ny hos madital

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ny hos madital
Hejsa!
Efter noget sygdom og i forvejen overvægt, har jeg desværre taget endnu mere på, og er nu virkelig motiveret til at komme ned i min normal vægt igen. Jeg skal tabe ca 15-20 kg, meeen i små bidder, ellers bliver det for uoverskueligt. Håber der nogle rare mennesker herinde der kan støtte og motivere.

mvh Jensen81
15 år21. april 2009 kl. 17:29
re: ny hos madital
Hej,

Velkommen til :)

Jeg vil gerne støtte dig, hvem har ikke brug for det når man skal tabe sig ;)

Knus Christine
15 år21. april 2009 kl. 17:51
Hej og velkommen til. Jeg melder mig også med fanen. Jeg synes selv at man får rigtig god respons fra medlemmerne her på siden.
Glæder mig til at følge dig med ned i vægt. Anni
15 år21. april 2009 kl. 18:45
Ja velkommen til. Tror du vil finde mange herinde som er klar til at støtte. Det er min oplevelse med siden at der altid er hjælp og trøst at hente.

God ide med de små bidder. Jeg har selv haft held med bare at kigge 14 dage og 1 kilo frem ad gangen. På den måde får man små succeser :-)

Held og lykke.
15 år22. april 2009 kl. 13:15
Tusind tak for den søde respons, super dejligt at vide der er hjælp og støtte at hente hos nogle der er o samme situation ;)

Knus Mille
15 år22. april 2009 kl. 16:10
Velkommen til - og ja, støtte er der masser af her på siden, hvilket er helt fantastisk; jeg ved allerede nu, at jeg kommer til at savne siden, når jeg engang er stabil på en langt lavere vægt end i dag :)

Jeg tager også min vægtrejse i små bidder - jeg skal ialt gerne tabe ca 20 kg endnu, men jeg har nogle delmål ind i mellem:
Jeg vil gerne have tabt mellem 5 og 10 kg ialt inden jeg tager til Tyrkiet om 2½ uge.
Jeg vil gerne være på mindst -15 når min bror holder bryllup til september.
Jeg vil gerne være færdig med vægttabet inden min fødselsdag i januar.

Men omvendt, så er det jo bare en overordnet linje af ønsker. For mig handler det lige så meget om at finde en sund hverdag med flere fibre og mere grønt end jeg har spist i mange, mange år. Hvis det viser sig, at vægttabet kommer til at tage længere tid, så er jeg helt indforstået med det, og vil bare sige til mig selv "jo længere det tager, jo større er sandsynligheden for, at de er væk for altid".
15 år22. april 2009 kl. 20:02
Til dem der tager vægttabet i små bider kan jeg kun anbefale at belønne jer selv f.eks. for hver 5. kilo. Jeg købte spinning rings hver gang der røg 5 kilo. Jeg tog den ene af da jeg tog 5 kilo på, men har dog ikke taget den anden af da jeg tog de næste 5 kilo på. Det er alligevel for hård en straf. Men altså min 4. ring ligger hjemme indtil de 10 kilo er smidt igen. Men det er bare så skøn en måde at synliggøre sit vægttab for sig selv - altså ud over spejlbilledet.
15 år23. april 2009 kl. 11:49
Jeg belønner også mig selv når jeg har nået nogle delmål. For mig er det så i stedet noget tøj, frisør eller en biotur.
Er enlig mor og pt også arbejdsløs så der er desværre ik de vilde penge til smykke:-) Men det kommer vel.
Tabte mig sidste år 15 kg. Da jeg har stået stille siden september tænkte jeg det var med at komme i gang igen. Skal tabe mig yderligere ca 40 kg. Venter og ser det endelige da jeg har en kraftig knoglebygning så ik sikkert jeg skal ned og veje 60 kg. Vi får se. Men dejligt at ha fundet den her side. Tror den vil hjælpe lidt.
Men som svar så støtter jeg gerne det jeg kan:-)
Velkommen til
15 år28. april 2009 kl. 09:56
Hej Jensen81

Velkommen til stedet.

Jeg er selv ny her, men håber vi kan motivere hinanden.

Held og Lykke

Minka
15 år29. april 2009 kl. 00:10
Det er svært at finde motiveringen til at få tabt sig, sejt du tager kampen op!! :) ..., god fornøjelse!
15 år2. maj 2009 kl. 10:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...