#12 af sqzee (slettet)
Q LIGHT UGE 23
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sqzee (slettet)
re: Q LIGHT UGE 23
Nu er jeg tilbage på den vægt jeg var sidste fredag. 63. Så er det om igen herfra.
15 år3. juni 2009 kl. 14:20
bruger slettet
En lille trøst til jer der måske ikke har opnået det i gerne ville til denne uges vejning, vil jeg bare lige sige.
Det allerbedste I kan gøre for jer selv er at spise fornuftigt, lad være med at tage to gange af maden, hold jer fra slik, sodavand og alkohol.
OG FREM FOR ALT Lad være med at sulte jer.
Spis lidt og jævnt over hele dagen, og vupti så sker der noget i jeres krop.
Den glæde det er at se vægten dale - er det aller, aller bedste i vores situation.
I næste uge så har vi alle tabt os ikke sandt ?
Held og lykke
Det allerbedste I kan gøre for jer selv er at spise fornuftigt, lad være med at tage to gange af maden, hold jer fra slik, sodavand og alkohol.
OG FREM FOR ALT Lad være med at sulte jer.
Spis lidt og jævnt over hele dagen, og vupti så sker der noget i jeres krop.
Den glæde det er at se vægten dale - er det aller, aller bedste i vores situation.
I næste uge så har vi alle tabt os ikke sandt ?
Held og lykke
15 år4. juni 2009 kl. 12:09
sqzee (slettet)
Ja du har helt ret. Desværre for mig er der en dag med alkohol planlagt for mig i morgen. Men jeg skal jo stadig leve livet.
15 år4. juni 2009 kl. 13:20
bruger slettet
du har helt ret.. jeg kæmper stadig ;-)
15 år4. juni 2009 kl. 23:26
bruger slettet
Hej piger (evt. drenge)
Har hverken tabt mig eller taget på siden sidste vejning. Lidt surt, men forståeligt havde ikke gjort det hele store heller.
Skal ud og cykle i dag, så mon ikke nogle kalorier ryger der. hehe. Kan i have god weekend...
Har hverken tabt mig eller taget på siden sidste vejning. Lidt surt, men forståeligt havde ikke gjort det hele store heller.
Skal ud og cykle i dag, så mon ikke nogle kalorier ryger der. hehe. Kan i have god weekend...
15 år5. juni 2009 kl. 13:45
bruger slettet
i går forsøgte jeg med nupo cafe latte til morgen og middag
plejer at kaste op når jeg drikker det , men fik et tip om at bruge kaffe i stedet for vand , samt blende med isterninger og derefter lægge et par isterninger i glasset/ kruset når det drikkes.
Det kunnne jeg sagtens drikke og smager nogenlunde (bliver aldrig min favorit drik)
men jeg undrer mig over at jeg får hovedpine lige efter jeg har drukket det ? (ikke på pga af isterningerne)
det går over en halv times tid efter ... underligt
plejer at kaste op når jeg drikker det , men fik et tip om at bruge kaffe i stedet for vand , samt blende med isterninger og derefter lægge et par isterninger i glasset/ kruset når det drikkes.
Det kunnne jeg sagtens drikke og smager nogenlunde (bliver aldrig min favorit drik)
men jeg undrer mig over at jeg får hovedpine lige efter jeg har drukket det ? (ikke på pga af isterningerne)
det går over en halv times tid efter ... underligt
15 år6. juni 2009 kl. 07:34
bruger slettet
sikke stille her er?? jeg får stadig nupo morgen og mddag, men har ingen vægt endnu, får en på mandag, så jeg ved ikke om det virker ggg
15 år7. juni 2009 kl. 12:12
Belfast (slettet)
Jeg starter igen igen med NUPO i morgen.
Jeg bruger det sådan at jeg spiser nupo og aftensmad.
Derudover spiser jeg frugt og grønt i løbet af dagen.
Denne gang vil jeg bare prøve at holde det!!!
Jeg er klar...så uge 24 kom an!!!!
Jeg bruger det sådan at jeg spiser nupo og aftensmad.
Derudover spiser jeg frugt og grønt i løbet af dagen.
Denne gang vil jeg bare prøve at holde det!!!
Jeg er klar...så uge 24 kom an!!!!
15 år7. juni 2009 kl. 18:11
sqzee (slettet)
Jeg har løbet og været rigtig god idag for at gøre op for alt de i weekenden. Jeg har ikke taget på så det er jeg glad for. Men nu er det tid til at se noget vægttab! Er også meget klar på denne uge, især med motion. GOGO girls! (og fyre hvis der er nogle?)
15 år7. juni 2009 kl. 18:51
der er ikke langt fra mit første mål - 75 kg (: