#1 af Futura (slettet)
Lykken er...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Futura (slettet)
Lykken er...
når man TO aftener i træk bliver spurgt af to forskellige kollegaer (som man pga forskudte ferier ikke har været på arbejde sammen med), om man ikke har tabt sig? :D
15 år18. september 2009 kl. 09:49
dygtig
re: Lykken er...
JA-men det har du da jo også ;O) dejligt at blive anerkendt - godt for dig... nu går det da også bare derud af for dig. Tillykke!! du er sej!
15 år18. september 2009 kl. 10:42
dygtig
du vejer jo for pokker 21,2 kg mindre end din max vægt! har du prøvet at komme 84 pakker kærgården i en indkøbsvogn - og tænk så på at alt det har du slæbt rundt på 24/7/52!!!
Det er klart at det kan mærkes - og ses
Det er klart at det kan mærkes - og ses
15 år18. september 2009 kl. 10:46
Futura (slettet)
Tak ;-)
Jooo...men det er jo tabt over en længere periode (vægten har stået stille i et år i forb. m. min seperation), har jo "kun" tabt 8 kg over de sidste godt 8 uger...men jeg er da gået en uniformsstr. ned :D
Jooo...men det er jo tabt over en længere periode (vægten har stået stille i et år i forb. m. min seperation), har jo "kun" tabt 8 kg over de sidste godt 8 uger...men jeg er da gået en uniformsstr. ned :D
15 år18. september 2009 kl. 11:38
dygtig
man må jo sige at det er flot at holde vægten et år.. og så oven i købet i forbindelse med en seperation! så lad være med at underkende det Futura!!
15 år18. september 2009 kl. 19:22
Belfast (slettet)
Jeg bliver simpelthen bare så glad når jeg ser jer to modne kvinder rose hinanden. Det virker faktisk også på mig at i er så gode til at være positive over for hinanden.
Mon ikke I skulle mødes hvis I ikke allerede kender hinanden. Jeg tror det ville blive et godt selskab!!
Go vind til jer begge.
Rikke
Mon ikke I skulle mødes hvis I ikke allerede kender hinanden. Jeg tror det ville blive et godt selskab!!
Go vind til jer begge.
Rikke
15 år18. september 2009 kl. 21:12
KarinaHadsten (slettet)
Heeeey futura 8 kilo over 8 uger er da stadig rigtig flot. Det gad jeg godt lige gøre de næste 8 uger ;-)
15 år18. september 2009 kl. 22:45
dygtig
moden kvinde og moden kvinde... hmmm sådan tænker jeg slet ikke om mig, jeg har da overhovedet ikke forandret mig de sidste 30 år...indeni!!!
15 år20. september 2009 kl. 01:11
KarinaHadsten (slettet)
hehe - dygtig - man er ikke ældre end man føler sig ;-)
15 år20. september 2009 kl. 08:57
Belfast (slettet)
Det er også kun ment på en positiv måde ; )
15 år20. september 2009 kl. 10:33
Henter...
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });