#12 af bruger slettet
Atkins kuren positiv eller negativ???
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: re: Atkins kuren positiv eller negativ???
Hello
Jeg kan ikke gå ind for Atkins kur.
Jeg har prøvet den, ja - jeg tabte mig, men det er UMULIGT at spise normalt bagefter. Da kuren var ovre havde jeg tabt ca. 5 kg.
Det tog jeg på igen i løbet af 3 uger + mere.
Det er svært at spise ude, det er svært at være sammen med andre i en spise situation.
Mit kolesteroltal blev himmelhøjt, og jeg fik en flomme vom ;-) ikke smart til kvinder vel ?
Hvis de der tænker på Atkins vil have et godt råd, så lad være.
Spis lidt af det hele, lad være med at sulte jer, spis 3 hovermåltider ( Ikke for store ) + 1 - 2 mellemmåltider.
BRUG DETTE DEJLIGE PROGRAM (madital) til at støtte jer. Brug os andre til at opmuntre jer og støtte jer.
Så kan I også tage med venner ud og spise - normalt vel at mærke.
Det er bedre med kostomlægning den kan I holde hele livet.
Jeg er også på kostomlægning har tabt fint og kan godt en sjælden gang spise en is eller et godt måltid sammen med familie og venner.
Undskyld hvis I synes det lyder som en opsang. Vil bare gerne prøve at hjælpe.
Knus :)
Jeh går ind for en kost
Jeg kan ikke gå ind for Atkins kur.
Jeg har prøvet den, ja - jeg tabte mig, men det er UMULIGT at spise normalt bagefter. Da kuren var ovre havde jeg tabt ca. 5 kg.
Det tog jeg på igen i løbet af 3 uger + mere.
Det er svært at spise ude, det er svært at være sammen med andre i en spise situation.
Mit kolesteroltal blev himmelhøjt, og jeg fik en flomme vom ;-) ikke smart til kvinder vel ?
Hvis de der tænker på Atkins vil have et godt råd, så lad være.
Spis lidt af det hele, lad være med at sulte jer, spis 3 hovermåltider ( Ikke for store ) + 1 - 2 mellemmåltider.
BRUG DETTE DEJLIGE PROGRAM (madital) til at støtte jer. Brug os andre til at opmuntre jer og støtte jer.
Så kan I også tage med venner ud og spise - normalt vel at mærke.
Det er bedre med kostomlægning den kan I holde hele livet.
Jeg er også på kostomlægning har tabt fint og kan godt en sjælden gang spise en is eller et godt måltid sammen med familie og venner.
Undskyld hvis I synes det lyder som en opsang. Vil bare gerne prøve at hjælpe.
Knus :)
Jeh går ind for en kost
15 år4. juni 2009 kl. 11:59
Og ja testpersonerne tabte sig, men det viste sig også at deres kolesterol blev alt for højt og flere af dem endte i farezonen for at få sukkersyge og målingerne viste også at der havde sat sig alt for meget fedt omkring deres indre organer...
Puha tænkte jeg...tænk om man vil udsætte sig selv for alt det!!!