#2 af Belfast (slettet)
Følg min nupokur :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: Følg min nupokur :)
Glæder mig til at høre om hvordan det går :0)
15 år5. november 2009 kl. 10:03
dygtig
spændende projekt ! held og lykke til ;O)
15 år5. november 2009 kl. 10:57
camillakrarup (slettet)
Så er dag et overstået og anden dag med nupo kan begynde.. Rart lige at høre at der er nogle som følger og holder øje, det gør at jeg har nogle at forpligtige mig til :) Har også været inde for at kigge lidt på jeres, lyder som om vi kan komme til at hjælpe hinanden gennem nogle svære tider, for jeg ved at de også kommer :)
Men heldigvis kan jeg være rigtig glad første dag på nupo, for vægtensagte 70,8 kg for lidt siden dvs. et vægttab på -600 g, ikke dårligt :) Men i starten vil man selvfølgelig også tabe sig hurtigere, men jeg holder modet oppe :D
Ses i morgen
Men heldigvis kan jeg være rigtig glad første dag på nupo, for vægtensagte 70,8 kg for lidt siden dvs. et vægttab på -600 g, ikke dårligt :) Men i starten vil man selvfølgelig også tabe sig hurtigere, men jeg holder modet oppe :D
Ses i morgen
15 år6. november 2009 kl. 09:10
Lilbe
Vinker og gør opmærksom på endnu en spændt læser ;)
Held og lykke - glæder mig til at følge Nupoudviklingen.
Held og lykke - glæder mig til at følge Nupoudviklingen.
15 år6. november 2009 kl. 22:45
camillakrarup (slettet)
Ja så startede dag 3. Vægten sagde det samme som i går, nemlig 70,8 kg, men mon ikke det kan hænge sammen med at jeg også har fået min mens. i dag!!! Dog vidste jeg godt at jeg ikke ville være i stand til en ren nupo dag i dag, jeg startede dog med en nupo caffe latte, men spiste frokost og aftensmad samt lidt frugt.. Det skal dog lige siges at jeg holdte mig på det sunde og spiste ikke særlig meget.. Jeg er faktisk forbavset over hvor hurtig jeg følte mig mæt, trods kun 2 dage på nupo.. så selvom dagen ikke har været en ren nupo dag, føler jeg stadigvæk at jeg har grebet om min strategi og madindtag... Men jeg er selvfølgelig også spændt på hvad vægten siger i morgen :)
Men nu vil jeg lige lave lidt arbejde til i morgen og ellers så finde hovedpuden ;)
ses i morgen
Men nu vil jeg lige lave lidt arbejde til i morgen og ellers så finde hovedpuden ;)
ses i morgen
15 år7. november 2009 kl. 23:34
camillakrarup (slettet)
4. dag
Sikke en dejlig overraskelse jeg fik her til morgen, trods indtag af både normal middagsmad og aftensmad stod vægten på 70,0 kg lige ud.. Så nu håber jeg at vægten viser unden 70 i morgen, det ville bare være rigtig dejligt ;) I dag har jeg spist en nupo caffe latte til morgens mad, men ellers fået frugt og alm. frokost, da det var sidste dag på kursus, så fra i morgen af står den på ren nupo igen :D
Sikke en dejlig overraskelse jeg fik her til morgen, trods indtag af både normal middagsmad og aftensmad stod vægten på 70,0 kg lige ud.. Så nu håber jeg at vægten viser unden 70 i morgen, det ville bare være rigtig dejligt ;) I dag har jeg spist en nupo caffe latte til morgens mad, men ellers fået frugt og alm. frokost, da det var sidste dag på kursus, så fra i morgen af står den på ren nupo igen :D
15 år8. november 2009 kl. 18:06
camillakrarup (slettet)
I dag står vægten på 67,7 kg, så det går rigtig godt fremad...Jeg har også dyrket en masse motion i weekenden og i går, Jeg kan sagtens mærke at jeg har dyrket meget motion og samtidig været på en lidt lettere nupokur, Især da jeg styrketrænede i går synes jeg at vægtene var noget tungere, men igen tror jeg mere har noget med weekendens strabasser at gøre.. Men glad det er jeg ;D Bare det at man kan passe sine cowboybukser igen er jeg værd at smile over... ses i morgen
15 år10. november 2009 kl. 08:45
SiriS (slettet)
Dejligt når der sker noget! :-)
15 år10. november 2009 kl. 13:02
camillakrarup (slettet)
Vægten den falder og falder, dejligt at se efter at den har stået stille i så lang tid :) Her for 10 min siden stod den på 67,3 kg (dvs. et vægttab på 4,1 kg siden nupokurens start, slet ikke dårligt) Jeg kan ogsp mærke at min mave er ved at vende sig til de små mængder, for når jeg fx spiser almindeligt mad, kan jeg ikke spise så meget før jeg er mæt. Hvilket også var noget af det som jeg ønskede at få ud af kuren... så indtil videre går alt rigtig godt...
Sirus_ jeg var lige inde på din side for at læse lidt om dig, og kunne se at du også havde haft problemet med at vægten blev ved med at stå det samme sted i lang tid, super flot klaret at du har kæmpet dig videre ;) Det kræver en rigtig stor potion viljestyrke ;D
Sirus_ jeg var lige inde på din side for at læse lidt om dig, og kunne se at du også havde haft problemet med at vægten blev ved med at stå det samme sted i lang tid, super flot klaret at du har kæmpet dig videre ;) Det kræver en rigtig stor potion viljestyrke ;D
15 år11. november 2009 kl. 08:29
Jeg vil prøve at skrive herind hver dag, så I kan følge med i mine motionsvaner og hvordan det går med nupoen og vægten. ¨Håber det at skulle skrive herinde hver dag, hjælper mig med til at holde en nogenlunde stram linje.
Sådan som jeg vil kører nupokuren er, at jeg vil forsøge at være på ren nupo i hverdagene, men i de weekender hvor jeg evt. skal til familiesammenkomster eller andre ud-af-huset-dage, vil jeg tillade mig at spise et normalt måltid mad. Hvis jeg i hverdagene bliver ekstra sulten, må jeg tillade mig selv at spise lidt frugt eller grønt. På denne måde er det ikke alt for stift for mig, og håber dermed at jeg kan holde det og få smidt de sidste 10 kg.
Håber at der er andre derude, som kan komme med gode råd og skulderklap evt. på de dårlige dage :)
Ellers glæder jeg mig bare til at skrive herinde i morgen :D