Jeg kan huske, at jeg havde det meget bedre med min krop allerede for 10 kg siden... selvom jeg har besluttet et mit endelig mål nu er 18 kg af!
Men bare det at kunne købe tøj! Det er et mareridt nu! Hvorfor fanden skal det smarte tøj bare være så småt? Og jeg hader at stå foran spejlet og kigge på alle dellerne og så alligevel ikke kunne passe noget.
Og så har jeg også fået for højt blodtryk...
Desuden elsker jeg at løbe og glæder mig til at komme i så god form, så jeg kan nyde det som jeg plejede - og desuden får man tid foræret blot ved at tabe sig, dvs. man løber hurtigere bare ved vægttab.
Og så skal jeg giftes og selvom det nok ikke bliver i det store skrud, så vil jeg giftesi en lækker designerkjole og der vil jeg gerne være SLANK!
Så vil jeg også gerne være et godt eksempel for min datter, jeg vil gerne leve sundt, spise en masse lækker sund og fedtfattig mad og føle mig LÆKKER!
Min kæreste tænder på mig, men jeg selv ville ønske, at min krop var slank... også når vi har sex... (det hindrer dog ikke vores udfoldelser ;-))
God morgen
Susan
#2 af bruger slettet
Jeg glæder mig til at få mere energi. Blive mere fleksibel i kroppen. Være mere energisk overfor andre.
Hvilke ting bruger i andre som motivation for vægt tabet?
Er der drømme som forudsætning?
Mere energi til børnene?
Måske at kunne få børn?
Sygdomme?
Undskyld min nysgerrighed.. Men elsker nye ideer til motivation
Marie