Nå, så blev det igen tid til en status. Her står vægten stille, hvilket nok må tilskrives for meget mad og for lidt motion - det er sørme let at få ondt af sig selv, når man har ondt og så tillade sig selv at falde tilbage i gamle mønstre. Godt det ikke er gået værre. Dog skal det siges, at min vandprocent er gået lidt op og min fedtprocent gået lid ned, så helt skidt er det ikke.
Hvad med jer andre? Hvordan går jeres kamp? :)
15 år4. maj 2009 kl. 06:42
Belfast (slettet)
#2 af Belfast (slettet)
re: Ugevejening 4/5-09
I denne uge er det lykkes mig at smide 2,2 kg. Ja jeg tager det lidt i etaper da vægten ellers har stået stille i et stykke tid... Men så fik jeg tager mig sammen inden 14 dages ferie!!!
Rikke
15 år4. maj 2009 kl. 07:17
Magia (slettet)
#3 af Magia (slettet)
Må indrømme at jeg stod op på vægten med meget små forventninger, men hurra hurra, der er røget 2 kg. sikke en fantastisk start på ugen. Flot Rikke, og held og lykke til jer andre!
15 år4. maj 2009 kl. 09:04
aki (slettet)
#4 af aki (slettet)
Ja, vægten siger - 1 kg. siden sidste mandag, så jeg er godt tilfreds. Det er længe siden at det har været så meget på 1 uge.
Til Belfast og Magia Tillykke med de flotte tal. Hvad har I gjort. Og til Fedania, ja op på hesten igen.
Anni
15 år4. maj 2009 kl. 10:49
sqzee (slettet)
#5 af sqzee (slettet)
Det går meeeget meget langsomt med at tabe mig og jeg kan ikke rigtig se hvorfor. Det er slet ikke i samme tempo som før og det er ikke fordi jeg gør meget anderledes?
Det er vildt irriterende. Jeg har ikke tabt mig et kg på en uge i meget MEGET lang tid, jeg tror jeg har tabt under 500 gram i denne uge. Måske endda slet ikke tabt noget (det er gået op og så ned i mellem tiden)
15 år5. maj 2009 kl. 13:22
fedania
#6 af fedania
Ind i mellem her kroppen brug for at blive rystet lidt - ellers så vænner den sig til den tilstand du putter den i, og definerer det som normalt.
Så ind i mellem, så byt om på det hele. Hvis du normalt spiser havregrød til morgenmad, så spis rugbrød; hvis du normalt spiser rygbrød til frokost, så spis salat; hvis du normalt spiser varm mad til aften, så spis noget koldt. Det plejer jeg at have succes med - så i næste uge lader jeg kroppen holde fri på ferien, og håber at det ryster lidt gang i den bagefter :)
15 år5. maj 2009 kl. 22:19
Spacy
#7 af Spacy
Hej og tillykke, det er nogle vildt flotte vægttab I har haft :-)
Hvis det bare gik så hurtigt hele tiden, men vi må væbne os med tålmodighed.
Jeg var jo mega glad i sidste uge da jeg var kommet under 70, men det var dengang! I denne uge er jeg tillbage på 70,5, det er + 0,9 kg :-( Dvs det var igår vægten sagde det. Idag turde jeg slet ikke at stå op på den da jeg de sidste 4 dage har været enormt sliksyg og jeg har ædt somom jeg var på fedekur :-( Jeg har ikke engang tastet ind hvilket jeg altid gør uanset hvad - dog undtaget byture og andre helt specielle ting.
Jeg tror og håber dog at jeg har fået stillet min snoldertrang godt og grundigt og jeg er nu klar til at give den en ordentlig skalle helt frem til vi skal til bryllup d. 13 Juni.
15 år6. maj 2009 kl. 11:21
sqzee (slettet)
#8 af sqzee (slettet)
Tak for opmuntringen. Jeg prøver at gøre det lidt anderledes nu. Men det kan godt være jeg rent faktisk kun har spist for at vedligeholde, så nu taster jeg ind hver dag igen.
15 år6. maj 2009 kl. 13:54
bruger slettet
#9 af bruger slettet
Det lykkedes mig at tabe 1,2 kg siden sidste onsdag. RET STOLT AF MIG SELV.
Så jeg har medgang i min kamp. Skal til konfirmation d. 22 vil gerne tabe 2kg mere
15 år6. maj 2009 kl. 16:53
biologi c
#10 af biologi c
hej jeg vejer det samme som sidste uge. rart at vægten starter med 8. tillykke til. belfast, magia, anom. det er flot!
Dog skal det siges, at min vandprocent er gået lidt op og min fedtprocent gået lid ned, så helt skidt er det ikke.
Hvad med jer andre? Hvordan går jeres kamp? :)