#12 af SiriS (slettet)
Følg min nupokur :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Følg min nupokur :)
- og tak! :-)
15 år11. november 2009 kl. 21:19
Heidi_m_p (slettet)
Hvor er du bare sej :) Tror også jeg vil suplere med lidt nupo.. Tak for inspiration.
Heidi
Heidi
15 år11. november 2009 kl. 21:24
camillakrarup (slettet)
Så fik jeg kurens første nedtur, vægten stod på 67,8 kg i dag :( Men nu vælger jeg jo også at veje mig hver dag, hvilket vil gøre at der kommer nogle store udsving, men bare det hele ender med en samlet nedgang er jeg som tilfreds, Dog skal der også lige tilføjes at jeg spiste almindeligt i går på nær morgenmad bestod af nupo jordbær og ovenikøbet havde jeg hviledag (dvs. ingen motion), så det kan også sagtens gøre noget ved kroppen også.. Men jeg ser stadigvæk lyst på tingene og håber at det gør nedad rent vægtmæssigt :D
Mit mål for i dag er kun at spise nupo, jeg var nemlig ude og købe barer og en ny suppe i går, så nu kommer der lidt nyt ind :)
Angående dit spørgsmål SiriS, så regner jeg med at tage mere og mere almindeligt mad ind, så min mave ikke ligepludselig får et kæmpe chok. Så det bliver i første omgang noget med at tage frugt og grønt ind, derefter mælkeprodukter og til sidste kød, da jeg synes det er det sværerest for min mave at accceptere. Jeg kunne også sagtens gavce valgt at køre ren nupo alle ugens 7 dage, men for det første ville det blive ekstremt svært og for at andet så når du skal til at spise igen, bliver det rigtig svært at vænne din mave til rigtig mad, så derfor har jeg valgt at spise nupo i hverdagen, hvis muligt, og ellers så spise nupo i weekenden når jeg er hjemme eller almindelig mad i weekenden hvis jeg er ude ;) Håber at du forstod hvad jeg mener, for det blev vidst lidt knudret :D
Heidi_m_p: 1000 tak heidi, det er rart at få afvide. Jeg vil hverken sige at du skal spise nupo eller lade være, det vil jeg være hel op til dig :D Men rigtig god kamp uanset hvad :D
Mit mål for i dag er kun at spise nupo, jeg var nemlig ude og købe barer og en ny suppe i går, så nu kommer der lidt nyt ind :)
Angående dit spørgsmål SiriS, så regner jeg med at tage mere og mere almindeligt mad ind, så min mave ikke ligepludselig får et kæmpe chok. Så det bliver i første omgang noget med at tage frugt og grønt ind, derefter mælkeprodukter og til sidste kød, da jeg synes det er det sværerest for min mave at accceptere. Jeg kunne også sagtens gavce valgt at køre ren nupo alle ugens 7 dage, men for det første ville det blive ekstremt svært og for at andet så når du skal til at spise igen, bliver det rigtig svært at vænne din mave til rigtig mad, så derfor har jeg valgt at spise nupo i hverdagen, hvis muligt, og ellers så spise nupo i weekenden når jeg er hjemme eller almindelig mad i weekenden hvis jeg er ude ;) Håber at du forstod hvad jeg mener, for det blev vidst lidt knudret :D
Heidi_m_p: 1000 tak heidi, det er rart at få afvide. Jeg vil hverken sige at du skal spise nupo eller lade være, det vil jeg være hel op til dig :D Men rigtig god kamp uanset hvad :D
15 år12. november 2009 kl. 10:49
Heidi_m_p (slettet)
Det var heller ikke sådan jeg læste det, men på et tidspunkt spiste jeg kun nupo til morgenmad, de gav et lille tab, men hvis det så var alle måltider, eller næsten må det jo give et større udsving, som hos dig :) Glæder mig til at læse med. Heidi
15 år12. november 2009 kl. 14:44
SiriS (slettet)
@Camilla
Det lyder fornuftigt! :-)
Det lyder fornuftigt! :-)
15 år12. november 2009 kl. 17:32
camillakrarup (slettet)
Så starter en ny dag, og heldigvis startede denne her godt, vægten stod nemlig på 67,6 kg i morges. Jeg kan også se på centimetrene at jeg taber mig. jeg har nemlig gjort det fast at måle mig hver fredag, så hvis vægten står stille kan jeg i det mindste se på omkredsen at jeg svinder ind, hvilket hjælper på motivationen, især når man knokler derudaf og ikke taber noget som helt, i følge vægten :) så et rigtig godt tips til jer andre, lav målinger løbende ;D
Ellers står den på spinning og byen med tøserne i eftermiddag og aften/nat. Så må vi se hvad vægten siger til at jeg får lige lidt nok søvn og andet mad ;)
Ellers skal jeg holde fødselsdag i morgen, så det bliver rigtig spændende hvordan denne her weekend kommer til at forløbe rent vægtæssigt. Men jeg krydser fingre for at jeg kan holde mig til at spise sundt og fornuftigt, Der er også endnu en bonus ved at kæmpe med nupopulveret, det er nemlig at man lærer ikke at kunne spise så meget af gangen, jeg bliver simpelthen hurtigere mæt.. super bonus..
Lige en sidste ting inden jeg smutter, jeg smagte den nye suppe som jeg have købt. Nej hvor er den bare god, det er chicken spicy suppen, som jeg har købt, og jeg elsker bare den stærke smag den har. Sagtens en jeg kunne blive ved med at spise også efter jeg er gået over til almindelig mad igen :)
Ellers står den på spinning og byen med tøserne i eftermiddag og aften/nat. Så må vi se hvad vægten siger til at jeg får lige lidt nok søvn og andet mad ;)
Ellers skal jeg holde fødselsdag i morgen, så det bliver rigtig spændende hvordan denne her weekend kommer til at forløbe rent vægtæssigt. Men jeg krydser fingre for at jeg kan holde mig til at spise sundt og fornuftigt, Der er også endnu en bonus ved at kæmpe med nupopulveret, det er nemlig at man lærer ikke at kunne spise så meget af gangen, jeg bliver simpelthen hurtigere mæt.. super bonus..
Lige en sidste ting inden jeg smutter, jeg smagte den nye suppe som jeg have købt. Nej hvor er den bare god, det er chicken spicy suppen, som jeg har købt, og jeg elsker bare den stærke smag den har. Sagtens en jeg kunne blive ved med at spise også efter jeg er gået over til almindelig mad igen :)
15 år13. november 2009 kl. 12:04
SiriS (slettet)
Den var også min yndlingsnupo.
15 år13. november 2009 kl. 17:33
SiriS (slettet)
Hov, jeg vil også ønske dig god fødselsdag. Jeg hepper på at dit nye år bliver sundt og med høj energi! God fejring!
15 år13. november 2009 kl. 17:35
camillakrarup (slettet)
ja så gik weeekenden, og især søndag gik hel i vasken.. jeg ved godt at jeg kan spise med følelserne, så efter at have haft en diskussion med en jeg holder af, glemte jeg alt om kuren og trøstespiste hele dagen :( Så derfor står vægten også på 67,5 kg i dag..øvøv.. men nu er en ny uge startet og jeg er frisk igen.. holder stadigvæk modet oppe ;)
15 år17. november 2009 kl. 09:40
Hvordan vil du gribe det an når du er færdig med din Nupo-kickstart?