#1 af 13kilonu (slettet)
Ny bruger - starter op 2/1-10..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+13kilonu (slettet)
Ny bruger - starter op 2/1-10..
Så er beslutningen taget. Gider ikke at maven vælter ud over bikinitrusserne til sommer.. Nu skal der smides 13 kilo, starter den 2/1-10. Er der nogen som er klar til at give den en skalle???
15 år21. december 2009 kl. 21:27
solstråle1974
re: Ny bruger - starter op 2/1-10..
Hej og velkommen. vi er vist ret mange nye som er godt igang med at give den en skalle , så deltag i debatterne så vi får godt gang i forrummet ; )
15 år21. december 2009 kl. 23:02
bruger slettet
Hej... Ihh jeg kender din tanke.. Og tillykke med beslutningen. Men som en klog psykolog sagde engang for længe siden. Start ikke om noget tid. Start nu. Start i det små nu.. Hvorfor vente 1,5 uge mere.. Drik lidt mere vand, spar på fedtet og lev stadig livet. Begynd med alle de små ting nu. Klargør kroppen til at starte i januar.. Tag ikke mere på nu da det bare er træls at skulle kæmpe med dette efter nytår oveni.
'Håber du får en dejlig jul og et godt nytår..
'Håber du får en dejlig jul og et godt nytår..
15 år22. december 2009 kl. 08:22
angelique (slettet)
Hej og velkommen.
Enig med Marie, start nu så bliver det ikke så slemt i januar :)
Enig med Marie, start nu så bliver det ikke så slemt i januar :)
15 år22. december 2009 kl. 21:15
bruger slettet
hej-hej
jeg er ny her i klubben.jeg vil også gerne være med til at tabe de ekstra 6kg som jeg vejer for meget.det er selvfølgelig ikke over 10kg men jeg regner med at det ikke gør noget at være med.
15 år25. december 2009 kl. 19:44
13kilonu (slettet)
Jeg er startet op i dag alligevel.. Ingen sukker til mig i dag, det må være det første skridt. Når kroppen skriger på sukker, så tager jeg et glas vand... Tisser nok i sengen i nat.. hi hi
15 år27. december 2009 kl. 15:22
Maddie (slettet)
Hej - først glædelig jul, - godt rigtig nytår til alle herinde.
Jeg må hellere være med igen. Prøver at holde mig fra det værste de næste par dage. Nytårsaften er vi inviteret ud. Maden plejer at være rigtig lækker - vinen verdensklasse - så det "nye liv" starter med det nye år....efter et glas champagne, altså.
Et godt råd 13kilonu, er at gøre din profil offentlig og give adgang til din dagbog, så kan du modtage vejledning til specifikke ting, som du spiser, eller gør.
Jeg har ikke turdet at hoppe på vægten. Det er bare et halvrundt tal, som jeg håber passer nogenlunde ;-) Det rigtige melder jeg herinde først i det nye år.
Nogen der er på fast vejedag?
Maddie
Jeg må hellere være med igen. Prøver at holde mig fra det værste de næste par dage. Nytårsaften er vi inviteret ud. Maden plejer at være rigtig lækker - vinen verdensklasse - så det "nye liv" starter med det nye år....efter et glas champagne, altså.
Et godt råd 13kilonu, er at gøre din profil offentlig og give adgang til din dagbog, så kan du modtage vejledning til specifikke ting, som du spiser, eller gør.
Jeg har ikke turdet at hoppe på vægten. Det er bare et halvrundt tal, som jeg håber passer nogenlunde ;-) Det rigtige melder jeg herinde først i det nye år.
Nogen der er på fast vejedag?
Maddie
15 år27. december 2009 kl. 18:30
solstråle1974
Hej , Vi vejer om mandagen dvs. i morgen hvis nogen tør efter julen, jeg gør det for så er man inde i en god rytme om at få gjort det hver mandag ; )
15 år27. december 2009 kl. 21:12
LouiseBR (slettet)
jeg er sku med..
Jeg skal smide 25 kg..
Det er bare voldsomt.. Men jeg kan fandme godt.. jeg er 25 år og træt af at være hende den store..
Jeg skal smide 25 kg..
Det er bare voldsomt.. Men jeg kan fandme godt.. jeg er 25 år og træt af at være hende den store..
15 år31. december 2009 kl. 00:58
Sign (slettet)
Kender det godt Louise.. Jeg er 23 og halvvejs igennem de 25 kg... Selvfølgelig kan du det!
15 år31. december 2009 kl. 01:01