Jeg har længe været i krise mht. til min vægt. Jeg har tabt et par kilo og derefter taget et par kilo på ige og igen. Derfor har jeg nu meldt mig ind i weightwatchers, fordi jeg har indset at jeg behøver en anden at stå til regnskab for end mig selv
Sikke et chok at stå på vægten hos WW. Den vejer 3 kilo mere end min egen, så min vægt har taget et hop fra 83 til 86 kilo på kurven og det ser ikke ret godt ud. Jeg vil derfor kun veje mig om onsdagen hos WW og så undlade at gå på min egen vægt herhjemme. Den passer jo tydeligvis ikke alligevel.
Jeg har også valgt at bruge WW for at give mig selv noget mere motivation. Det er lidt dyrt, men hvad møderne koster sparer jeg sikkert på usund mad og slik.
Jeg kigger stadig med herinde, for jeres inputs vil jeg ikke undvære. Vi er alle i samme båd uanset hvordan vi vælger at tabe os.
Nu vil jeg ud og grille noget lækkert kylling og spise timiankartofler og salat til.
MVH Anja
#12 af Buffy1 (slettet)
Jeg fik ikke vejet mig i sidste uge - så min vejning er for 14 dage. Jeg har desværre kun tabt 300g. hvilket jo ikke er fantastisk - men det var lige præcist nok til at mit BMI er kommet på 29,9 altså er jeg ikke længere svært overvægtig - kun overvægtig (ja man bliver jo glad for små ting).
Selvom jeg ikke har tabt mig ret meget kan jeg mærke det på mit tøj - så lidt sker der da.
Belfast - jeg er vildt imponeret - super flot. Bare det var mig.
Fight it