at være tilmeldt nogetsomhelst fitness center - og det er helt vildt fedt. Jeg var sikker på, at jeg ville føle mig som en elefant i en porcelænsbutik, men det er faktisk helt ok at bevæge sig rundt i centeret. Og rigtig skønt at have træner på som fik os til at svede så det drev af os. Skal prøve nogle andre hold i morgen og have personlig vejledning på fredag, så jeg også kan kaste mig over de besynderlige maskiner, der står overalt. Jeg er stadig topmotiveret og glæder mig til alle de nye ting jeg skal prøve! God onsdag til alle!
14 år13. januar 2010 kl. 08:44