Jeg har det sådan at jeg lader jul og nytår (læs.d. 24 og 31) være de tidspunkter hvor jeg ikke skal tænke på kalorier og hva der er i alkohol. Derimod er jeg "på" resten af året!
Jeg var til julefrokost igår og fik en del af det hele...Tilgængæld dansede jeg hele natten og på den måde har jeg nok forbrændt en del for vægten siger 300g. mindre end igår!!!
Hilsen Belfast
#2 af Belfast (slettet)
i år har jeg dog tænkt mig at spise en masse grøntsager op til julemiddagen, og således kun tage lidt af hvert så jeg får smagt det og nydt smagen. det bliver ikke så svært...
Men så er der nytåret... maden er heller ikke det store problem, men det er sprutten, der er tradition for at få knad gode rødvine og champagner og lækre drinks.. det har jeg svært ved at forene mig med at jeg skal gå glip af.
det skal siges at jeg ikke er den store alkohol drikker sådan gennerelt, men her er det virkelig en nydelse for mig. jeg har ikke svært ved at sige nej til alkohol til julefrokoster osv.
Mit spørgsmål er så hvor meget det vil gøre ved vægt tabet og vil det øddelægge en masse hvis jeg bare denne ene aften drikker som jeg har lyst??
jeg har ikke den store viden om alkohols virkning på forbrænding og i hvor lang tid, har dog hørt det er en kæmpe synder.
Go' weekend til jer alle :)