Følg min nupokur :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Følg min nupokur :)
..og du er kun 2,5 kg fra dit delmål :) Selvfølgelig er det altid irriterende, når man har et slip, men min filosofi er, at så længe det generelt går nedad, så går det fremad.
Jeg er selv på Nupo og havde et slip i går, men heldigvis blev jeg ikke straffet alt for meget og jeg ved, at klarer jeg mig igennem i dag, så skal det nok gå nedad alligevel.
Held og lykke med i dag - jeg er overbevist om at du er stærk nok til at komme igennem i dag uden de store slip.
15 år18. november 2009 kl. 12:48
Hvordan går det? Venter spændt på opdatering
15 år23. november 2009 kl. 19:19
Hej, jeg har indtil videre tabt 11 kg på Nupo, heltids og deltids, med pauser, og jeg har ikke oplevet vægten gå op igen. Lad være med at veje dig hver dag, for den kan fluktuere med væske osv., hver anden dag, eller 2 gange om uge.
15 år23. november 2009 kl. 19:58
Grønsagsuppen er også god forresten, hvis du bliver træt af Spicy :)
15 år23. november 2009 kl. 19:59
Jeg ved ikke om der stadigvæk er nogle som kigger herind, men til dem som eventuelt gør vil jeg blot informere om at jeg i dag vejer 63 kg, og nupokuren var en god hjælp på vejen. I dag spiser jeg dog ingen nupoprodukter fast, det eneste som jeg har holdt ved er hvis jeg enten er smålækker sulten eller er meget sulten og der er kort til jeg skal spise et hovedmåltid, tillader jeg mig at spise en nupo bar (dem med 100 kcal). Jeg håber at I allesammen er på vej mod jeres eget mål. Mit mål for år 2012 er at komme ned på 58kg, og så vil jeg heller ikke længere ned end det. Skulle jeg kun komme ned på 60 kg, vil jeg også føle det som en sejr :) God vind til alle fremover :D
13 år6. januar 2012 kl. 12:39
Hej Camilla
Sikke flot - stort tillykke!
Er selv igang med nupo. I dag vejer jeg 65,2 og vil gerne ned på 60 i første omgang. Delmål er 63 kg.
Har du overvejet NUPO for en periode igen? Og har dy hørt om det nye Allévo?
13 år6. januar 2012 kl. 17:41
Hej ABC123

Nej jeg overvejer ikke nupo igen.. Kun som jeg har skrevet bibeholder jeg deres nupobarer :)
Jeg vil ikke afslå at jeg om noget tid kunne finde på at hoppe med på nupo igen, men lige nu holder jeg mig til sund kost og med hjem fra madital.dk, håber jeg at vægten kan gå stille og roligt nedad ;)

Jeg har godt hørt om det nye allevo, og jeg har da også overvejet at smage nogle af deres barer og evt. prøve deres piller, som skulle stille sulten. Har du nogle erfaringer??
13 år13. januar 2012 kl. 13:47
Ja, nupo's karamel barer er helt forfærdelig gode! Lækkert som "fredagsslik" synes jeg.
Jeg har prøvet allevo's 2 supper og jordbær shake. Jordbær shaken er dejlig frisk og drikker den til morgenmad. Den er dog ret syntetisk, men ikke noget jeg ikke kan holde ud. Og så klumper Allevo meget mindre end nupo synes jeg. Det er jo en fordel.. Supperne er ok. Jeg synes ikke at de smager af så meget som nupo's supper. Men de smager ikke dårligt.
13 år13. januar 2012 kl. 13:58
Lyder godt med shaken og supperne.. Jeg har smagt deres barer og synes også at de sagtens kan spises ;) Jeg synes bedst om den med mælkechokolade (med ekstra protein) og den med bær :)
12 år18. januar 2012 kl. 14:36
hvordan smager allevos chokolade i forhold til nupo's?
Synes ikke at nupo's er særlig chokolade agtig :P
12 år18. januar 2012 kl. 17:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...