Ny bruger - starter op 2/1-10..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Ny bruger - starter op 2/1-10..
Hejsa.
Jeg har også lige tilmeldt mig siden, og starter også først op 1/1-2010. At starte op selve nytårsaften vil vist være for optimistisk. ;-) Så jeg vil hygge mig med familien og venner i morgen, uden at tænke på kostomlægning. Og første dag i det nye år, tager jeg så fat på det nye liv.
Mvh Dorte
15 år31. december 2009 kl. 01:28
Hej igen.. Jeg er 24 og mangler også ca 10 kilo endnu.. hvert kilo sætter sit præg på vores tankegang og vores helbred... så mit råd er ikke at satse for stort..

Jeg sætter mine delmål med 1 til 2 kilos interval.. derved er det nemmere at nå sine mål inden dealine... jeg startede med at satse og sige at jeg skulle smide næsten 20 kilo med det samme.. men lige nu er det lykken bare jeg smider lidt hele tiden..

En austrask mand satte sig det mål at han skulle tabe sig minimum 100 gram om ugen.. om han tabte sig mere var ligegyldigt.. dog skulle vægten være 100 mindre.... han tabte sig helt vildt fordi forventninger og presset ikke var så stort..

15 år31. december 2009 kl. 08:41
Hej alle.
Godt nytår.
Jeg starter også nu med at få smidt en del kg ér igen, bør nok smide mindst 14 kg.
Får nok brug for lidt støtte denne gang.:-)
Bente
15 år1. januar 2010 kl. 16:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...